nee dan kan ik maar zes uur slapen pikquote:
Ik heb weekend.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee dan kan ik maar zes uur slapen pik
Ja nu meteen, twee voor Real zou leuk zijn.quote:
Morgen uitslapenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inzanityquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL
Wie heeft er ingezet op kopgoal Barcelona uit corner?![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat kan wel eens gebeuren als je ver weg woont.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef Ruif het volgende:
Wutttt. Ik dacht dat jullie zaten te trollen, maar 5 minuten later scoort Bartha hier ook hoor
Zoek een betere streamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef Ruif het volgende:
Wutttt. Ik dacht dat jullie zaten te trollen, maar 5 minuten later scoort Bartha hier ook hoor
Goed dat je hoofdletters plaatst, dan snap ik het ook.quote:
uefalonaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk. Helemaal weggespeeld worden en dan 1-1 maken.
Lucky Barca.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Neuergod selfieDeze selfie is leuker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan wel eens gebeuren als je ver weg woont.
Klopt alsnog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed dat je hoofdletters plaatst, dan snap ik het ook.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Neuergod selfieWat een godbaasheld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
zo ben ik, behulpzaamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed dat je hoofdletters plaatst, dan snap ik het ook.
Godverquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk. Helemaal weggespeeld worden en dan 1-1 maken.
Lucky Barca.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze selfie is leuker:Selfie's recht uit de gevangenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze selfie is leuker:Batra betekent trouwens fles als je het vertaald vanuit het surinaamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Lucky Barcaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef inZanity het volgende:
Bale had inmiddels al 2 hattricks kunnen maken.
Had beter rapper kunnen worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef inZanity het volgende:
Bale had inmiddels al 2 hattricks kunnen maken.
vertaalt*quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Batra betekent trouwens fles als je het vertaald vanuit het surinaams
Noordkop hier, ligt niet eens zoveel lager qua breedtegraad. Hmm.. duistere krachten daar in Groningen!quote:
Dit wordt een goalquote:
link?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA MIJN STREAM MET SIERDGOD DOET HET WEER
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee! En het wordt er niet makkelijker op
Je bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Hebben jullie nog wat meer feitjes over Hiphop pinto?
picsquote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik begin een flinke baard te krijgen inmiddels
Nou een mooie baard is ook wat waard!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb die van mij nog altijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
pics
Ik heb de mijne gisteren weggehaald.
Dat lijkt me niet verstandig. Aan de ene kant voelt het vet cool maar tegelijkertijd ook een beetje vies.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
pics
Ik heb de mijne gisteren weggehaald.
Vergeet je niet je wolvenshirt af en toe in de was te doen?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Dit levert je een note op als ik mod benquote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet je wolvenshirt af en toe in de was te doen?
Uh, oké.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit levert je een note op als ik mod ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |