Je weet nu hoeveel er in 150gr zit dus zou ik even vragen hoe groot hun portie is en dan kan je het zelf uitrekenen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Ar-se-nal het volgende:
Ik ga het later halen bij de simonis, dus gewoon de portie die hun geven en een bakje knoflooksaus.
Ik heb zaterdag kibbeling opquote:Op donderdag 24 april 2014 16:07 schreef BananaPancake het volgende:
Nu heb ik zin in kibbeling. Gelukkig ben ik nogal kieskeurig en eet ik eigenlijk alleen de kibbeling van de visboer in het dorp van mn ouders en daar kom ik voorlopig toch niet :p
en hoe zwaar was jij ook al weer??quote:Op donderdag 24 april 2014 17:56 schreef appelsap het volgende:
Ik heb zojuist een badpak gekocht om met een vriendin na het sporten nog wat baantjes te zwemmen. Ik vind het wel eng... Zij is 10kg lichter en 15cm langer.
72,5 met een lengte van 1.55quote:Op donderdag 24 april 2014 18:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe zwaar was jij ook al weer??
Wijs idd, anders wordt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Het fruittussendoortje werd een broodje, maar gezien de huge cravings die ik ervaar en de extra lange wandeling van vanmiddag, ga ik me er niet rot om voelen.
Please leg uit hoe kan ditquote:Op donderdag 24 april 2014 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Het fruittussendoortje werd een broodje
Heb jij dat nooit dan, dat je fruit van vorm verandert in een soort broodje? Komt door de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van genetische manipulatie.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan, dat je fruit van vorm verandert in een soort broodje? Komt door de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van genetische manipulatie.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan, dat je fruit van vorm verandert in een soort broodje? Komt door de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van genetische manipulatie.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef Drinky het volgende:
-edit: hier mag je trollen: Topicreeks: De gym
doe normaal man. Kijk jij niet op het label wat de voedingswaarden zijn voor je het koopt?quote:
Yep, maar ik heb het niet zo op getroll vanaf de andere kant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
doe normaal man. Kijk jij niet op het label wat de voedingswaarden zijn voor je het koopt?
Getsie, dat klinkt echt vies... Hoe had je hem bereid en kwammie uit de diepvries?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag eens een low-carb dagje dus ik dacht ik maak een tilapiafilet. Zaten er helemaal harde stukken in en zo na het bakken.Dus maar niet opgegeten.
Koelkast. Gewoon gebakken in kokosvet. Goed gaar en alles. Maar bepaalde stukken kwam ik met mijn mes tijdens het eten niet doorheen dus toen dacht ik laat maar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Getsie, dat klinkt echt vies... Hoe had je hem bereid en kwammie uit de diepvries?
Het klinkt echt vies idd...quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koelkast. Gewoon gebakken in kokosvet. Goed gaar en alles. Maar bepaalde stukken kwam ik met mijn mes tijdens het eten niet doorheen dus toen dacht ik laat maar.Leek me niet zo goed.
Daar heb ik vaker over gehoord, over die creme. Mooi dat hij bevalt! Misschien dat ik er voor mezelf ook maar eens over na moet denken, dat schuren doet altijd zo zeerquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag Vevina, tegen schurende bovenbenen gekocht en tot nu toe bevalt het erg goed.
Heb een kleine hoeveelheid creme gebruikt en de afgelopen paar uur heb ik nergens last van gehad terwijl ik normaal met dit weer meteen last heb.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die mobiele adds worden af en toe wel ècht fantastisch gekozen zeg...
[ link | afbeelding ]![]()
Ja ik heb vaak staan janken van de pijn in de zomer (toen ik nog eigenwijs was en geen broekjes onder rokjes deed)quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik vaker over gehoord, over die creme. Mooi dat hij bevalt! Misschien dat ik er voor mezelf ook maar eens over na moet denken, dat schuren doet altijd zo zeer
Ja, broekjes onder een jurk/rok is ook niet alles, maar beter dan open geschuurde benen... Maar als zo'n creme werkt, is dat natuurlijk nog een stuk fijner!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik heb vaak staan janken van de pijn in de zomer (toen ik nog eigenwijs was en geen broekjes onder rokjes deed)
Had nu al een heel fijn dun broekje maar als dit werkt is dat nog beter
Leuke rijkleding hebben ze tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:56 schreef Tink89 het volgende:
Nieuwe rijbroekHij zit zoooo lekker:http://www.ej.nl/products(...)ARRYS+HORSE+RHA+LEER
Zo, nu ga ik lekker twee uur sporten, zodat ik daarna te gaar ben om te fok'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |