Wat bij mij helpt is muziek met een gelijk tempo. Probeer ook netjes je voeten af te wikkelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:05 schreef Wave103 het volgende:
Damn. Net weer een rondje Evy gedaan (wat een heerlijk weer!). Het is heel lastig om soepel te blijven lopen. Na de eerste minuut begin ik al snel te stampen en onregelmatig te lopen. En dan beginnen de schenen pijn te doen. Vooral de spier aan de voorkant van de schenen wordt moeIemand tips om dit tegen te gaan?
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is muziek met een gelijk tempo. Probeer ook netjes je voeten af te wikkelen.
Jep! Dat probeer ik. Alleen wordt dat steeds lastigerquote:Op woensdag 16 april 2014 15:11 schreef Jochie1900 het volgende:
En probeer niet al te grote stappen te zetten. Dan wennen je benen het snelste aan de belasting.
Zou heel goed kunnen. Probeer iets langzamer te lopen en bouw vooral rustig op...quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Wave103 het volgende:
[..]
[..]
Jep! Dat probeer ik. Alleen wordt dat steeds lastigerDenk dat de spieren meer moeten wennen dan conditie
Gaaf... Topprestatie!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Cynic het volgende:
Mooi, uitslagen zijn gecorrigeerd (geen hindernissen gemist).
Nu dus 114e geworden. Lijkt misschien niks (helemaal in verhouding met de top) maar ben er erg blij mee!
http://www.schipbeeksurvival.nl/uitslagen/2014/RUC_Heren.htm
De tweedequote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
Moet je in de OP kijken, waar staat onder een spoiler wie er waar loopt en wanneer...quote:Op woensdag 16 april 2014 15:33 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik ben trouwens aan het trainen voor Mudmasters 18 km in September in Biddinghuizen. Nog meer van hier die daar aan mee doen?
Oeh, erg persoonlijk. Ik ga voor optie 1. Maar 2 is ook leuk.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
Eerstequote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
wat zit het lekkerste?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
Eerste!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
Het zou er om hangen, misschien net wel of net niet. Maandag ga ik weer een 10 km doen, kijken of het nu lukt. Niet dat het heel belangrijk is, maar toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:04 schreef Murmeli het volgende:
Angel-a: goed gedaan joh! Wel klote van de opstopping![]()
Ik stond 1 m na de finish stil, snapte ik ook al niet.
Had je binnen het uur gezeten zonder file, denk je? Op zn minst wel goed in de buurt
Goeie vraag, dat moet ik nog even gaan uitvinden.quote:
das geen optie, euro-technisch gezienquote:
Tweede is toch meer een sportbril voor mijn gevoel, dus ik ga voor de tweede.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
quote:
Voor het geval je aan het turven bent zeg ik nog even de onderste.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Guard het volgende:
OK vraagje:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
qua model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |