abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138968551
WorldNewsNgayon twitterde op donderdag 17-04-2014 om 02:39:08 Ukraine says pro-Russian separatists seize six troop carriers http://t.co/MqLO7EAL5b via Yahoo! reageer retweet
edit: ow, troop carriers, ik dacht aan aircraft carriers...
pi_138968644
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:16 schreef MeningVanNelson het volgende:
Putin Putin Putin ^O^
die zie ik liever dood dan levend
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_138968648
hamptontrainer twitterde op donderdag 17-04-2014 om 03:47:54 “@DLoesch: They solved Ukraine with a selfie! RT @WhiteHouse: Pals. http://t.co/DJsLa1QBAO”Holy crap Grow UP! reageer retweet
pi_138968654
Sarve_Tosi twitterde op donderdag 17-04-2014 om 03:46:06 ‘Signs of Moscow involvement’ in Ukraine violence: US http://t.co/q43IToYE0F #SecKerry #Euronews #Rajavi #uk #Friday reageer retweet
De People's Mudjahedin in Iran hebben ook een newssite!

geen grappige tweet te vinden over Oekraine.
pi_138968669

donderdag 17 april 2014 @ 08:32:19 #56
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_138969518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 03:00 schreef meth1745 het volgende:
WorldNewsNgayon twitterde op donderdag 17-04-2014 om 02:39:08 Ukraine says pro-Russian separatists seize six troop carriers http://t.co/MqLO7EAL5b via Yahoo! reageer retweet
Volgens mijn bronnen zijn die niet veroverd, maar heben de 'Oekrainsche' soldaten na een goed gesprek met de betogers besloten dat ze niet op mensen willen schieten die nog misschien wel met hun moeder op school hebben gezeten...oh, wacht, dat is natuurlijk propaganda van RT. Ofzo. Eigelijk heeft de KGB het gedaan.
Dit gebabbel hier maakt me echt af en toe misselijk. Oekrainers bestaan nauwelijks meer, het is GEEN Europa, en de Navo heeft er niets te zoeken. Putin gaat niet hierna Polen proberen over te nemen, en dan Duitsland. Hij zal wel keihard achter de Russchische enclaves gaan staan in de voormalige republieken, of hij er zin in heeft of niet, want hij heeft geen keus. Hij is 'Vader van alle Russen'. Zo werken dingen daar gewoon.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_138969596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Volgens mijn bronnen zijn die niet veroverd, maar heben de 'Oekrainsche' soldaten na een goed gesprek met de betogers besloten dat ze niet op mensen willen schieten die nog misschien wel met hun moeder op school hebben gezeten...oh, wacht, dat is natuurlijk propaganda van RT. Ofzo. Eigelijk heeft de KGB het gedaan.
Dit gebabbel hier maakt me echt af en toe misselijk. Oekrainers bestaan nauwelijks meer, het is GEEN Europa, en de Navo heeft er niets te zoeken. Putin gaat niet hierna Polen proberen over te nemen, en dan Duitsland. Hij zal wel keihard achter de Russchische enclaves gaan staan in de voormalige republieken, of hij er zin in heeft of niet, want hij heeft geen keus. Hij is 'Vader van alle Russen'. Zo werken dingen daar gewoon.
Je hoopt zeker dat hij ook jouw vader kan spelen? :D Veel putin liefde detected.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:46:56 #58
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138969722
quote:
Hij is ''Vader van alle Russen'. Zo werken dingen daar gewoon.
Als hij met een stapel geweren komt in plaats van goed advies kan hij kogels gaan koppen.
pi_138969748
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoopt zeker dat hij ook jouw vader kan spelen? :D Veel putin liefde detected.
Och, er zijn dit topic al wel meer pro-Russen gedetecteerd.

Gelukkig zijn ze nog steeds een minderheid........euh......
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 17 april 2014 @ 08:51:22 #60
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138969790
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gast, eerder vond ik je nog een sportieve kerel waar ik het gewoon niet mee eens was, maar dit slaat echt alles. Jij weet net zo goed als ik dat de Sovjetrepublieken totaal niet vrij waren op het gebied van het leger en de economie, en dat Stalin alles kon doen wat hij wilde. De centrale regering van de Sovjet-Unie heeft dit veroorzaakt, en dat waren Russen.
Normale mensen hebben een afgewogen standpunt en blijven daarbij.
SadPanda verzet desnoods zijn standpunten een stuk verder.
Als een voetballer die de doelpalen steeds verder uit elkaar zet om maar te kunnen blijven scoren.

Maar ik heb gemerkt in het dagelijks contact met Russen dat zij dat vaak doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ATan op 17-04-2014 08:58:58 ]
pi_138969862
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Och, er zijn dit topic al wel meer pro-Russen gedetecteerd.

Gelukkig zijn ze nog steeds een minderheid........euh......
:p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138969977
quote:
Russia: No plans to intervene, says ‘hysteria is becoming contagious’

Russia will not invade Ukraine, Russian Ambassador to the EU Vladimir Chizhov told CNN’s Christiane Amanpour on Wednesday.

“Russia has no plans to intervene militarily, no plans to invade anybody – not Ukraine, not any other country; or to annex anything.”

Amanpour asked the ambassador whether Russian would also stay out of Transnistria, the breakaway state - recognized by no sovereign nation – sandwiched in between Moldova and Ukraine.

Authorities in Transnistria asked Russia to recognize the enclave as a sovereign independent state on Wednesday.

“Hysteria is becoming contagious,” Chizhov said. “It’s not Russia’s intention to annex Transnistria or any other territory in any other place of the world.”

Pro-Russian militants appeared to tighten their grip on Ukraine's eastern town of Slovyansk on Wednesday as Ukrainian military forces massed nearby in an uneasy standoff.

In Donetsk, six armored vehicles sent into the nearby city of Kramatorsk in the morning later showed up carrying Russian flags in Slovyansk.

Ukraine's Defense Ministry said the vehicles had been seized by militants after they were "blocked by local residents, including representatives of Russian labeled subversive and terrorist groups."

Chizhov said that Ukraine had “bungled” the operation in eastern Ukraine, and said that it was in “full contravention to the Ukrainian constitution” – a charge very similar to the one levied against the referendum that led up to Russia’s annexation of Crimea.

“You do not calm a popular protest by sending troops, by declaring an anti-terrorist operation,” Chizhov said. “Of course Russia doesn’t mind Ukraine having good relations with the European Union.”

Amanpour challenged Chizhov on the eastern Ukrainian protests.

“Why are you not trying to deescalate the tensions there? Why are we seeing pro-Russian separatists taking over buildings – again, that would be in violation of law – why are they doing that, and why aren’t you stopping it?”

“They are doing that out of desperation, I suppose,” Chizhov said. “Because those who have taken power in Kiev, they have not been listening to the demands, to the requests of people in the eastern part of the country.”

“And those people, they did not see the government in Ukraine as somebody representing their views, their interests. So they didn’t have any other choice.”

Russia is “keenly interested” in deescalating tensions, Chizhov said, adding that the conflict cannot be solved “through use of force.”

The Russian foreign minister is due to meet with his Ukrainian counterpart, U.S. Secretary of State John Kerry, and EU foreign policy chief Catherine Ashton in Geneva on Thursday.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:05:25 #63
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138970016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:34 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol, Galloway is uit de Britse labor gekicked en is volgens mij nu gewoon bij aan het klussen voor o.a. Press TV. Qua Iran ben ik het - enigszins - met hem eens.

Hij past wel goed in RT: altijd het anti-Westerse en vooral anti-Amerikaanse en Israelische standpunt innemen. Na de London bombings zei die nog dat hij de bombings best kon begrijpen. Ik kan een complete studie opschrijven over zijn anti-Westerse retoriek, maar iedereen kan wikipedia lezen. Overigens is hij een Moslima getrouwd en nu Moslim.
Hij heeft ook een programma op RT genaamd Sputnik.

Hij erkend eerder de reden van al die aanslagen namelijk de bezetting van Irak en Afghanistan.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 09:10:19 #64
421524 SadPanda
pi_138970093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gast, eerder vond ik je nog een sportieve kerel waar ik het gewoon niet mee eens was, maar dit slaat echt alles. Jij weet net zo goed als ik dat de Sovjetrepublieken totaal niet vrij waren op het gebied van het leger en de economie, en dat Stalin alles kon doen wat hij wilde. De centrale regering van de Sovjet-Unie heeft dit veroorzaakt, en dat waren Russen.
Ik heb niet gezegd dat ze onafhankelijk waren. Stalin was een Georgiër. Nee, dat zijn geen Russen het regime bestond uit verschillende etnische groepen.
Anti-Turkije
pi_138970136
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:05 schreef SadPanda het volgende:
Hij heeft ook een programma op RT genaamd Sputnik.

Hij erkend eerder de reden van al die aanslagen namelijk de bezetting van Irak en Afghanistan.
Yeah. Mijn punt is dat Galloway een van de dudes is uit het rondrijdende circus van anti-Westerse huurlingen. Dit is hoe hij in zijn levensonderhoud voorziet. Het is een klein groepje sterke debaters die systematisch een kant, de anti-Westerse, van de discussie laten zien. Het feit dat Galloway zowel voor Press TV (Iran) als kennelijk ook RT werkt, zegt heel wat IMHO.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:14:35 #66
421524 SadPanda
pi_138970181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:12 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Yeah. Mijn punt is dat Galloway een van de dudes is uit het rondrijdende circus van anti-Westerse huurlingen. Dit is hoe hij in zijn levensonderhoud voorziet. Het is een klein groepje sterke debaters die systematisch een kant, de anti-Westerse, van de discussie laten zien. Het feit dat Galloway zowel voor Press TV (Iran) als kennelijk ook RT werkt, zegt heel wat IMHO.
Geld verdienen doet hij met MP zijn. Ja, je hebt gelijk maar daar ging het niet over. Het ging erover of RT objectief is.
Anti-Turkije
pi_138970482
WaterdrinkerP twitterde op donderdag 17-04-2014 om 07:41:38 Gerucht als zou Janoekovitsj op Paaszondag hier in Oost-Oekraïne terugkeren wordt steeds hardnekkiger. Hij als Messias. En Poetin dan? God? reageer retweet
  donderdag 17 april 2014 @ 09:29:02 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138970494
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ze onafhankelijk waren. Stalin was een Georgiër. Nee, dat zijn geen Russen het regime bestond uit verschillende etnische groepen.
Beria was ook Geogiër, Nikolaj Jezjov kwam uit Letland, Genrich Jagoda was Joods
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138970506
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:14 schreef SadPanda het volgende:
Geld verdienen doet hij met MP zijn. Ja, je hebt gelijk maar daar ging het niet over. Het ging erover of RT objectief is.
Jah. Dat was die RT headlines discussie die we hadden.

Anyway, met dit soort gekleurde figuren als vaste sprekers is RT ook flink subjectief. Ik snap ook best waarom Galloway voor Bethnal Green uitkwam en nu Bradford. Bethnal Green is het little Bangladesh van London. Je loopt daar tussen de burka's. Die haatprediker Anjem Choudary komt ook uit die regio. Past allemaal in het plaatje van anti-Westerse retoriek die hem kennelijk populair heeft gemaakt bij die mensen. Ook een typische Galloway geschiedenis; Galloway was tegen Saddam's regime, tot de 1991 Golf Oorlog (de Iraakse invasie en annexatie van Koeweit).

Alleen het feit al dat Galloway zijn anti-Westerse haat kan spuwen vanuit London laat zien dat het Westen vrijheid van meningsuiting serieus neemt. Als je in hartje Moscow Poetin en Rusland gaat demoniseren, of vanuit hartje Tehran de Ayatollahs, ben ik benieuwd hoelang je hebt voordat je "verdwijnt".
pi_138971292
quote:
09u54 De Grote GAY-show
Zometeen begint het jaarlijkse evenement waarin 'gewone' Russen president Poetin vragen mogen stellen. 'Uiteraard is dit allemaal georkestreerd', zegt Volkskrant-redacteur en voormalige Moskou-correspondent Arnout Brouwers. 'Maar Poetin kan dit erg goed. Hij heeft aardig wat dossierkennis en is een goede prater.'

Het evenement duurt een aantal uur en wordt live uitgezonden op de Russische televisie.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:03:34 #71
421524 SadPanda
pi_138971367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:29 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jah. Dat was die RT headlines discussie die we hadden.

Anyway, met dit soort gekleurde figuren als vaste sprekers is RT ook flink subjectief. Ik snap ook best waarom Galloway voor Bethnal Green uitkwam en nu Bradford. Bethnal Green is het little Bangladesh van London. Je loopt daar tussen de burka's. Die haatprediker Anjem Choudary komt ook uit die regio. Past allemaal in het plaatje van anti-Westerse retoriek die hem kennelijk populair heeft gemaakt bij die mensen. Ook een typische Galloway geschiedenis; Galloway was tegen Saddam's regime, tot de 1991 Golf Oorlog (de Iraakse invasie en annexatie van Koeweit).
Hij heeft gewoon een programma hij is geen vast spreker. Larry King heeft ook een programma op RT

quote:
Alleen het feit al dat Galloway zijn anti-Westerse haat kan spuwen vanuit London laat zien dat het Westen vrijheid van meningsuiting serieus neemt. Als je in hartje Moscow Poetin en Rusland gaat demoniseren, of vanuit hartje Tehran de Ayatollahs, ben ik benieuwd hoelang je hebt voordat je "verdwijnt".
Klopt, ik beweer dan ook niet het omgekeerde.
Anti-Turkije
pi_138971376
Vandaag zijn er ook verschillende Pro Oekraine Demonstraties in Luhansk, Kramatorsk ,Donetsk, zal mij benieuwen of die goed gaan verlopen.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:05:04 #73
421524 SadPanda
pi_138971399
Anti-Turkije
pi_138971475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:03 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Officieel vallen ze landen inderdaad niet binnen. Ze sturen gewoon wat operatives de grens over om de boel te ontregelen. Dat is ook veel slimmer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138971544
Wat een discussie ^^ geen enkele nieuwszender is echt objectief, dit is ook bijna onmogelijk om te realiseren. Je werkt altijd met veel verschillende reporters, de illusie dat die allemaal totaal objectief zouden zijn is onzin.

Zo laat ons NOS journaal ook vaak zat bewust beelden of feiten uit het nieuws.

Maargoed het beste blijft gewoon om alles te bekijken en zelf je oordeel en conclusies te trekken.

OT: Denk dat de kans dat Rusland nog gaat ingrijpen steeds kleiner wordt, de separisten lijken zelf wel hun mannetje te kunnen staan. Onafhankelijkheid uitroepen en aansluiting zoeken tot Rusland lijkt me voldoende.
http://www.the-outbreak.com/ - Online strategy game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')