Is in 013 in Tilburg toch ook, of is dit anders?quote:Op zondag 27 april 2014 15:35 schreef TN-FR het volgende:
Ik was vrijdagnacht ook in de tivolivredenburg. Jeetje die trappen, zo irritant. De zaal is wel mooi, pandora ben ik 5 minuten geweest omdat ik de muziek niet leuk vond en geen zin had om steeds weer die trappen op te gaan
Heb wel veel mensen zien vallen in de grote zaal omdat ze de afstapjes niet zagen.
Het irritante vond ik de vele trappen om van de ene naar de andere zaal te komen. In de zaal zelf vond ik de kleine verhogingen in het midden niet irritant omdat ik duidelijk door had waar ze zaten. Zoals de opbouw in de 013 is het alleen aan de zijkanten van de zaal.quote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is in 013 in Tilburg toch ook, of is dit anders?
Echt Hema!quote:Op maandag 28 april 2014 11:19 schreef zatoichi het volgende:
Kut toch glas in mijn fietsband, en ik had nog wel zo opgelet... En dat merk je natuurlijk ook altijd pas op maandagmorgen als er geen fietsenmaker op is in Utrecht...
Ik heb het gedaan via mijn eigen ziekenhuis; ik weet niet of je bij een ziekenhuis onder behandeling bent, maar die doen het wel.quote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef d4v1d het volgende:
Weet iemand waar je medisch kan laten keuren voor de eigen verklaring van het CBR? Huisarts doet het niet.. Moet een keuringsbureau vinden, maar van google word ik niet veel wijzer
http://www.verwijswijzerutrecht.nl/medische_keuring_rijbewijsquote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef d4v1d het volgende:
Weet iemand waar je medisch kan laten keuren voor de eigen verklaring van het CBR?
quote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Gulmez het volgende:
ik ben as zaterdag mij me neef in k-eiland is de op de europlaan tippelzone nog beetje druk de laatste tijd en hoe zijn de prijzen nu? laatst keer 40 al incl
thanks
quote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Gulmez het volgende:
ik ben as zaterdag mij me neef in k-eiland is de op de europlaan tippelzone nog beetje druk de laatste tijd en hoe zijn de prijzen nu? laatst keer 40 al incl
thanks
Die gifquote:Op maandag 28 april 2014 23:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT EEN GRAPPIG POST!!!!!11!!!
Die meerlaagse fietsenstalling ziet er puik uit. Zou een goede oplossing zijn. Wel prijzig lijkt me.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:15 schreef Q. het volgende:
Van het onvolprezen Bouwput Utrecht:
http://www.bouwpututrecht.nl/bu/
Voor vier jaartjes wel ja. Maar goed, je moet iets, alle fietsparkeerplekken ter hoogte van Stationsplein Oost gaan verdwijnen ivm de bouw.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Die meerlaagse fietsenstalling ziet er puik uit. Zou een goede oplossing zijn. Wel prijzig lijkt me.
Tja, waarom alleen vier jaren dan? Is er op de lange termijn iets anders gepland voor het Smakkelaarsveld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor vier jaartjes wel ja. Maar goed, je moet iets, alle fietsparkeerplekken ter hoogte van Stationsplein Oost gaan verdwijnen ivm de bouw.
Ja en Ja. Als het goed is krijgen we de grootste fietsflat ter wereld en die komt niet op het Smakelaarsveld. Wat ze daar wel mee gaan doen, geen idee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Tja, waarom alleen vier jaren dan? Is er op de lange termijn iets anders gepland voor het Smakkelaarsveld?
Zit er in dat hele CU2030 plan een permanente fietsflat inbegrepen, dat iemand weet?
De fietsflat is al jaren geleden afgeblazen, er komt het Stationsplein Oost, de grootste fietsenstalling ter wereld:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Tja, waarom alleen vier jaren dan? Is er op de lange termijn iets anders gepland voor het Smakkelaarsveld?
Zit er in dat hele CU2030 plan een permanente fietsflat inbegrepen, dat iemand weet?
Daar was de Bieb++ geplanned maar wat ze er nu mee gaan doen... gaat iig een busbaan schuin overheen lopen. En het water van de Leidse Rijn komt natuurlijk terug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en Ja. Als het goed is krijgen we de grootste fietsflat ter wereld en die komt niet op het Smakelaarsveld. Wat ze daar wel mee gaan doen, geen idee.
Dat klinkt goed, en ziet er ook zo uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De fietsflat is al jaren geleden afgeblazen, er komt het Stationsplein Oost, de grootste fietsenstalling ter wereld:
http://cu2030.nl/page/stationspleinoost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |