Hij smeekt om u, o jonkvrouwe Corrie.quote:
Was het maar zo een feestquote:Op donderdag 17 april 2014 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij smeekt om u, o jonkvrouwe Corrie.
Strak pakje ook.quote:
Bitch.quote:
Not bad, not bad at all.quote:
Kort door de bocht:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom dus: mannen![]()
![]()
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kort door de bocht:"Je hebt iets in te halen"? Zegt hij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom dus: mannen![]()
![]()
Wat een lamlul zeg, daar moet je je tijd inderdaad niet aan verdoen.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
[..]
Kort door de bocht:Allemaal ook gelijk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom dus: mannen![]()
![]()
[..]
Kort door de bocht:Ach ach ach, hij heeft een keer een ander geneukt, hij is er niet met je pensioengeld vandoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom dus: mannen![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hij zit bijna elk weekend bij die ander en is heel vaag over wat hij wil. Dat is gewoon een kutmanier om met iemand om te gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach ach ach, hij heeft een keer een ander geneukt, hij is er niet met je pensioengeld vandoor
dan is het bij jou blijkbaar niet gezellig genoeg denk ik danquote:Op donderdag 17 april 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zit bijna elk weekend bij die ander en is heel vaag over wat hij wil. Dat is gewoon een kutmanier om met iemand om te gaan.
Gaat niet over mij he? Maar als hij dat denkt moet hij dat gewoon duidelijk tegen haar zeggen, dan weet zij tenminste waar ze aan toe is.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dan is het bij jou blijkbaar niet gezellig genoeg denk ik dan
Vrouwen die mannen verwijten dat ze niet direct en duidelijk genoeg zijn, ik moet aan die mannenburger reclames van McDonalds denkenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat niet over mij he? Maar als hij dat denkt moet hij dat gewoon duidelijk tegen haar zeggen, dan weet zij tenminste waar ze aan toe is.
Hm , die reclame ken ik niet geloof ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen verwijten dat ze niet direct en duidelijk genoeg zijn, ik moet aan die mannenburger reclames van McDonalds denken
Lekker opbeurend. Vals kreng.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dan is het bij jou blijkbaar niet gezellig genoeg denk ik dan
Maak dan zelf een move. Als je de kat uit de boom blijft kijken worden alle leuke vrouwen langs je neus weggekaapt.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
Takkie had ook gewoon mij moeten DM'en.
Dit krijg je er nu van.
eh ? is dit een advies ? moet ik met jou trouwen ofzo of specu huhquote:Op donderdag 17 april 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maak dan zelf een move. Als je de kat uit de boom blijft kijken worden alle leuke vrouwen langs je neus weggekaapt.
Ik ben al weggekaapt, je bent te laatquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
eh ? is dit een advies ? moet ik met jou trouwen ofzo of specu huh
Dank uquote:Op donderdag 17 april 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zit bijna elk weekend bij die ander en is heel vaag over wat hij wil. Dat is gewoon een kutmanier om met iemand om te gaan.
Jij dacht hetzelfde, dat weet ik tamelijk zekerquote:
Iemand anders ja, dus niet per se iemand van hetzelfde geslacht.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Iedereen is homo want iedereen schept behagen in de achteruitgang van iemand anders.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:13 schreef Tem het volgende:
Matthijs steeds met dezelfde vragen aan auteurs
Gekkenhuis, Peunert.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:17 schreef Peunage het volgende:
Wooooow. Ik was gewoon een paar uur in slaap gevallen.
Waarom?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Utrechterspecularium moet nu vast gniffelen.
Omdat jij een Utrechtenaar bent. Was even vergeten dat je zo zuur was.quote:
Je draait het precies om.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat jij een Utrechtenaar bent. Was even vergeten dat je zo zuur was.
Was of bent?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat jij een Utrechtenaar bent. Was even vergeten dat je zo zuur was.
Ik ben een zure Utrechtenaar en jij was dat vergeten?quote:
Utrechter is de juiste benaming.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben een zure Utrechtenaar en jij was dat vergeten?
Ja dat was de grap. Kijk je geen dwdd ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrechter is de juiste benaming.
Volgende onderwerp.
Jawel.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was de grap. Kijk je geen dwdd ofzo?
De kijkcijfers doen anders vermoeden.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Ja inderdaad, die schijtlollige Amerikaanse kutfilmpjes mogen ze wel een keer mee stoppen.
Niemand behalve de redactie vindt dat leuk.
Matthijs heeft al die kijkkastjes in zijn eigen straat staan.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
De kijkcijfers doen anders vermoeden..
Ik had het over jou, maar goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Ja inderdaad, die schijtlollige Amerikaanse kutfilmpjes mogen ze wel een keer mee stoppen.
Niemand behalve de redactie vindt dat leuk.
Oh.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het over jou, maar goed.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:52 schreef Tem het volgende:
Is het weer de tijd van de maand, Nosnevelsjes?
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie ook The Passion kijken?
Kijken of Sjek door het podium zakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie ook The Passion kijken?
Zieltjes winnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedzo, snap ook niet zo goed waarom dit zo groot op Ned 1 moet.
Strak plan.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga denk ik gewoon op mijn nest liggen en Rush Hour 3 kijken en dan vroeg in slaap vallen of zo, ben moe.
Telefoon?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb er n waarvan de batterij het een half uur volhoudt.
Ja. Moet eens een nieuwe batterij kopen maar daar heb ik steeds geen zin in, weet ook niet welke ik dan moet kopen enzo.quote:
Oh heb ik weer een hilarische garp gemist?quote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh heb ik weer een hilarische garp gemist?
Ik zag er eentje in het Chinese smartphones topic. Gewoon een goedkoop Chinees ding, maar de batterij zou heel lang meegaan.quote:
Neequote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
Is dat dezelfde site waar je jurk vandaan komt?
Mjah de naam is wat minderquote:
Oh dat weet jij vast wel, wat kost heel veel batterijvermogen? Ik wil de batterij testen, omdat die heel lang mee zou moeten gaan.quote:
Die van mij is al een oudje en was 120 euro of zo.. ik gooi die smartphone dingen meestal kapot omdat ik ze helemaal niet smart vind, kutdingen.. Maar deze doet nog best wel wat ik wil en ik heb gewoon een mobieltje nodig, deze houdt het nog aardig lang vol.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
Ja dat kan ik niet betalen YokiDit is 60 euro dat kan er nog wel af.
Camera. GPS, WiFi, Youtube filmpjes kijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat weet jij vast wel, wat kost heel veel batterijvermogen? Ik wil de batterij testen, omdat die heel lang mee zou moeten gaan.
Die ik nu heb zat in een iboodbox (maar dat had ik al eens verteldquote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van mij is al een oudje en was 120 euro of zo.. ik gooi die smartphone dingen meestal kapot omdat ik ze helemaal niet smart vind, kutdingen.. Maar deze doet nog best wel wat ik wil en ik heb gewoon een mobieltje nodig, deze houdt het nog aardig lang vol.
Ik zou wel zo'n waterdichte Sony Xperia willen met quadcore en bla bla, maar die zijn mij ook te duur.
OK wifi staat aan, GPS moet ik even zoeken. Youtube is wel een goeie ja. Camera even proberen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Camera. GPS, WiFi, Youtube filmpjes kijken.
Ja, doe maar lekker selfies makenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
OK wifi staat aan, GPS moet ik even zoeken. Youtube is wel een goeie ja. Camera even proberen.
Hehe nee! Dat vind ik stom.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, doe maar lekker selfies maken
Ik heb nog wel een oude Pocketline Swing liggen in de kast en die doet het ook nog! Alleen de batterij is dood, dus hij moet wel constant in het stopcontakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:50 schreef Modus het volgende:
Corrie heeft eik gewoon deze.
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit. Hoe zou die super batterij het vol moeten houden?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag er eentje in het Chinese smartphones topic. Gewoon een goedkoop Chinees ding, maar de batterij zou heel lang meegaan.
Deze: http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
Zitten 2 batterijen bij. Een super en een 'normale'.
Nou er stond ergens 21 dagen maar dat kan echt nietquote:Op donderdag 17 april 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit. Hoe zou die super batterij het vol moeten houden?
Wow dat zou wel heel handig zijn!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er stond ergens 21 dagen maar dat kan echt nietOh even opschrijven trouwens wanneer ik hem had aangezet.
Ik las op Tweakers dat Nokia ook met een telefoon komt met Android.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow dat zou wel heel handig zijn!
Ik zou een nokia willen kopen omdat die telefoons meestal ook zo'n goede batterij hebben, in ieder geval de nokias die ik eerder had. Alleen meestal geen android op die smartphones.
Je kan ook de Foscam viewer app installeren en dan geef ik je een account dat je toegang hebt tot mijn bewakingscamera, mag je paar minuutjes mij bespioneren en de camera besturen.quote:
Nee johquote:Op donderdag 17 april 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan ook de Foscam viewer app installeren en dan geef ik je een account dat je toegang hebt tot mijn bewakingscamera, mag je paar minuutjes mij bespioneren en de camera besturen.
Dan zou ik een beetje youtuben, wat foto's en filmpjes maken, morgen een stukje lopen via GPS navigatie, muziekje luisteren en natuurlijk FOK!en.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johHet moet een klein beetje normaal gebruik zijn. Anders klopt het niet.
Ja volgens mij zijn er al een paar op de markt, of binnenkort inderdaad. Maar waaghals zegt dat ik beter een telefoon koop van een ervaren android fabrikant ofzoiets.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las op Tweakers dat Nokia ook met een telefoon komt met Android.
Ik kan volgens mij ook een UPC app installeren waarmee ik tv kan kijken, maar moet ik even zoeken. Doe ik morgen wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zou ik een beetje youtuben, wat foto's en filmpjes maken, morgen een stukje lopen via GPS navigatie, muziekje luisteren en natuurlijk FOK!en.
Oh ja dat is ook een goede, ik heb die van Ziggo.. dat vreet ook wel wat stroomquote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij ook een UPC app installeren waarmee ik tv kan kijken, maar moet ik even zoeken. Doe ik morgen wel.
Nou volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:51 schreef Tem het volgende:
Rivella green tea. Ga ik ook eens proberen.Oh dat lijkt me wel wat. Morgen eens kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je beter absinth drinken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ook parfum zuipen, lekker 80%.
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer een flesje gekocht wat 80% was, weet het niet zeker.
Ik nam een borrelglaasje of minder en tolde op mijn benenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Ik had een keer een halve fles op toen was ik een week groen.
Niet geel? Leverfalen geeft geelzucht.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Ik had een keer een halve fles op toen was ik een week groen.
Stroh 80quote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer een flesje gekocht wat 80% was, weet het niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat conservatief zeg. Probeer eens wat anders joh. Sjongejonge.quote:
Moet jij zeggen met je pakken wijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat conservatief zeg. Probeer eens wat anders joh. Sjongejonge.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Snel, wat moet je zeggen als een vrouw klaagt over haar gewicht??????
doe mij die laatste patatjes maarquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Altijd gelijk geven.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Alleen honden houden van botten ofzoiets, wat was het ook al weer..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Niks om over te klagen, ze heeft een prachtig figuur, hoeft geen grammetje van af.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Elk pondje gaat door het mondje.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Je bent in de war met Norit man.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef sp3c het volgende:
nee gewoon bier
als een baas
soms dropshit, daarvan krijg je goede chemische smurrie als je moet schijten, echt een hele klus de volgende dag
voorman krijgt er erecties van
Flessen he? En soms koop ik een fles wodka. Echte niet alleen die Smirnoff mix.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je pakken wijn.
Goeie!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen honden houden van botten ofzoiets, wat was het ook al weer..
Ligt eraan of ze te zwaar of te licht is he?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
Wie dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou? Sommige vrouwen vinden zichzelf te dun.
Een vriendin van mij. Die is ook heel mager, heeft heel weinig eetlust.quote:
Ja goed om te weten maar niet heus.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef sp3c het volgende:
ik laat wel eens 3 kilo achter in de wc
#yolo
Finger on the trigger. Love is in control.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Tem het volgende:
Corrie heeft haar trigger weer aanstaan hoor.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Menno is wel een baas, even kijken of er een fanpagina op Facebook is.
Ja dat vind ik ook leuk. Maar liever wat minder mooiboy en minder glad. Zo'n modellenlichaam hoeft ook niet van mijquote:Op donderdag 17 april 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind vooral de krullen leuk. Mannen met krullen
Nou ja het is ook niet zo dat ik ooit zo een vent ga krijgen hequote:Op donderdag 17 april 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook leuk. Maar liever wat minder mooiboy en minder glad. Zo'n modellenlichaam hoeft ook niet van mij
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind vooral de krullen leuk. Mannen met krullen
Genoeg mannen voor jou, maar je moet er wel voor openstaan (no pun intended).quote:Op donderdag 17 april 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het is ook niet zo dat ik ooit zo een vent ga krijgen heMaar ik let meestal op het gezicht niet eens zo op het lichaam eigenlijk.
Kleiner vind ik ook niet zo aantrekkelijk. Al heb ik dan wel het probleem dat ik nogal lang ben, zeker met hakken aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Genoeg mannen voor jou, maar je moet er wel voor openstaan (no pun intended).
En gezicht is het allerbelangrijkst, en uitstraling in het algemeenlichaam enzo is maar bijzaak, al denk ik dat ik nooit op een kleinere man zou vallen, lengte is ook wel heel belangrijk haha.
Nee precies, de extremen zijn ook niet fijn. Jij bent even lang als ik geloof ik, 1.75 toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleiner vind ik ook niet zo aantrekkelijk. Al heb ik dan wel het probleem dat ik nogal lang ben, zeker met hakken aan.
Een hele dikke man vind ik ook niet zo aantrekkelijk. Of een hele dunne.
1.76 Met mijn nieuwe schoenen 1.85 wat dus best wel lang is. Ik had ze laatst aan en ik voelde me toen helemaal een reus.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee precies, de extremen zijn ook niet fijn. Jij bent even lang als ik geloof ik, 1.75 toch?
Grote mannen![]()
Haha ja dat is raar he, om dan opeens zo lang te zijn. Langer dan de gemiddelde manquote:Op donderdag 17 april 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76 Met mijn nieuwe schoenen 1.85 wat dus best wel lang is. Ik had ze laatst aan en ik voelde me toen helemaal een reus.
Langer dan iedereen die ik tegenkwam eigenlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat is raar he, om dan opeens zo lang te zijn. Langer dan de gemiddelde man
Tina topic.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
Hele topic is gelijk overleden natuurlijk door dit fantastische gesprek.
Ojee, wat nou?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:33 schreef Karina het volgende:
De Tina was vroeger een leuk blad met strips. Tijdje terug zag ik er eentje, nu staat het vol met problemen en shit.
Welke shit? Ojee wat nou was vroeger een rubriek in de Tina.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een probleem, ik zou die shit in een brief naar de Tina sturen.
Volgens Corrie was het vroeger een leuk blad en staan er nu alleen maar problemen en shit in.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke shit? Ojee wat nou was vroeger een rubriek in de Tina.
Daar zijn we homo voor.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij dacht hetzelfde, dat weet ik tamelijk zeker
Ik zal het haar eens vragen, ik heb positieve referenties aan de uwe overgehouden.quote:
Ik moet Romans gaan schrijven.quote:
Voor de extra drama.quote:
De Blauwbloezen was wel een geniale strip.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:04 schreef sp3c het volgende:
wat zijn strips voor meisjes?
de Roodbroeken ipv de Blauwbloezen of denken we dan echt aan miss Marvel enzo?
Dat is gewoon de diepte waarin ik denk, mensen als Reya lezen dan het boek en raken gemotioneerd ervan.quote:
Ja, jij niet dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:07 schreef Peunage het volgende:
Waarom heet het vandaag goede vrijdag? Blij om de kruisiging van Jezus?
Ewaaa habibiiii.quote:
is niet wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De Blauwbloezen was wel een geniale strip.
Bij niemand doet ie het.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef Specularium het volgende:
Hey Latert, doet je UI manager het al weer?
nee, met je hoofdquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:30 schreef Specularium het volgende:
Is dit veel te slechte topic bijna vol?
False, een grote emotionele mensenmassa hier.quote:
Zet hem eens terug, kunnen wij hem ook zien.quote:
Nee, mag niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zet hem eens terug, kunnen wij hem ook zien.
Pfff regeltjes. Die zijn er toch om gebroken te worden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Alleen als jij het doet.
Srsly?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef Webschip het volgende:
The Passion was prachtig. Vooral het slotlied ' Kijk omhoog'
Wat ben jij nou weer aan het ijlen? Is dat van de passion?quote:
'En ik zou wel willen smekenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer aan het ijlen? Is dat van de passion?
Was beau een goede jesus?quote:
Hey is heel leuk hoor als je Jezus mag spelen in zo'n musical. Mooier kan niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Antoine is superserial over Jezus.
Kippenvel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
'En ik zou wel willen smeken
Je op m'n knien willen smeken
Als ik wist dat dat nog zin had
Maar de dagen worden weken
En de weken worden jaaaaaren.'
Oja die ene J was jezus natuurlijk.quote:
Dat klopt en dat deed hij erg goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja die ene J was jezus natuurlijk.
Hadden ze je ouders niet van tevoren gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
Fucking hell, denk ik lekker tot rust te komen bij mijn ouders, hebben de tokkieburen een feestje...
Ik ben maar weer naar huis gegaan. Fucking asociaal gewoon, door de hele buurt te horen met hun kutkaraoke en achterlijke geschreeuw.. en hoe later het wordt, hoe harder het gaat. ZUCHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |