SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Wie??quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je er notabene in de tv wereld pas zo laat voor uitkomt dat je homo bent.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:52 schreef degroen1985 het volgende:
SjoerdWaar zijn die spoilers te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nooit naar de kapper ?!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker boeiend of die kerel homo is,
Ach de huisvrouwen moeten ook iets te lezen hebben.
Op afspraak en pak ik de playboy wel.quote:
Nee, echt?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Rtlboulevard meld net dat hooi jackson een reetkever is, hij heeft het nu toegegeven in een blad
Dit topic vervuilen met je domme post, en er ook nog een eveneens domme topic over maken?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Rtlboulevard meld net dat hooi jackson een reetkever is, hij heeft het nu toegegeven in een blad
Tenenkrommend slechtquote:
Ik las het ook net. Nooit achter hem gezocht eigenlijk. Maar goed, veel verschil maakt het niet toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Duurde lang voordat hij het toegaf (geruchten gaan al heel lang), maar "reetkever"? Uit welke grot kom jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
toen respect uitgedeeld werd, stond jij achteraan?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Toch vind ik het mooi want Bing wordt eindelijk eens aangepaktquote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
En van Sjors word ik onderhand ook schijtziek. Drammerige moeder Theresa. Terwijl ze zelf absoluut geen heilige is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef degroen1985 het volgende:
Vrijdag weer een slechte aflevering de zoveelste van dit jaar. Dit is het slechtste seizoen ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef maily het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef degroen1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef degroen1985 het volgende:
Maak je niet druk. Over een jaar is ze 16quote:Op donderdag 17 april 2014 08:40 schreef Hilzillah het volgende:
Nola ligt NOG STEEDS in de kinderwagenbak... Het is uitzending technisch toch ook wel een jaar geleden dat ze geboren is?? In soap jaren zou ze nu dan toch al een jaar of 3 zijn?
Maak je niet druk, binnen nu en een paar maanden brengt Nina Nola naar de kleuterschool.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:40 schreef Hilzillah het volgende:
Nola ligt NOG STEEDS in de kinderwagenbak... Het is uitzending technisch toch ook wel een jaar geleden dat ze geboren is?? In soap jaren zou ze nu dan toch al een jaar of 3 zijn?
IK MAAK ME WEL DRUK!! Ik was tegelijkertijd zwanger met Nina, en ik had me er helemaal op verheugd mijn zwangerschap samen met haar te beleven. Wordt dat kind al na 4 maanden geboren!! Toen bedacht ik me dat het opgroeien zo leuk was om samen met haar te doen... Blijkt dat kind een gruwelijke achterstand te hebben!!!! (quote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Maak je niet druk, binnen nu en een paar maanden brengt Nina Nola naar de kleuterschool.
En verliefd op Anton...quote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Over een jaar is ze 16
dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi want Bing wordt eindelijk eens aangepakt
Same here. Ik stoor mij er ook aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK MAAK ME WEL DRUK!! Ik was tegelijkertijd zwanger met Nina, en ik had me er helemaal op verheugd mijn zwangerschap samen met haar te beleven. Wordt dat kind al na 4 maanden geboren!! Toen bedacht ik me dat het opgroeien zo leuk was om samen met haar te doen... Blijkt dat kind een gruwelijke achterstand te hebben!!!! ()
En verder begrijp ik wel dat er een hoop niet realistisch is, maar je zou op zn minst verwachten dat ze in dat soort dingen juist wel een beetje realistisch zouden zijn. Neem een buggy en zorg ervoor dat er niet 'in' gefilmd wordt. Ook geen kinderarbeid![]()
Nee, Rikki gaf Bianca een tekening van Bram....quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here. Ik stoor mij er ook aan.
Kind zou nu zo'n anderhalf zijn.
We zagen haar laatst toch tekenen?
Denk het wel: SHO / [Nieuw seizoen] Jouw vrouw, mijn vrouw - VIPquote:Op donderdag 17 april 2014 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een toestand, huiselijk geweld.
Iemand een idee of er ook een topic is voor "Jouw vrouw/mijn vrouw", de nederlandse versie?
Hartelijk dank Maily.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
Denk het wel: SHO / [Nieuw seizoen] Jouw vrouw, mijn vrouw - VIP
Zal wel iets stuk zijn van binnenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Kun je flauwvallen van gekneusde ribben? Van ademgebrek of zo?
Je kunt flauwvallen door pijn die je lichaam niet meer aan kan.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Wat dacht je van opzoeken...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rikkie vertellen dat ze d'r pa gewoon kan bellen
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rikkie vertellen dat ze d'r pa gewoon kan bellen
Echt he...en in plaats daarvan zit ze alleen maar te janken en te mekkerenquote:
Ook best wel hypocriet dat Rikki d'r eigen vader helemaal heeft laten vallen omdat hij een moord heeft gepleegd (wat eigenlijk niet eens zijn bedoeling was), terwijl ze een paar jaar geleden zo hard haar best deed het bewijsmateriaal van Sil van zijn moord op Rutger te verbergen, alsof er niks aan de hand was.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Echt he...en in plaats daarvan zit ze alleen maar te janken en te mekkeren
ja hoor. als je maar genoeg pijn hebtquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Ja, want alles wat ze verder doen, moet benoemd worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
) Overigens heeft Sil ook al jaren geen bezoek meer gehad, zelfs niet van zijn eigen moeder (die toch niks beters te doen heeft)...
Nee, dat zijn heel andere mensen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, Rikki gaf Bianca een tekening van Bram....
Nou dat ook weer niet, maar het is wel logisch als ze het er een keer over hebben, niet? Ze geeft mij in ieder geval niet de indruk dat ze Sil wel eens opzoekt.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ze verder doen, moet benoemd worden.
Oja oja, nou herinner ik het me weer ...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat zijn heel andere mensen.![]()
Laatst was er volgens mij een scène met Nola, Janine en Nina aan tafel in de Rozenboom.
Echt he.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ook best wel hypocriet dat Rikki d'r eigen vader helemaal heeft laten vallen omdat hij een moord heeft gepleegd (wat eigenlijk niet eens zijn bedoeling was), terwijl ze een paar jaar geleden zo hard haar best deed het bewijsmateriaal van Sil van zijn moord op Rutger te verbergen, alsof er niks aan de hand was.Overigens heeft Sil ook al jaren geen bezoek meer gehad, zelfs niet van zijn eigen moeder (die toch niks beters te doen heeft)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luisterde niet, zag alleen een kop die ik zo gauw niet van Jef vond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:39 schreef icloud het volgende:
Tuurlijk wel, die vervelende bromstem herken je uit duizende
Je ziet het ook aan zijn grijze haren en het model van zijn haarquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik luisterde niet, zag alleen een kop die ik zo gauw niet van Jef vond.
Call me crazy maar dat was Jef toch niet? Ik keek maar half tijdens het eten namelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan zijn grijze haren en het model van zijn haar
Vergelijk zijn haar en stem maar eens met bartho.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Call me crazy maar dat was Jef toch niet? Ik keek maar half tijdens het eten namelijk.
Dat had ik al door toen Lucas en Menno hals over kop moesten trouwen pas geleden. Lucas is wat, 21 jaar oud? Sinds wanneer wil Lucas ineens trouwen? En waar was het goed voor? Alleen om weer een taboe te doorbreken omtrent homoseksualiteit. Ik heb er zo'n hekel aan als ze het aan je opdringen. Niks mis met homo's, maar ze zijn niet beter dan anderen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie moeten voor de grap eens tellen hoevaak Lucas en Menno zoenend in beeld worden gebracht in vergelijking met andere stelletjes die al langer samen zijn. Zelf nam ik Wiet en Sjoerd voor deze test.
Dat riekt naar positieve discriminatie.
Hij is gewoon één van de favorieten van het schrijversteam.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat had ik al door toen Lucas en Menno hals over kop moesten trouwen pas geleden. Lucas is wat, 21 jaar oud? Sinds wanneer wil Lucas ineens trouwen? En waar was het goed voor? Alleen om weer een taboe te doorbreken omtrent homoseksualiteit. Ik heb er zo'n hekel aan als ze het aan je opdringen. Niks mis met homo's, maar ze zijn niet beter dan anderen.
QFTquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij is gewoon één van de favorieten van het schrijversteam.
Toen hij net terug in de serie kwam uit New York. Zat het in Meerdijk ineens vol met homo's. Want hij had gelijk al van allerlei scharrels. Heel overdreven allemaal. Daardoor moesten wij het als een grappig en tof personage zien ofzo. Maar het acteren was gewoon lachwekkend destijds.
Die relatie met die Marco, sloeg ook nergens op. Lucas had alleen gezegd tegen hem, dat hij Noud wel leuk vond. En gelijk wordt die Marco zo jaloers dat hij Noud wil vermoorden. Omdat hij zo van Lucas hield..Tenminste zo ging het ongeveer toch?
De Bouwhuis familie, die heel leuk in de serie kwam. Werd er eigenlijk al een beetje door verpest. Doordat Edwin en Lucas een irritante relatie kregen. (Edwin en Wiet vond ik veel leuker).
Anton die ineens, overdreven als homohater neergezet werd. En Edwin, die heel vriendelijk en rustig was in het begin. Ging zich heel opstandig gedragen. Toen Edwin doodging, had ik het geen moment te doen met Lucas. In tegenstelling tot de rest van de Bouwhuisjes. En dan met name Bianca.
Dat met die Bilal vond ik nog niet eens zo irritant. Toen keek ik ook al minder.![]()
Maar hij en Menno vind ik ook zo niet bij elkaar passen. En het komt op mij ook heel ongeloofwaardig over. En het ging ze inderdaad om het taboe en homohuwelijk!
quote:
Medelijden hebben met Lucas is een onmogelijke opgave, al helemaal als je die kwal van een Faily Doedel met zijn irritante aandachttrekkerij al ergerlijk vind. Maar ja, er zijn genoeg van die pubertjes die hem he-le-maal gewéééééldig vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Hij staat elke keer zo in de aandacht. En moet nu zo zielig gevonden worden.![]()
Toen ik vanavond even inschakelde was er een scene waarin Menno met Roel in de Koning zaten. En tussendoor kwam een verdrietige Lucas steeds in beeld.![]()
Alsof het overgrote deel van de kijkers het te doen heeft ofzo met Lucas. Omdat hij een keer of 2 geslagen is.. Terwijl die zelf gewoon hartstikke fout zat.
Rikki, de Brooke Logan van GTST.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat had ik al door toen Lucas en Menno hals over kop moesten trouwen pas geleden. Lucas is wat, 21 jaar oud? Sinds wanneer wil Lucas ineens trouwen? En waar was het goed voor? Alleen om weer een taboe te doorbreken omtrent homoseksualiteit. Ik heb er zo'n hekel aan als ze het aan je opdringen. Niks mis met homo's, maar ze zijn niet beter dan anderen.
Dat blijkt nu dus al wel. Menno en Lucas kenden elkaar toch niet zo goed als ze dachten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou ik zou in elk geval even wachten tot de eerste verliefdheidsfase voorbij is.
In het begin lijkt het altijd perfect en voor eeuwig dus dat zou voor mij nog geen reden zijn om met een noodgang te gaan trouwen. Maar goed, dat moet iedereen lekker zelf weten.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef degroen1985 het volgende:
Guido spek heeft een nieuwe kapsel.
Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
15 april 1999quote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Volgens mij had Ik deze vraag al eerder gesteld, maar heb nu 3 topics doorgespit en niets terug gevonden. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer?
afl 1704, 15 april 1999quote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Volgens mij had Ik deze vraag al eerder gesteld, maar heb nu 3 topics doorgespit en niets terug gevonden. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer?
Ik acht het kans groot dat hij eruit gaat. Vooral nu hij zijn haren heeft geknipt voor de hoofdrol in een musical. (tweeling met Jim Bakkum) Zijn passie is muziek en minder bij acteren zij hij in een interviewquote:
je vergeet Bianca nog en als Laatste Julia.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:52 schreef hplaserjet het volgende:
Rikki en Anton. Over een half jaar introduceren ze Antons vader en gaat Rikki het daar mee doen
Het kan ook gewoon een tijdelijke break zijn, dat hij bijvoorbeeld toch naar Canada afrijst om Tim te zoeken. Ook al heeft hij pas de Flexwet-exit nog gehad, dat zegt niks; Lorena is er laatst ook weer even tussenuit geweest. Overigens heeft Ferry Doedens ook in de theaters gestaan tijdens Wicked en hebben ze dat op weten te lossen door hem minder screentime te geven.quote:Op zondag 20 april 2014 16:03 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik acht het kans groot dat hij eruit gaat. Vooral nu hij zijn haren heeft geknipt voor de hoofdrol in een musical. (tweeling met Jim Bakkum) Zijn passie is muziek en minder bij acteren zij hij in een interview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |