Wat?quote:Deis een zijrivier van de Rijn in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen.
De rivier ontspringt ongeveer drie kilometer ten noordoosten van Winterberg in het Sauerland. Het stroomgebied van deligt nabij de waterscheiding van de Rijn en de Wezer.
Yepyep. k Dacht, we beginnen makkelijkquote:
Ik heb gespeakt, yepyep!quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gok ik op de hoogste berg van Australië.
Stand AKQ #3048:quote:
Wat?quote:of fluctuatie is de verandering van het groeipercentage van de economie of de productie op de korte termijn. De gemiddelde groei over de lange termijn noemen we de trendmatige groei.
yepyepquote:
Wat?quote:Deis een experiment, beschreven door XXX in 1936, en nader uitgewerkt in zijn artikel Computing Machinery and Intelligence (1950) om licht te werpen op de vraag of een machine menselijke intelligentie kan vertonen.
Het artikel opent als volgt: "Ik stel voor om de vraag te beschouwen: kunnen machines denken? Dit moet beginnen met definities van de begrippen machine en denken." Dat is moeilijk, schrijft. "In plaats van te proberen zo'n definitie te geven zal ik de vraag vervangen door een andere, die er nauw verwant mee is en uitgedrukt wordt in betrekkelijk eenduidige termen." Vervolgens stelt hij het Imitatiespel voor, dat sindsdien de
wordt genoemd.
quote:XXX (Londen, 23 juni 1912 – Wilmslow, 7 juni 1954) was een Britse wiskundige en informaticus avant la lettre.
Het bekendst bij het grote publiek is de Turing-test, en zijn betrokkenheid bij het kraken van de Enigma-code.
Welke stad isquote:In 1979 kreeg de XXX politiek asiel en medische behandeling in de VS. Als reactie hierop belegerden Iraanse militanten de Amerikaanse ambassade inom vervolgens 52 Amerikanen te gijzelen en de uitlevering van de XXX aan XXX te eisen, voor een rechtszaak en een executie.
Wat isquote:Hetis een belangrijke uitspraak van het Europese Hof van Justitie van 15 december 1995 (zaak C-415/93; NJ 1996, 637), inzake de transfersom van de Belgische voetballer Jean-Marc XXX , die in 1990 zijn vrijheid opeiste nadat zijn contract bij Club Luik afgelopen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |