Afwachten waar de grens voor Rusland ligt, vannacht 3 doden gevallen onder de separatisten en tig gewonden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:10 schreef rudolfb het volgende:
Wat een discussie ^^ geen enkele nieuwszender is echt objectief, dit is ook bijna onmogelijk om te realiseren. Je werkt altijd met veel verschillende reporters, de illusie dat die allemaal totaal objectief zouden zijn is onzin.
Zo laat ons NOS journaal ook vaak zat bewust beelden of feiten uit het nieuws.
Maargoed het beste blijft gewoon om alles te bekijken en zelf je oordeel en conclusies te trekken.
OT: Denk dat de kans dat Rusland nog gaat ingrijpen steeds kleiner wordt, de separisten lijken zelf wel hun mannetje te kunnen staan. Onafhankelijkheid uitroepen en aansluiting zoeken tot Rusland lijkt me voldoende.
Persconferentie?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Live te zien hier:
http://rt.com/on-air/putin-question-answer-people/
Lezen:quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, dat is de jaarlijkse GAY show georganiseerd door Putin
quote:Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoopt zeker dat hij ook jouw vader kan spelen?Veel putin liefde detected.
Is toch allemaal show man.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lezen:
Russian President Vladimir Putin is holding his annual televised question and answer session in which he is expected to speak about Crimean integration into Russia and the current crisis in Ukraine. This is the president’s 12th Q&A session, with the previous year’s lasting a record four hours and 48 minutes.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als die Poetin een keer een kogel kopt in ieder geval.
Nee.quote:
Sympathiek van je hoor, maar een beetje mosterd na de maaltijd. Deze link is gisteravond dus al gepost en daarna vergeleken met datgene wat RT had gepost. Conclusie RT geeft een aardige spin aan het origineel.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:12 schreef theunderdog het volgende:
http://yle.fi/uutiset/eun(...)ta_ukrainaan/7194750
Nog niet betrouwbaar genoeg?
Lange termijn denken is moeilijk? Wie is zijn opvolger? Kan alleen maar slechter zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als die Poetin een keer een kogel kopt in ieder geval.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom reageer jij op alles?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lange termijn denken is moeilijk? Wie is zijn opvolger? Kan alleen maar slechter zijn.
Waar zit die spin?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Sympathiek van je hoor, maar een beetje mosterd na de maaltijd. Deze link is gisteravond dus al gepost en daarna vergeleken met datgene wat RT had gepost. Conclusie RT geeft een aardige spin aan het origineel.
'Discussiëren' met jou heeft weinig zin, maar ik kan je verzekeren dat de westerse media vele malen kritischer zijn dan hun Russische tegenhanger.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Echt kritische vragen zie ik niet gesteld worden.
except crimeaquote:Op donderdag 17 april 2014 09:03 schreef Pharmacist het volgende:
“Hysteria is becoming contagious,” Chizhov said. “It’s not Russia’s intention to annex Transnistria or any other territory in any other place of the world.”
Ook westerse overheden brengen heel bewust een bepaald beeld naar buiten. Bij gebrek aan alternatieve bronnen, wordt dit nieuws klakkeloos overgenomen. Dus ja, in zekere zin kennen we in het westen ook propaganda.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef theunderdog het volgende:
Wat veel mensen lijken te vergeten is dat er niet alleen propaganda is in Rusland, maar ook in het westen.
En aangezien het vooral het westen is dat losgeslagen is in megalomane veroveringszucht na 1989 is het duidelijk waar de kwaal het grootst is momenteel.
Op Rusland niet op bondgenoten. Waarom krijgt Obama geen vragen waarom hij wel zeikt over die homowet van Rusland maar tegelijk bij de dictator van S-A op bezoek gaat waar ze de doodstraf krijgen?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Discussiëren' met jou heeft weinig zin, maar ik kan je verzekeren dat de westerse media vele malen kritischer zijn dan hun Russische tegenhanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |