Je ziet die Madrilenen ook kijken van wtf gastquote:
quote:
Dit gebeurt al dagen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie een nieuwe trend op Facebook voorbijkomen waarbij dames een foto uploaden zonder make-up en dan weer drie anderen nomineren. Leuk.
Gifje graagquote:
Bestaat Facebook nog?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie een nieuwe trend op Facebook voorbijkomen waarbij dames een foto uploaden zonder make-up en dan weer drie anderen nomineren. Leuk.
Ik heb ze nog niet voorbij zien komen, welke leeftijdscategorie hebben we het over?quote:
Ramos krijgt ook nog een koek van Alonsoquote:Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je ziet die Madrilenen ook kijken van wtf gast
Sorry, heb ik niet. En mijn PC trekt dat niet.quote:
Die bij mij is 17quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet voorbij zien komen, welke leeftijdscategorie hebben we het over?
Partyflock bedoelde ikquote:
17, daar heb ik er nog wel een paar van. We zullen zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die bij mij is 17
[..]
Partyflock bedoelde ik
Facebook is zulke aids.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
ICQquote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb nooit meegedaan aan die Facebook/Twitter zooi.
Die vrienden zijn juist het probleem op Facebook.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Omdat jij geen vrienden hebt zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |