quote:, vroeger Otaheite genoemd, is een eiland in de Stille Zuidzee. Het behoort samen met de eilanden Moorea en Bora Bora tot Frans-Polynesië, een grote eilandengroep van 118 eilanden die gelegen is tussen Australië en Zuid-Amerika.
Stand AKQ #3048:quote:
quote:Deis een bijzondere zet in het schaakspel. Het is de enige zet waarbij twee stukken van dezelfde kleur verplaatst worden.
quote:
Editten is niet toegestaan. Zie de OP.quote:
Je mag reageren hoor. Technisch gezien is je antwoord gewoon niet geldig.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:09 schreef Szura het volgende:
Nee.
Het is een jonkie, sinds begin vorig jaar ook eerste op de juniorenranking.
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag reageren hoor. Technisch gezien is je antwoord gewoon niet geldig.
Niets kinderachtig. Lees gewoon de regels.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet zo kinderachtig joh. Het ging alleen om de spelling.
quote:Bewerk je antwoord nooit. Spelfouten, toevoegingen of verbeteringen zijn geen geldige redenen om je antwoord te editten.
Misschien moet jij de regels wat serieuzer nemen als je aan dit spel mee wil doen. De vraagsteller ziet sowieso geen edit-history.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:13 schreef Szura het volgende:
Neem jezelf toch niet zo serieus.
Vraagsteller heeft hem goedgekeurd.
Get a life.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moet jij de regels wat serieuzer nemen als je aan dit spel mee wil doen. De vraagsteller ziet sowieso geen edit-history.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Het is blijkbaar wel nodig om hier een punt van te maken. Er is in het verleden genoeg discussie hierover geweest. De regels zijn duidelijk. En die zijn er niet voor niets. Die zijn er juist om discussies te voorkomen. Maar dan moeten ze wel serieus genomen worden. Het is niet moeilijk, totdat mensen het moeilijk gaan maken door niet te lezen of het niet serieus te nemenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef pipster het volgende:
Lijkt me ook niet echt nodig om hier een punt van te maken. Het juiste antwoord stond er op het moment dat het punt werd toegekend. Verder waren er geen andere antwoorden die juist waren.
quote:
Ik ben even verder gegaan in het discussietopic.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:19 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Bart, die regels zijn er niet voor niks. Spelfout of niet, editten is niet toegestaan. Waar trek je immers anders de grens?
Helaas heb ik al gekeken.quote:
Ik ken hoogstwaarschijnlijk dezelfde Dimitri, maar wist niet dat hij daaraan deed.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:57 schreef pipster het volgende:
Ik ken alleen nog een Dimitri die ik wel eens in het pub-popquiz circuit tegen kom. Maar ja die past niet.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:10 schreef plagvreugd het volgende:
Welk snoepje is in kwaliteit in niets geëvenaard.
Dat laatste.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef pipster het volgende:
Eh komt een klant binnen, of een drie kwartier geduld of speel lekker verder. Of ik heb het antwoord fout natuurlijk.
en ik maar denken dat het daardoor een vetmakkelijke vraag isquote:Op donderdag 17 april 2014 12:35 schreef ß het volgende:
Niet goed, je zou het antwoord uit de vraag kunnen halen.
yeey.quote:
samen met Merle Kilgore voor de volledigheidquote:
Maxim Hartman dan misschien?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef lubje25 het volgende:
Niemand Rembo en Rembo gekeken vroeger?
Punt is niet verwerkt.quote:
Quyxz_ + 2 danquote:Op donderdag 17 april 2014 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maxim Hartman dan misschien?
[..]
Punt is niet verwerkt.![]()
![]()
![]()
Jepquote:
quote:
Wat?quote:De(Swahili voor rode peper, bekend als Afrikaanse rode duivel) komt oorspronkelijk uit Amerika en is door Portugese zeevaarders naar Afrika gebracht. Daar werd het al snel deel van een kruidenmix, ook wel in de vorm van een olie.
De Portugezen namen deze uit Mozambique en Angola mee terug naar Portugal waar het nu een populair ingrediënt in de nationale keuken is. Vanuit Portugal begon het zich via Zuid-Afrika en India over de rest van de wereld te verspreiden. De restaurantketen Nando's richt zich op metgemarineerde kipgerechten.
Werk kwam onverwachts tussendoorquote:Op donderdag 17 april 2014 15:20 schreef lubje25 het volgende:
Jammer
Stand AKQ #3048:
1 Wijnand_Bierenstein
1 BeamofLight
1 Mark
1 Szura
2 pipster
1 lubje25
Yepyepquote:
Zaterdag is niet juist.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Witte Donderdag
Goede Vrijdag
Paaszaterdag?
Thatcher ?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:12 schreef plagvreugd het volgende:
Oh wacht...
Onder welke Britse premier werd de Falklandoorlog gevoerd?
Wat?quote:Deis een zijrivier van de Rijn in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen.
De rivier ontspringt ongeveer drie kilometer ten noordoosten van Winterberg in het Sauerland. Het stroomgebied van deligt nabij de waterscheiding van de Rijn en de Wezer.
Yepyep. k Dacht, we beginnen makkelijkquote:
Ik heb gespeakt, yepyep!quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gok ik op de hoogste berg van Australië.
Wat?quote:of fluctuatie is de verandering van het groeipercentage van de economie of de productie op de korte termijn. De gemiddelde groei over de lange termijn noemen we de trendmatige groei.
yepyepquote:
Wat?quote:Deis een experiment, beschreven door XXX in 1936, en nader uitgewerkt in zijn artikel Computing Machinery and Intelligence (1950) om licht te werpen op de vraag of een machine menselijke intelligentie kan vertonen.
Het artikel opent als volgt: "Ik stel voor om de vraag te beschouwen: kunnen machines denken? Dit moet beginnen met definities van de begrippen machine en denken." Dat is moeilijk, schrijft. "In plaats van te proberen zo'n definitie te geven zal ik de vraag vervangen door een andere, die er nauw verwant mee is en uitgedrukt wordt in betrekkelijk eenduidige termen." Vervolgens stelt hij het Imitatiespel voor, dat sindsdien de
wordt genoemd.
quote:XXX (Londen, 23 juni 1912 – Wilmslow, 7 juni 1954) was een Britse wiskundige en informaticus avant la lettre.
Het bekendst bij het grote publiek is de Turing-test, en zijn betrokkenheid bij het kraken van de Enigma-code.
Welke stad isquote:In 1979 kreeg de XXX politiek asiel en medische behandeling in de VS. Als reactie hierop belegerden Iraanse militanten de Amerikaanse ambassade inom vervolgens 52 Amerikanen te gijzelen en de uitlevering van de XXX aan XXX te eisen, voor een rechtszaak en een executie.
Wat isquote:Hetis een belangrijke uitspraak van het Europese Hof van Justitie van 15 december 1995 (zaak C-415/93; NJ 1996, 637), inzake de transfersom van de Belgische voetballer Jean-Marc XXX , die in 1990 zijn vrijheid opeiste nadat zijn contract bij Club Luik afgelopen was.
yepyepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:(Covington, 20 augustus 1942 – Memphis, 10 augustus 2008) was een Amerikaans soul- en funkmusicus en acteur.
kreeg vooral grote bekendheid met de soundtrack Theme from Shaft voor de blaxploitation-film Shaft uit 1971.
quote:In latere jaren kreeg hij bekendheid bij een nieuw publiek door zijn stem te verlenen aan het karakter Chef in de animatieserie "South Park".
Aaaaaargh, wilde haar gister nog vragen hier maar vond haar naam te moeilijk. Ik had gelijk...quote:
Wat isquote:(drank), een frisdrank met de smaak van XXX
(Frankrijk), een plaats in het zuiden van Frankrijk
(winkel), een kledingwinkel
(Romeins leger), een romeinse helm
(geslacht), een molluskengeslacht
yepyepquote:
even quotenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Durmada het volgende:
Noem 6 van de 9 vaste leden van de Wu-Tang Clan.
Je bent een heldquote:
Je zit behoorlijk in de buurt.quote:
Assen?quote:Op zondag 20 april 2014 15:09 schreef tong80 het volgende:
Op welk autocircuit werd Joop Zoetemelk wereldkampioen ?
Dan gok ik vrolijk verder met Zandvoort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet weg.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Shirma is toch niet zo heel moeilijk? Maar goed, blijkbaar volgde ik als enige The Voicequote:Op zaterdag 19 april 2014 09:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Aaaaaargh, wilde haar gister nog vragen hier maar vond haar naam te moeilijk. Ik had gelijk...
Wie/wat?quote:Deis een fictieve superheld uit de strips van Marvel Comics. Hij werd bedacht door Stan Lee en Jack Kirby, en verscheen voor het eerst in The Fantastic Four #48 (maart 1966). Voor een in twee delen verschenen verhaal dat door Jean Giraud (Moebius) werd getekend kregen Lee en Giraud in 1989 de Eisner-prijs.
Dewas vroeger Norrin Radd, een jonge astronoom van de planeet Zenn-La. Hij bood de god-achtige Galactus zijn diensten aan om zijn planeet te redden van Galactus onstilbare honger.
yepyepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
yepyepquote:
Welke serie?quote:is een Amerikaanse comedyserie, die van 1985 tot 1992 in de Verenigde Staten door ABC werd uitgezonden.
Centraal instaat het dagelijks leven van de familie Seaver in Long Island, die bestaat uit Jason en Maggie Seaver en hun kinderen Mike, Carol, Ben en Chrissy. In de serie is Jason werkzaam als psychiater. Zijn praktijk is aan huis, terwijl zijn vrouw Maggie als journalist buiten de deur werkt bij de 'Long Island Herald'.
yepyepquote:
yepyepquote:
Das een andere Andy Bellquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Andy Bell is de zanger van Erasure...
[ afbeelding ]
Ub40?quote:Op maandag 21 april 2014 18:43 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
yepyep
Stand AKQ #3048:
1 Wijnand_Bierenstein
3 BeamofLight
8 Mark
1 Szura
2 pipster
5 lubje25
9 plagvreugd
3 Quyxz_
1 tong80
1 Mexicanobakker
3 tomtomaat
1 ß
2 Ahmad1nejad
1 Durmada
1 BasOne
• Zanger(1991 - 2009)
• Gitarist Gem Archer (1999 - 2009)
• Bassist Andy Bell (1999 - 2009)
• Gitarist, Zanger(1991 - 2009)
• Drummer Alan White (1995 - 2004)
• Bassist Paul "Guigsy" McGuigan (1991 - 1999)
• Gitarist Paul "Bonehead" Arthurs (1991 - 1999)
• Drummer Tony McCarroll (1991 - 1995)
Welke band?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:14 schreef plagvreugd het volgende:
Van welke zangeres zijn de albums Rockferry en Endlessly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Marco Fuquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:03 schreef Mark het volgende:
Ken wel die Marco Wu oid, deze zegt me niet zoveel
Ja, goede gok.quote:
Kwam uit een ander bericht, namelijk dit BREAKING NEWS: http://www.nu.nl/wetensch(...)weekt-in-mexico.htmlquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:42 schreef Mark het volgende:
Las op Teletekst dat ze in Mexico om Gabriel Garcia MArquez rouwden, dus hoopte dat het daarmee te maken had
The Hurricanequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:42 schreef Mark het volgende:
Las op Teletekst dat ze in Mexico om Gabriel Garcia MArquez rouwden, dus hoopte dat het daarmee te maken had
Wat was de bijnaam van de onlangs overleden Rubin Carter?
Onder welke naam kennen we de eerste wervel (quote:Met dewordt de eerste wervel van de wervelkolom bedoeld.
Sleepy?quote:
yepyepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |