Misschien moet je ze dat daar even gaan vertellen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
.. Of ze kunnen gewoon zorgen dat ze niet teveel kinderen krijgen, zodat ze ze niet hoeven te verkopen
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dat daar even gaan vertellen.
ze hebben toch heul geen internet in afrikaquote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die overheden gaan natuurlijk op Youtube kijken.
En als gevolg hiervan spoedig in de hel.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Oh The Passion is morgen, dan zit ik in de kroeg.
alleen de negeriaanse prinsenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ze hebben toch heul geen internet in afrika
Nee we houden het altijd beschaafd.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
[..]
En als gevolg hiervan spoedig in de hel.
Ja maar niet zoals ze willenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
emotionele manipulatie... werkt het al?
Littlerabbit doet niet aan die gekkigheid van gel erinquote:Op woensdag 16 april 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit is niet blij met deze post.
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:20 schreef Cassius het volgende:
Voelsprieten op je baard, ach waarom ook niet
Verkapte ik heb hem ontmoet postquote:Op woensdag 16 april 2014 19:22 schreef Zaktabak het volgende:
Danny Vera. Zeer toffe gozer. Nee echt.
Zeer toffe gozer in het echt.
quote:
TV / [RTL7] Derksen on the road #2 Country, Coke en Palingquote:Op woensdag 16 april 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Is er eigenlijk ook een topic van Derksen On the Road?
Twee zelfs. In TV en MUZ. Tip: die in TV is van Stijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TV / [RTL7] Derksen on the road #2 Country, Coke en Paling
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee zelfs. In TV en MUZ. Tip: die in TV is van Stijn.
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Zaaddodend programma, overigensquote:Op woensdag 16 april 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
quote:
Echt aandachtgeilquote:Op woensdag 16 april 2014 19:24 schreef Zaktabak het volgende:
Dat dunne lange iellige snorretje bij die baard ook
Cavaliers weet ook niet wat nou leuk is, hij schijnt zelfs een hekel te hebben aan Groningen.quote:
Groningen en Cambuur zetten beloftenteam opquote:
Uhh, klopt. Ik kom wel eens heel vaak over de vloer bij 3*kuch*fm vrijdagnacht.quote:
Gaan ze dan weer alle talenten van SCC stelen? Net zoals ze met Bob en Diemers probeerden?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen en Cambuur zetten beloftenteam op
Bij Freaknacht dusquote:Op woensdag 16 april 2014 19:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uhh, klopt. Ik kom wel eens heel vaak over de vloer bij 3*kuch*fm vrijdagnacht. BNN/VARA man
Uhhh, jaquote:
Die waardeloze spelers van Cambuur willen we niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan ze dan weer alle talenten van SCC stelen? Net zoals ze met Bob en Diemers probeerden?
Jij voelt je meteen aangesproken.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
Rechts is fout.
Hij zegt het gewoon tussendoor.
Ach, zit niet met m'n kloten te spelen. Die Bob kan ballen joh, och och och.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die waardeloze spelers van Cambuur willen we niet.
Kijk je wel eens naar mijn camerakunsten dusquote:Op woensdag 16 april 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik kijk altijdOf eigenlijk vaak, niet altijd.
Zulke snorren worden weer hipquote:Op woensdag 16 april 2014 19:24 schreef Zaktabak het volgende:
Dat dunne lange iellige snorretje bij die baard ook
Daliquote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zulke snorren worden weer hip
[ afbeelding ]
Je moet een keer tegen die Sander zeggen dat hij niet zo irritant met de microfoon moet zitten te spelenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar mijn camerakunsten dus
Sanderquote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet een keer tegen die Sander zeggen dat hij niet zo irritant met de microfoon moet zitten te spelenLinks -> rechts, omhoog omlaag ik word er niet goed van
Heb ik hem al eens gevraagd. Is gewoon een trekje, doe je niks aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet een keer tegen die Sander zeggen dat hij niet zo irritant met de microfoon moet zitten te spelenLinks -> rechts, omhoog omlaag ik word er niet goed van
Ja ik had al het idee dat het een tic was. Moet er wel om lachen, hup gaat ie weer.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb ik hem al eens gevraagd. Is gewoon een trekje, doe je niks aan.
Huh hoezo niet we kijken toch Ned 1quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Zaktabak het volgende:
Screenprints van Ned1 mogen nu niet hè?![]()
Ga jij nou commentaar op deze mensen hebben?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
OMG Mark die was zo erg en dat pauperige buffet ook
Ik ga niet naar zo een gaar singlesfeest man. Blijf ik liever altijd alleen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij nou commentaar op deze mensen hebben?
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Te weinig krul joh.
Alleen krullend haar is mooi.
"Dat is toch om Albatrots op te zijn" wilt hij maar niet aannemenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
Zit die Erik nu de hele dag aan woordspelingen te denken wat ie voor DWDD kan gebruiken ?
Heeft hij wat te doen als hij met zijn taakstraf bezig is straks.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
Zit die Erik nu de hele dag aan woordspelingen te denken wat ie voor DWDD kan gebruiken ?
Ik zou al een moord doen voor die slagenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Te weinig krul joh.
Alleen krullend haar is mooi.
Onnodig idd.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Door dat nepaccent is weer geen zak van te verstaan.
Maar jij hebt andere kwaliteitenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen krullen dus mijn rol als toyboy gaat definitief niet doorrrrrr
Muziekjequote:Op woensdag 16 april 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het meer een Griekse neus eigenlijk.
Saai muziekje trouwens.
van Dis disst Nicoquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adriaan van Dist Nico
xd JR-Style vindt dit leuk
Hij heeft al een muziekprogramma gefixed. Verder doet ie buitenhof?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Witteman denkt dat hij nog aan de bak komt.
Eva Braun?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
Vervang die bejaarde dan door Eva, zijn we klaar.
Toch ziet hij er voor 53 beter uit dan de meesten.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
Jeroen vindt zichzelf nog een jonge god.
Klamer & vd Zandtquote:Op woensdag 16 april 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Herman vd Zandt moet een talkshow krijgen.
Met een groot touchscreen!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Herman & Schermmanquote:Op woensdag 16 april 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Genee kan het ook wel.quote:
dan zie je mij nooit meer terugquote:Op woensdag 16 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee kan het ook wel.
Binnenkort gaat JD met pensioen en dan gaat die snelle vogel naar de publieke.
Coke.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:42 schreef Gisteren. het volgende:
Wat is Jeroen onrustig staat zijn pik op knappen ofzo
Genee is goed man.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dan zie je mij nooit meer terug
quote:
quote:
Wat had je verwacht?quote:
Ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |