Ze zijn gewoon domquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik snap niet dat die vrouwen niet kunnen bedenken dat het niet zo verstandig is om in hun situatie een kind te krijgen
Of juist wel, want je krijgt daardoor een betere kamer.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik snap niet dat die vrouwen niet kunnen bedenken dat het niet zo verstandig is om in hun situatie een kind te krijgen
Een goed begin is het halve werk hè!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef superniger het volgende:
Ongewenst zijn en geboren worden in een gevangenis
Nee, een 1 op 1 overname van een gevangenis serie uit Australië. Beeld van een gevangenis in die serie is zo ver van wat je nu hier ziet dat het gewoon lachwekkend is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nooit gezien. Een slap aftreksel hiervan ofzo?
In de gevangenis, niet cel. Jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Moeder en dochter samen in de cel? Wut?
Appel boomquote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Moeder en dochter samen in de cel? Wut?
Niet oraal zeker....quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar zij dat wijf net nou dat haar zus 4 keer door de pil heen zwanger was geworden?Dan neem je de pil gewoon niet goed, stomme kut
Mensen belonen voor normaal gedragquote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik wil ook een certificaat voor niet vechten
Ik ben bang dat art 304 Sr ook terug te lezen was in haar eigen vonnis.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Die hebben zeker niks beters te doen dan wetboeken doorlezen daar.
quote:Artikel 304 De in de artikelen 300-303 bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd: 1°. ten aanzien van de schuldige die het misdrijf begaat tegen zijn moeder, zijn vader tot wie hij in familierechtelijke betrekking staat, zijn echtgenoot, zijn levensgezel, zijn kind, een kind over wie hij het gezag uitoefent of een kind dat hij verzorgt of opvoedt als behorend tot zijn gezin; 2°. indien het misdrijf wordt gepleegd tegen een ambtenaar gedurende of ter zake van de rechtmatige uitoefening van zijn bediening; 3°. indien het misdrijf wordt gepleegd door toediening van voor het leven of de gezondheid schadelijke stoffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |