Vino is een God. Ik heb tranen gelaten na de Olumpische wegrit van Londen. Gerechtigheid. Wraak op alles. VINO VINO VINOquote:Op woensdag 16 april 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vino was wel een god maar Conta is de uberheld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt die gekochte overwinning?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vino is een God. Ik heb tranen gelaten na de Olumpische wegrit van Londen. Gerechtigheid. Wraak op alles. VINO VINO VINO
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef opreis het volgende:
hoe het messi als hij naast schiet?dit zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Modric speelde wel baas vanavond.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef opreis het volgende:
hoe het messi als hij naast schiet?Hij is op een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wie vindt Kaka goed dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
kaka is zwaar overschatHamsik/Modric/Özil zijn allemaal zoveel beter.
OKC lijkt me wel een mooi potje voor vanavond.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard, tien minuten geleden nog in het NBAtopic gepost. Dallas@Memphis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |