quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwestie van gewoon elke dag 50m erbij op dat tempo. Eitje.
Hopelijk verbeterd het allemaal met deze oefeningen danquote:Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Mijn fysiotherapeut gaf in ieder geval aan dat m'n core stabiliteit belachelijk slecht isdus daar valt veel winst te behalen.
Had zij ook alleen irritatie of echt een ontsteking aan de slijmbeurs? Want zo ver is het gelukkig niet bij mij.
Mijn ouders zouden het wel kunnen waarderen maar ja, dat zijn dan ook die hard renners!
Garmin 305 lijkt op de 205, dus hanteer ik die maar als maatstaafquote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef Wolve000 het volgende:
Je kan geloof ik beter met een iPhone lopen dan met een Garmin 620.
Oh dat klinkt heel pijnlijk inderdaad! Zo erg is het absoluut niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hopelijk verbeterd het allemaal met deze oefeningen danEcht ontstoken ze kan ook niet op haar zij slapen nu ofzo.
Laten we het er maar op houden dat mijn ouders niet erg sportief zijn. Mijn broertje en ik dan vreemd genoeg weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./egopost
Oeh lekker, dat het mooi weer is en dat je zoveel beter gaat dan vorig jaarquote:Op woensdag 16 april 2014 17:23 schreef Cee het volgende:
Aloha vanaf een zonovergoten Ardennen.Vorig jaar, toen ik net was begonnen met lopen, bij het kortste weggetje naar boven als een hijgend hert deze afgelegd, grijpend naar beademing die er niet was. En nu zonder vermoeidheid 5km volbracht, het ging superlekker! Naar beneden lopen was het lastigst, vanwege de knieën.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Dus, open ik FB zie ik dit ineens verschijnen
En anders scroll je hier effe helemaal naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./egopost
http://www.trailrunleudal.nl/trailrun-leudal-informatie/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Wel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./egopost"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./egopost
De zombiefoto.
Maar had je nou al eens naar je schoenen laten kijken dan? Bij een runner's world bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef PassThatShit het volgende:
JEEJ EEN ' BLESSURE' luister misschien ehbben meer mensen mij klachten.
Kijk he , het is niet mijn overbelastheid (!) Ik heb 2x 4,6km gelopen , meer niet, met een dag rust + ik had het in tijden dat ik voetbalde ook al. Maar miin vraag is meer of meer mensen het herkennen en/of een oplossing hebben. Hieronder een sympathieke beschrijving (!).
Ik heb dus bij een voet ( rechts ) last van het bot dat voor je enkel zit(volgens mij is dit het einde van het bot van je onderbeen) . Bij het andere voet heb ik last aan de zijkant van mijn voet; bij mijn linkervoet is dat de linker zijkant en rechts is dat dus de rechter zijkant. De pijn komt meestal pas na een kwartier lopen.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? Het is flink kut namelijk.
En als je op je handen loopt? Nog steeds last?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef PassThatShit het volgende:
Kijk he , het is niet mijn overbelastheid (!) Ik heb 2x 4,6km gelopen , meer niet, met een dag rust + ik had het in tijden dat ik voetbalde ook al. Maar miin vraag is meer of meer mensen het herkennen en/of een oplossing hebben. Hieronder een sympathieke beschrijving (!).
Ik heb dus bij een voet ( rechts ) last van het bot dat voor je enkel zit(volgens mij is dit het einde van het bot van je onderbeen) . Bij het andere voet heb ik last aan de zijkant van mijn voet; bij mijn linkervoet is dat de linker zijkant en rechts is dat dus de rechter zijkant. De pijn komt meestal pas na een kwartier lopen.
Je wil nu wel adviezen aannemen en over een schema niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef PassThatShit het volgende:
Vervelendquote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik draai al weer 2,5 week een volledig programma, maar de heup blijft echt wel hinderlijk. Ik moet goed letten op mijn zithouding op het werk en in de auto, want dáár ligt het aan is mijn overtuiging inmiddels. Punt is: ik zit mijn hele leven het liefst zo ver mogelijk onderuit gezakt.
Je hebt ebola.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef PassThatShit het volgende:
Die reacties ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./egopost
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vervelend
En onderuit gezakt zit gewoon lekkerder dan rechtop. Alleen balen dat het niet goed voor je is.
Maar dat geldt voor een heleboel dingen die lekker zijn
Heb nike evolution 2 schoenen , denk je dat het daar aan ligt?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar had je nou al eens naar je schoenen laten kijken dan? Bij een runner's world bijvoorbeeld?
Dan niet man.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:30 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
En als je op je handen loopt? Nog steeds last?
Wij zijn natuurlijk geen dokter of fysio he?
Ik heb gewoon normaal gelopen? 4,6km , dag rust, 4,6kmquote:Op woensdag 16 april 2014 18:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je wil nu wel adviezen aannemen en over een schema niet?
Het gaat er niet om welk merk het is, het gaat erom of ze bij jou lekker zitten en of ze bij je loopstijl passenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:35 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb nike evolution 2 schoenen , denk je dat het daar aan ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |