nee dan kan ik maar zes uur slapen pikquote:
Ik heb weekend.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee dan kan ik maar zes uur slapen pik
Ja nu meteen, twee voor Real zou leuk zijn.quote:
Morgen uitslapenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inzanityquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL
Wie heeft er ingezet op kopgoal Barcelona uit corner?![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat kan wel eens gebeuren als je ver weg woont.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef Ruif het volgende:
Wutttt. Ik dacht dat jullie zaten te trollen, maar 5 minuten later scoort Bartha hier ook hoor
Zoek een betere streamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef Ruif het volgende:
Wutttt. Ik dacht dat jullie zaten te trollen, maar 5 minuten later scoort Bartha hier ook hoor
Goed dat je hoofdletters plaatst, dan snap ik het ook.quote:
uefalonaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk. Helemaal weggespeeld worden en dan 1-1 maken.
Lucky Barca.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Neuergod selfieDeze selfie is leuker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan wel eens gebeuren als je ver weg woont.
Klopt alsnog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed dat je hoofdletters plaatst, dan snap ik het ook.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Neuergod selfieWat een godbaasheld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
zo ben ik, behulpzaamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed dat je hoofdletters plaatst, dan snap ik het ook.
Godverquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk. Helemaal weggespeeld worden en dan 1-1 maken.
Lucky Barca.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze selfie is leuker:Selfie's recht uit de gevangenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze selfie is leuker:Batra betekent trouwens fles als je het vertaald vanuit het surinaamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Lucky Barcaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef inZanity het volgende:
Bale had inmiddels al 2 hattricks kunnen maken.
Had beter rapper kunnen worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef inZanity het volgende:
Bale had inmiddels al 2 hattricks kunnen maken.
vertaalt*quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Batra betekent trouwens fles als je het vertaald vanuit het surinaams
Noordkop hier, ligt niet eens zoveel lager qua breedtegraad. Hmm.. duistere krachten daar in Groningen!quote:
Dit wordt een goalquote:
link?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA MIJN STREAM MET SIERDGOD DOET HET WEER
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee! En het wordt er niet makkelijker op
Je bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Hebben jullie nog wat meer feitjes over Hiphop pinto?
picsquote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik begin een flinke baard te krijgen inmiddels
Nou een mooie baard is ook wat waard!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb die van mij nog altijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
pics
Ik heb de mijne gisteren weggehaald.
Dat lijkt me niet verstandig. Aan de ene kant voelt het vet cool maar tegelijkertijd ook een beetje vies.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
pics
Ik heb de mijne gisteren weggehaald.
Vergeet je niet je wolvenshirt af en toe in de was te doen?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Dit levert je een note op als ik mod benquote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet je wolvenshirt af en toe in de was te doen?
Uh, oké.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit levert je een note op als ik mod ben
Je ziet die Madrilenen ook kijken van wtf gastquote:
quote:
Dit gebeurt al dagen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie een nieuwe trend op Facebook voorbijkomen waarbij dames een foto uploaden zonder make-up en dan weer drie anderen nomineren. Leuk.
Gifje graagquote:
Bestaat Facebook nog?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie een nieuwe trend op Facebook voorbijkomen waarbij dames een foto uploaden zonder make-up en dan weer drie anderen nomineren. Leuk.
Ik heb ze nog niet voorbij zien komen, welke leeftijdscategorie hebben we het over?quote:
Ramos krijgt ook nog een koek van Alonsoquote:Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je ziet die Madrilenen ook kijken van wtf gast
Sorry, heb ik niet. En mijn PC trekt dat niet.quote:
Die bij mij is 17quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet voorbij zien komen, welke leeftijdscategorie hebben we het over?
Partyflock bedoelde ikquote:
17, daar heb ik er nog wel een paar van. We zullen zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die bij mij is 17
[..]
Partyflock bedoelde ik
Facebook is zulke aids.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
ICQquote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb nooit meegedaan aan die Facebook/Twitter zooi.
Die vrienden zijn juist het probleem op Facebook.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Omdat jij geen vrienden hebt zeker.
Dit ging even verkeerdquote:
Dat is helemaal niet ziek. Bartra is vet slecht.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe ziek dat hij Bartra nog voorbij komt.
Bartra duwde hem nog drie meter opzij.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet ziek. Bartra is vet slecht.
Ken ik niet. Nooit meegedaan aan dat social media gedoe.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit ging even verkeerd
Gewoon hetzelfde als Facebook, alleen wordt het nu alleen nog maar gebruikt voor foto's van van die achterlijke hardstyle stampfeestjes enzo.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms is hij die 100 miljoen wel waard.
Bielsa?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Even kijken wat de nieuwe trainer van Barca er van gaat zeggen zometeen in de studio bij Sport1
Aad300 bij Sport1?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Even kijken wat de nieuwe trainer van Barca er van gaat zeggen zometeen in de studio bij Sport1
Dit overwoog ik ook te posten.quote:
Denk niet dat Kieft trainer van Barca gaat worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Benzema is echt zwaar overschat.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef gniffie het volgende:
Die schaar van Benzema, zo traag en er dan nog intrappen
Dit mag niet. Foei.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Illaramendi is echt zo een kanjer naam zeg
Hoort gewoon rugdekking te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef TheGeneral het volgende:
Tja dat Bale vreselijk snel is, dat weet je. En dat Bartra hem over die afstand never nooit zal bij houden is begrijpelijk.. Maar dan moet hij bij die schiuderduw gewoon de tribune in. En bij Pinto mag zo'n bal ook nooit vanuit die hoek tussen je benen door gaan.
Juist niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benzema is echt zwaar overschat.
Inderdaad. Ik ben #teamcontad'orquote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frenk en Mandy SchleckVreselijke figuren. Mexicano is het hiermee eens.
Walcott is dan sneller dan het licht...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bale sneller dan Usain Bolt?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
voor de mensen die het niet hebben gezien de uitslag
Niet alleen rete snel maar hij kan die topsnelheid over heel de wedstrijd volhoudenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef TheGeneral het volgende:
Tja dat Bale vreselijk snel is, dat weet je. En dat Bartra hem over die afstand never nooit zal bij houden is begrijpelijk.. Maar dan moet hij bij die schiuderduw gewoon de tribune in. En bij Pinto mag zo'n bal ook nooit vanuit die hoek tussen je benen door gaan.
#teamvinoquote:Op woensdag 16 april 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben #teamcontad'or
Die loopt Jenson Button in de McLaren er nog uitquote:Op woensdag 16 april 2014 23:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Walcott is dan sneller dan het licht...
Vino was wel een god maar Conta is de uberheldquote:
Vino is een God. Ik heb tranen gelaten na de Olumpische wegrit van Londen. Gerechtigheid. Wraak op alles. VINO VINO VINOquote:Op woensdag 16 april 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vino was wel een god maar Conta is de uberheld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt die gekochte overwinning?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vino is een God. Ik heb tranen gelaten na de Olumpische wegrit van Londen. Gerechtigheid. Wraak op alles. VINO VINO VINO
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef opreis het volgende:
hoe het messi als hij naast schiet?dit zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Modric speelde wel baas vanavond.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef opreis het volgende:
hoe het messi als hij naast schiet?Hij is op een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wie vindt Kaka goed dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
kaka is zwaar overschatHamsik/Modric/Özil zijn allemaal zoveel beter.
OKC lijkt me wel een mooi potje voor vanavond.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard, tien minuten geleden nog in het NBAtopic gepost. Dallas@Memphis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sport1.nlquote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef Syntix het volgende:
Kan iemand mij nog even een NL stream DM'en svp.
Mweh, staat niet zoveel op het spel. Winnaar van Dallas@Memphis krijgt de 7 seed.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OKC lijkt me wel een mooi potje voor vanavond.
leuk voor 4 secquote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef Syntix het volgende:
Kan iemand mij nog even een NL stream DM'en svp.
Zegt al genoeg dat hij dat niet kon voortzetten bij Real.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt Kaka in zijn prime niet zien spelen dus je hebt geen idee waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heeft iemand gifje van doelpunt Bale?
Bojan kan zo meequote:Op woensdag 16 april 2014 23:20 schreef Heeinz het volgende:
Als ik ze bij Barca een voorzet zie geven doet dat me denken aan Sigthórsson die een voorzet wil geven op Serero en Bojan
En einde discussiequote:Op woensdag 16 april 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat hij dat niet kon voortzetten bij Real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |