Kom ik net vandaan, ff kleine droppen en tweede rondjequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga zo naar de vrijmarkt @ de Wolvenstraat, m'n vriendin is daar spul aan het verkopen en heeft een plekje dus mooi daar hangen en dronken worden.
Was erg gezellig! Veel shit verkocht ook.... ik denk dat ik vandaag richting de twijn ga, lekker uitkateren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef bork het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan, ff kleine droppen en tweede rondje
[ afbeelding ]
Deze vond ik wel aardig.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:27 schreef zatoichi het volgende:
Ach bij het lepelenburg wilde een vrouw dat de versperringen weggehaald werden voor haar want ze moest verhuizen vandaag
Tja op koningsdag gelden nou eenmaal andere regels.
Je moet ook niet met de fiets de binnenstad in willen vandaag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:19 schreef d4v1d het volgende:
Blegh. Tussen de neude en janskerkhof was het niet te doen joh op de fiets.
Aan de persoon waarvan ik de tenen heb platgereden: klootzak, kijj uit je doppen
Mja, ik moest toch naar mn werk en terug naar huisquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet ook niet met de fiets de binnenstad in willen vandaag.
Op dit soort dagen moet je gewoon om de binnenstad heen fietsen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik moest toch naar mn werk en terug naar huis
En als je in de binnenstad werkt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Op dit soort dagen moet je gewoon om de binnenstad heen fietsen.
Alsof je er dan wel fatsoenlijk doorheen komtquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je gaan lopen en vooral niet fietsen.
Je zult wel verbaasd zijn ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:17 schreef Q. het volgende:
En maar boos kijken als ik een trap tegen de auto gaf.
Hoog Catherijne inlopen via de rechtergang, en dan na de ABN naar rechts.quote:Op zondag 27 april 2014 23:27 schreef icloud het volgende:
Hoi hoe kom je het snelste van utrecht cs naar Godebaldkwartier 86, bakkerij bart?
Aha bij de viszaak in de buurt?quote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoog Catherijne inlopen via de rechtergang, en dan na de ABN naar rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |