Giel zou haar laten schieten.quote:
Minstens 16 in ieder geval.quote:
Alweer een goede post van alors.quote:
BZNquote:Op donderdag 17 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Alleen The Cats zijn leuk de rest vind ik stom.
Scheelt wel drukte op verjaardagen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Toch gezellig als je broer ook je neef is?
En dat nummer is ook best tof jaquote:Op donderdag 17 april 2014 19:42 schreef Stickertje het volgende:
mon amor is toch stiekem een guilty pleasure
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme dit vind ik zo'n schijtnummer
dacht ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Kroelo het volgende:
oh dacht dat ze eigen nummers gingen zingen
Helemaal niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, broek weer aantrekken dus.
En een beetje vals.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ze zingt het heel vlak, echt niet bijzonder. En niet helemaal zuiver.
Was inderdaad even schrikken jaquote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, broek weer aantrekken dus.
Dat is niet helemaal zuiver, toch?quote:
Sinds 1995 al.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef OProg het volgende:
Al die artiestjes die daar drie keer per week de singer-singwriter uit zitten te hangen krijg is ook een beetje de schijt van.
de Schilder familie vergetenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
Hoax, hij is geen Volendammer, hij heet niet eens Keizer of Smit
Oh dit is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
Volendam. Eén grote familie.
The Cats
De rest
Of Smit, Tol, Tuijp of Veermanquote:Op donderdag 17 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
Hoax, hij is geen Volendammer, hij heet niet eens Keizer of Smit
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:46 schreef alors het volgende:
Die Ozil ogen krijg je dus echt van inteelt. Mijn hypothese is eindelijk bewezen.
Zongen ze alien ja? Had altijd geen ideequote:
Toppertje bij PSV hoor.quote:
Monique.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:48 schreef Pandaplint het volgende:
Zij heeft een beetje en Jan Smit gezichtje
je kan elke volendammer in het gezicht herkennen...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:48 schreef Pandaplint het volgende:
Zij heeft een beetje en Jan Smit gezichtje
Dat was Cees Veerman.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat Piet Veerman dood wasGeen idee hoe ik daar bij kom.
verschrikkelijke wenkbrauwen ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Martine, wat een verschrikkelijke naam.
Waarschijnlijk heb je dat gehoord bij het afspelen van Lea achterstevoren, dan hoor je 'Piet is dead'quote:
Dat verstaat niemandquote:Op donderdag 17 april 2014 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zingt niemand iets nederlandstaligs? Dacht dat dat typisch volendams was.
Niet alle Veermannen zijn familiequote:
Beach Boys.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:52 schreef AmaninFull het volgende:
Die dandelions waren nog wel okee toch? Mooie combinatie stemgeluid, beetje Simon & Garfunkel.
Ging nog effe door jaquote:Op donderdag 17 april 2014 19:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Lol de overgang van Lucky naar het nieuws!
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:52 schreef AmaninFull het volgende:
Die dandelions waren nog wel okee toch? Mooie combinatie stemgeluid, beetje Simon & Garfunkel.
Ik zap al als ik reclame meen aan te zien komenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Die fucking Jumbo-reclames worden ook met de dag irritanter.
KOOOP DANquote:Op donderdag 17 april 2014 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Die fucking Jumbo-reclames worden ook met de dag irritanter.
Ik wil een afstandsbediening voor de afstandsbediening.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zap al als ik reclame meen aan te zien komen
Is dat meisje met die oude gast? Nee tochquote:Op donderdag 17 april 2014 19:56 schreef n00b13 het volgende:
Ook mooi dat de inteeltvooroordelen weer even worden bevestigd, ik teken op:
Tol
veerman
keizer.
En natuurlijk dat meisje van 13 met die dude van 21
Ja, die linker gozer, dat werd gezegd in de uitzending.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Is dat meisje met die oude gast? Nee toch
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef tong80 het volgende:
13, moet te doen zijn in Volendam. Er zit al haar op. Die beugel hoeft niet te hinderen bij het pijpen.
Kan het niet door de beugel ?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ambrosius en ik vinden dit nogal ongepast.
Was hij 21? Zij leek ook ouder, of werd het gezegd? Anders is het welquote:Op donderdag 17 april 2014 19:56 schreef n00b13 het volgende:
Ook mooi dat de inteeltvooroordelen weer even worden bevestigd, ik teken op:
Tol
veerman
keizer.
En natuurlijk dat meisje van 13 met die dude van 21
Is cultuur, moet je respect voor hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Was hij 21? Zij leek ook ouder, of werd het gezegd? Anders is het wel
Het werd gezegd dat ze 13 isquote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Was hij 21? Zij leek ook ouder, of werd het gezegd? Anders is het wel
Nee ik bedoel of werd gezegd dat die jongen 21 is.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het werd gezegd dat ze 13 is
Maar als ze er zoveel ouder uitziet vind ik het ook niet zo raar dat ze met een 21 jarige heeft.
Die jongen laat haar ook alle hoeken van de kamer zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel of werd gezegd dat die jongen 21 is.
Nou ik vind het wel raar. Mijn vader had me alle hoeken van de kamer laten zien (en die gozer ook).
Ik zie nu dat ene plaatje voor me maar geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongen laat haar ook alle hoeken van de kamer zien.
Slaapkamer. Net na Sesamstraat.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongen laat haar ook alle hoeken van de kamer zien.
Ik ben 23 en ik vond haar er ook veel ouder uitzien hoor: Ik dacht dat ze 17 of 18 was en als ze mij zou aanspreken zou ik niet heel hard wegrennen zeg maar.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel of werd gezegd dat die jongen 21 is.
Nou ik vind het wel raar. Mijn vader had me alle hoeken van de kamer laten zien (en die gozer ook).
Oh dat begrijp ik best hoor dat je dan niet zou wegrennen. maar 13 kan echt niet vind ik als je, nou zeg ouder dan 16/18 bent, 13 is nog echt een kind.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben 23 en ik vond haar er ook veel ouder uitzien hoor: Ik dacht dat ze 17 of 18 was en als ze mij zou aanspreken zou ik niet heel hard wegrennen zeg maar.
Als je dan hoort dat ze 13 is, dan zou ik daar weer wel op afknappen.
Dit meisje is in ieder geval de perfecte definitie van het woord 'jailbait'.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik best hoor dat je dan niet zou wegrennen. maar 13 kan echt niet vind ik als je, nou zeg ouder dan 16/18 bent, 13 is nog echt een kind.
Haha: Hoe kennen jullie elkaar?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk is het ook nog zijn nichtje.
Goeie muziek wordt niet meer gewaardeerd in dit land.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Dat dorp is gewoon langzaam aan het doorrotten, je merkt het aan de muziek. Als je met The Cats begint en hier uitkomt gaat er iets mis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pontocerebellaire_hypoplasie_type_2
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu dat ene plaatje voor me maar geen zin om te zoeken
Oh, geen dank.quote:
quote:Gabriel García Márquez overleden: Aad van den Heuvel
De literaire gigant en Nobelprijswinnaar Gabriel García Márquez is gisteren op 87-jarige leeftijd overleden. De auteur was de beroemdste, meest vertaalde en best verkopende schrijver in de geschiedenis van Latijns-Amerika. Hij schreef de wereldwijde klassiekers ‘Honderd jaar eenzaamheid’ en ‘Liefde in tijden van cholera’. Márquez bediende zich van een magisch-realistische stijl. Het vaak gewelddadige leven in Colombia was een rode draad in zijn oeuvre.
We memoreren de grootse schrijver met Aad van den Heuvel. Zijn ontmoeting met Márquez is één van de meest indrukwekkende momenten uit zijn leven.
College Gospelmuziek: Shirma Rouse en Berget Lewis
Het is Goede Vrijdag, de dag waarop christenen de kruisiging en dood van Jezus herdenken, om met Pasen zijn herrijzenis te vieren. En hoe kan dat beter dan met Gospelmuziek? Maar in tegenstelling tot wat velen denken, gaat het dan lang niet altijd om grootse swingende zangkoren in lange paarse habijten. Nee, we weten eigenlijk bar weinig van het genre, dus tijd voor een spoedcursus ! Twee Nederlandse diva’s die al vanaf jonge leeftijd in kerkkoren zingen geven college: Berget Lewis en Shirma Rouse, samen met hun ZO! Gospel Choir.
Terugblik The Passion 2014: David Grifhorst
Eerder deze week hadden wij Beau van Erven Dorens, Jan Dulles en regisseur David Grifhorst aan tafel over The Passion in Groningen. De verwachtingen waren hoog en even leek de regen roet in het eten te gaan gooien. Maar het werd een ongekend succes! De regen droeg juist bij aan de sfeer en maar liefst 3,2 miljoen kijkers zagen het spektakel. Aan tafel wederom David Grifhorst, die terugkijkt op een, ook voor hem, meer dan sensationele avond.
Kaarttruc David Blaine: Ramana
Op internet en in onze TV Draait Door was te zien hoe goochelaar David Blaine een fantastische kaarttruc uitvoert bij Harrison Ford. De beroemde acteur ziet het voor zijn ogen gebeuren en net als wij begrijpt hij er helemaal niks van. Is het echt? Is het voorbereid? Is het psychologie? We vragen het aan de Nederlandse magician Ramana.
Muziek: Gers Pardoel
Gers Pardoel is klaar voor een nieuw avontuur. Op 23 mei komt zijn nieuwe album 'De Toekomst Is Van Ons' uit, waarop onder andere de single 'Louise' staat.
Zijn vorige album stond meer dan een jaar in de Album Top-100 en bovendien scoorde hij de grootste Nederlandstalige hit ooit met 'Ik neem je mee'.
De verwachtingen liggen dus hoog voor de Nijmegenaar, die naar eigen zeggen een heel puur en persoonlijk album heeft gemaakt.
Stand-up comedy: Pieter Derks
Pieter Derks neemt de week door in stand-up comedy. Hij staat ook op ons festival De Wereld Draait Buiten!
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
Gelukkig haalt Pietertje het niveau van de uitzending omhoogquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:57 schreef Gruisman het volgende:
DWDD is de laatste maanden wel echt keihard aan het verloederen
Vroeger heette dat gewoon een goochelaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:45 schreef BlueMage het volgende:
Magician is ook al 'n beroep tegenwoordig?Ik kijk haast nooit meer naar DWDD en ik mis zo te lezen niks.
Nu illusionist.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon een goochelaar.
Dan ben je een barbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is het trouwens heel erg als ik die Gabriel García Marquez helemaal niet ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:
Wel eens van gehoord, maar niet alles van gelezen. Ook niet een beetje van gelezen trouwens.quote:
Aad van den Heuvel is van Ook dat nog!quote:
En van hem dacht ik dat hij al gestorven wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Aad van den Heuvel is van Ook dat nog!
Hoe kan je nu weer een hekel hebben aan rokjesdagquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:05 schreef NoCigar het volgende:
Bril is dood, heb het er dan ook niet meer over, en over dat irritante rokjesdag al helemaal niet meer.
Hoe weet je dat dat niet zo is, dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En van hem dacht ik dat hij al gestorven was
Gregor Frenkel Frank wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
NWS / Nobelprijs-winnaar en schrijver Gabriel Garcia Márquez overledenquote:
Nee, dat was Sylvia Millecam.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook dat nog.quote:
Vermoord door Yomanda, toch?quote:
Maar Yomanda wist wel dat jack Spijkerman genaaid zou worden door het cijfer 10quote:
Recht in zijn bak!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar Yomanda wist wel dat jack Spijkerman genaaid zou worden door het cijfer 10
MMquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef zeebeschuit het volgende:
Marc-Marie durft tenminste nog af en toe tegen Matthijs in te gaan. Rest zijn allemaal hielenlikkers.
Zou een goede vrouw voor Sjek zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, ze hebben die ene zangeres weer die 3 stoelen nodig heeft.
Die kan niet eens zingen.
Die zit er ook elke week inmiddelsquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, ze hebben die ene zangeres weer die 3 stoelen nodig heeft.
Die kan niet eens zingen.
Vooral veel volume idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Shirma Rouse is een matige zangeres. Slechte uitspraak Engels en vooral veel volume maar weinig zuiverheid.
RATAATATAATAATAAAquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, hij heeft in Rakkatakkatakka gewoond. Dat wist ik niet.
Die kan er geen pepernoot van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Shirma Rouse is een matige zangeres. Slechte uitspraak Engels en vooral veel volume maar weinig zuiverheid.
Ze maakt wel een verpletterende indruk.quote:
Nee dat niet. Voor het gemak ga ik er even van uit dat iedereen dezelfde mening heeft als mij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je iedereen zijn/haar mening gevraagd voor je die conclusie trekt?
Kan erger, ze hadden ook Glennis Grace kunnen uitnodigenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Daar had die ene nooit voor moeten remmen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan erger, ze hadden ook Glennis Grace kunnen uitnodigen
Ik vind het geweldig.quote:
Wie heeft er geremd ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar had die ene nooit voor moeten remmen.
kan beter zingen dan die dikzakquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan erger, ze hadden ook Glennis Grace kunnen uitnodigen
Ze heeft een schildklierafwijking las ik laatst (waarom eigenlijk lees ik zulke dingen?). Wel vervelend voor der.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze maakt wel een verpletterende indruk.
Toen ze midden op straat staand werd geïnterviewd en niet opzij ging voor een automobilist.quote:
shirma is ergerquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Enige wat ze kan is harder krijsen
idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
Oh ja, even schuldig voelen als blanke
Mislukt hier.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
Oh ja, even schuldig voelen als blanke
bestaat nog steeds hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef superniger het volgende:
Echt jammer dat slavernij is afgeschaft.
Die moeten een liefdesbaby maken.quote:
Het was fijn je gekend te hebben.quote:
Maar vooral ons daarmee lastig vallen.quote:
Jan Rietkant, leeft die nog?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef Stickertje het volgende:
Verdient geen applaus want geen Jan Rietman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |