Denk voornamelijk bij vrouwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef superniger het volgende:
Mensen in de bak hebben echt te veel privileges.
In Nederland is de gevangenis 30% straf en 70% rehabilitatie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef superniger het volgende:
Mensen in de bak hebben echt te veel privileges.
Menno is echt goedquote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef CherryOnTop het volgende:
Mooi dat hij tegen ze in kan gaan zonder dat ze gelijk gaan schelden of stoppen met het gesprek daar.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef CherryOnTop het volgende:
Mooi dat hij tegen ze in kan gaan zonder dat ze gelijk gaan schelden of stoppen met het gesprek daar.
Ik vind dat niet kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Wat raar dat de kinderbescherming af en toe komt controleren.
Ik ben eigenlijk niet voor verplichte anticonceptie maar in zulke gevallen zou dat moeten kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef superniger het volgende:
Zwanger raken in de bak. Dat kan echt niet
Sowieso krijgen vrouwen meer rechten in de bak dan mannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet voor verplichte anticonceptie maar in zulke gevallen zou dat moeten kunnen.
Nooit gezien. Een slap aftreksel hiervan ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou moet je dit programma afzetten tegen Celblok H op SBS 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |