SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Wie??quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je er notabene in de tv wereld pas zo laat voor uitkomt dat je homo bent.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:52 schreef degroen1985 het volgende:
SjoerdWaar zijn die spoilers te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nooit naar de kapper ?!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker boeiend of die kerel homo is,
Ach de huisvrouwen moeten ook iets te lezen hebben.
Op afspraak en pak ik de playboy wel.quote:
Nee, echt?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Rtlboulevard meld net dat hooi jackson een reetkever is, hij heeft het nu toegegeven in een blad
Dit topic vervuilen met je domme post, en er ook nog een eveneens domme topic over maken?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Rtlboulevard meld net dat hooi jackson een reetkever is, hij heeft het nu toegegeven in een blad
Tenenkrommend slechtquote:
Ik las het ook net. Nooit achter hem gezocht eigenlijk. Maar goed, veel verschil maakt het niet toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Duurde lang voordat hij het toegaf (geruchten gaan al heel lang), maar "reetkever"? Uit welke grot kom jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
toen respect uitgedeeld werd, stond jij achteraan?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef icloud het volgende:
Toch vind ik het mooi want Bing wordt eindelijk eens aangepaktquote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
En van Sjors word ik onderhand ook schijtziek. Drammerige moeder Theresa. Terwijl ze zelf absoluut geen heilige is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef degroen1985 het volgende:
Vrijdag weer een slechte aflevering de zoveelste van dit jaar. Dit is het slechtste seizoen ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef maily het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef degroen1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef degroen1985 het volgende:
Maak je niet druk. Over een jaar is ze 16quote:Op donderdag 17 april 2014 08:40 schreef Hilzillah het volgende:
Nola ligt NOG STEEDS in de kinderwagenbak... Het is uitzending technisch toch ook wel een jaar geleden dat ze geboren is?? In soap jaren zou ze nu dan toch al een jaar of 3 zijn?
Maak je niet druk, binnen nu en een paar maanden brengt Nina Nola naar de kleuterschool.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:40 schreef Hilzillah het volgende:
Nola ligt NOG STEEDS in de kinderwagenbak... Het is uitzending technisch toch ook wel een jaar geleden dat ze geboren is?? In soap jaren zou ze nu dan toch al een jaar of 3 zijn?
IK MAAK ME WEL DRUK!! Ik was tegelijkertijd zwanger met Nina, en ik had me er helemaal op verheugd mijn zwangerschap samen met haar te beleven. Wordt dat kind al na 4 maanden geboren!! Toen bedacht ik me dat het opgroeien zo leuk was om samen met haar te doen... Blijkt dat kind een gruwelijke achterstand te hebben!!!! (quote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Maak je niet druk, binnen nu en een paar maanden brengt Nina Nola naar de kleuterschool.
En verliefd op Anton...quote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Over een jaar is ze 16
dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi want Bing wordt eindelijk eens aangepakt
Same here. Ik stoor mij er ook aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK MAAK ME WEL DRUK!! Ik was tegelijkertijd zwanger met Nina, en ik had me er helemaal op verheugd mijn zwangerschap samen met haar te beleven. Wordt dat kind al na 4 maanden geboren!! Toen bedacht ik me dat het opgroeien zo leuk was om samen met haar te doen... Blijkt dat kind een gruwelijke achterstand te hebben!!!! ()
En verder begrijp ik wel dat er een hoop niet realistisch is, maar je zou op zn minst verwachten dat ze in dat soort dingen juist wel een beetje realistisch zouden zijn. Neem een buggy en zorg ervoor dat er niet 'in' gefilmd wordt. Ook geen kinderarbeid![]()
Nee, Rikki gaf Bianca een tekening van Bram....quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here. Ik stoor mij er ook aan.
Kind zou nu zo'n anderhalf zijn.
We zagen haar laatst toch tekenen?
Denk het wel: SHO / [Nieuw seizoen] Jouw vrouw, mijn vrouw - VIPquote:Op donderdag 17 april 2014 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een toestand, huiselijk geweld.
Iemand een idee of er ook een topic is voor "Jouw vrouw/mijn vrouw", de nederlandse versie?
Hartelijk dank Maily.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
Denk het wel: SHO / [Nieuw seizoen] Jouw vrouw, mijn vrouw - VIP
Zal wel iets stuk zijn van binnenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Kun je flauwvallen van gekneusde ribben? Van ademgebrek of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |