Dat had ik al door toen Lucas en Menno hals over kop moesten trouwen pas geleden. Lucas is wat, 21 jaar oud? Sinds wanneer wil Lucas ineens trouwen? En waar was het goed voor? Alleen om weer een taboe te doorbreken omtrent homoseksualiteit. Ik heb er zo'n hekel aan als ze het aan je opdringen. Niks mis met homo's, maar ze zijn niet beter dan anderen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie moeten voor de grap eens tellen hoevaak Lucas en Menno zoenend in beeld worden gebracht in vergelijking met andere stelletjes die al langer samen zijn. Zelf nam ik Wiet en Sjoerd voor deze test.
Dat riekt naar positieve discriminatie.
Hij is gewoon één van de favorieten van het schrijversteam.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat had ik al door toen Lucas en Menno hals over kop moesten trouwen pas geleden. Lucas is wat, 21 jaar oud? Sinds wanneer wil Lucas ineens trouwen? En waar was het goed voor? Alleen om weer een taboe te doorbreken omtrent homoseksualiteit. Ik heb er zo'n hekel aan als ze het aan je opdringen. Niks mis met homo's, maar ze zijn niet beter dan anderen.
QFTquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij is gewoon één van de favorieten van het schrijversteam.
Toen hij net terug in de serie kwam uit New York. Zat het in Meerdijk ineens vol met homo's. Want hij had gelijk al van allerlei scharrels. Heel overdreven allemaal. Daardoor moesten wij het als een grappig en tof personage zien ofzo. Maar het acteren was gewoon lachwekkend destijds.
Die relatie met die Marco, sloeg ook nergens op. Lucas had alleen gezegd tegen hem, dat hij Noud wel leuk vond. En gelijk wordt die Marco zo jaloers dat hij Noud wil vermoorden. Omdat hij zo van Lucas hield..Tenminste zo ging het ongeveer toch?
De Bouwhuis familie, die heel leuk in de serie kwam. Werd er eigenlijk al een beetje door verpest. Doordat Edwin en Lucas een irritante relatie kregen. (Edwin en Wiet vond ik veel leuker).
Anton die ineens, overdreven als homohater neergezet werd. En Edwin, die heel vriendelijk en rustig was in het begin. Ging zich heel opstandig gedragen. Toen Edwin doodging, had ik het geen moment te doen met Lucas. In tegenstelling tot de rest van de Bouwhuisjes. En dan met name Bianca.
Dat met die Bilal vond ik nog niet eens zo irritant. Toen keek ik ook al minder.![]()
Maar hij en Menno vind ik ook zo niet bij elkaar passen. En het komt op mij ook heel ongeloofwaardig over. En het ging ze inderdaad om het taboe en homohuwelijk!
quote:
Medelijden hebben met Lucas is een onmogelijke opgave, al helemaal als je die kwal van een Faily Doedel met zijn irritante aandachttrekkerij al ergerlijk vind. Maar ja, er zijn genoeg van die pubertjes die hem he-le-maal gewéééééldig vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Hij staat elke keer zo in de aandacht. En moet nu zo zielig gevonden worden.![]()
Toen ik vanavond even inschakelde was er een scene waarin Menno met Roel in de Koning zaten. En tussendoor kwam een verdrietige Lucas steeds in beeld.![]()
Alsof het overgrote deel van de kijkers het te doen heeft ofzo met Lucas. Omdat hij een keer of 2 geslagen is.. Terwijl die zelf gewoon hartstikke fout zat.
Rikki, de Brooke Logan van GTST.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat had ik al door toen Lucas en Menno hals over kop moesten trouwen pas geleden. Lucas is wat, 21 jaar oud? Sinds wanneer wil Lucas ineens trouwen? En waar was het goed voor? Alleen om weer een taboe te doorbreken omtrent homoseksualiteit. Ik heb er zo'n hekel aan als ze het aan je opdringen. Niks mis met homo's, maar ze zijn niet beter dan anderen.
Dat blijkt nu dus al wel. Menno en Lucas kenden elkaar toch niet zo goed als ze dachten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou ik zou in elk geval even wachten tot de eerste verliefdheidsfase voorbij is.
In het begin lijkt het altijd perfect en voor eeuwig dus dat zou voor mij nog geen reden zijn om met een noodgang te gaan trouwen. Maar goed, dat moet iedereen lekker zelf weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef degroen1985 het volgende:
Guido spek heeft een nieuwe kapsel.
Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
15 april 1999quote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Volgens mij had Ik deze vraag al eerder gesteld, maar heb nu 3 topics doorgespit en niets terug gevonden. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer?
afl 1704, 15 april 1999quote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Volgens mij had Ik deze vraag al eerder gesteld, maar heb nu 3 topics doorgespit en niets terug gevonden. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer?
Ik acht het kans groot dat hij eruit gaat. Vooral nu hij zijn haren heeft geknipt voor de hoofdrol in een musical. (tweeling met Jim Bakkum) Zijn passie is muziek en minder bij acteren zij hij in een interviewquote:
je vergeet Bianca nog en als Laatste Julia.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:52 schreef hplaserjet het volgende:
Rikki en Anton. Over een half jaar introduceren ze Antons vader en gaat Rikki het daar mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |