twitter:lalpert1 twitterde op woensdag 16-04-2014 om 11:13:13The supposed #Ukrainian army defectors in Slovyansk are suspiciously NOT wearing insignias on their uniforms. Unclear who they really are. reageer retweet
De kleurstelling is iets anders (witte parachute en geen gele opvulling in het midden), maar dit is duidelijk de eerste vlag.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afbeelding is die vlag beter te zien. Lijkt me geen vlag van de Russische paratrooper gezien die gele parachutes heeft:
[ afbeelding ]
Ik kan zo geen vlag vinden, maar de sleeve patch van de 25th airborne ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Wat ook weer niet compleet overeen lijkt te komen met die vlag.
Russische 56th guards air assault brigade voert een zilveren parachute tussen twee gouden vliegtuigen op een groen met blauwe achtergrond...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afbeelding is die vlag beter te zien. Lijkt me geen vlag van de Russische paratrooper gezien die gele parachutes heeft:
[ afbeelding ]
Ik kan zo geen vlag vinden, maar de sleeve patch van de 25th airborne ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Well there you have it...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Russische 56th guards air assault brigade voert een zilveren parachute tussen twee gouden vliegtuigen op een groen met blauwe achtergrond...
zou handig zijn als er gewoon [twitter][/twitter] mogelijkheid was he?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef SureD1 het volgende:
Sorry zit mobiel, kan geen youtube of twitterlinks plaatsen...
Alleen zijn het witte vliegtuigen op die vlag.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Well there you have it...
Defectors my ass!
Ja de soviet ster zal er wel afgehaald zijn. Voor de rest hebben die ook hun thuisbasis in de buurt van Oekraienequote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Russische 56th guards air assault brigade voert een zilveren parachute tussen twee gouden vliegtuigen op een groen met blauwe achtergrond...
zou handig zijn als er gewoon [twitter][/twitter] mogelijkheid was he?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef poemojn het volgende:
[..]
Sorry zit mobiel, kan geen youtube of twitterlinks plaatsen...
plaatje erbij van wiki http://en.wikipedia.org/wiki/56th_Guards_Air_Assault_Brigadequote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Volgens mij staan je kleuren niet goed.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen zijn het witte vliegtuigen op die vlag.
Beetje spektakel voor het saaie leven van de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef plesner het volgende:
Gotverdomme, wanneer gaat de grootschalige oorlog tussen Rusland en Oekraine nou eindelijk beginnen. Kan niet wachten hoe Rusland keihard gaat ownen
Eindelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje spektakel voor het saaie leven van de gemiddelde fokker.
Dat denk ik ook, de parachute is wit op de foto van DeJori, de vliegtuigen echt geel...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij staan je kleuren niet goed.
Kneusquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef plesner het volgende:
Gotverdomme, wanneer gaat de grootschalige oorlog tussen Rusland en Oekraine nou eindelijk beginnen. Kan niet wachten hoe Rusland keihard gaat ownen
Ik zie toch echt gele vliegtuigen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen zijn het witte vliegtuigen op die vlag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef plesner het volgende:
Saai allerminst, zit nu lekker te bakken op Antalya. Wifi aan het strand 4tw.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje spektakel voor het saaie leven van de gemiddelde fokker.
Nee, dat zit je niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef plesner het volgende:
[..]
Saai allerminst, zit nu lekker te bakken op Antalya. Wifi aan het strand 4tw.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik zie toch echt gele vliegtuigen.
Ik bedoelde op die foto die ik eerder postte:quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij staan je kleuren niet goed.
Die lijken me toch wit. Niet dat dat iets uitsluit hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik op zich niet onlogisch, als overloper wil je natuurlijk niet herkenbaar zijn vanwege de krijgsraad.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef DeJori het volgende:
twitter:lalpert1 twitterde op woensdag 16-04-2014 om 11:13:13The supposed #Ukrainian army defectors in Slovyansk are suspiciously NOT wearing insignias on their uniforms. Unclear who they really are. reageer retweet
K je hebt gelijk ik heb het helemaal verzonnen.quote:
twitter:DanielePinto twitterde op woensdag 16-04-2014 om 10:54:50Armed men in balaclavas take #Donetsk city administration building. Armbands reading OPLOT, a Kharkiv-based pro-#Russia groups. #Ukraine reageer retweet
Nee, de vlag op de foto die je plaatste heeft een witte parachute met 2 gele vliegtuigen, dus Russische paratroopers.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde op die foto die ik eerder postte:
[..]
Die lijken me toch wit. Niet dat dat iets uitsluit hoor
Dan zal ik wel kleurenblind zijn...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, de vlag op de foto die je plaatste heeft een witte parachute met 2 gele vliegtuigen, dus Russische paratroopers.
Maar volgens mij zitten we om elkaar heen te lullen ofzo.
Of de kleuren van je monitor staan niet goed, want er zijn hier nu al 3 mensen die gezegd hebben dat ze toch echt gele vliegtuigen op die foto zien.quote:
Of een goedkoop scherm hebbenquote:
Dat filmpje bedoelde ik... Als die gast regular Ukrainian army is vreet ik mijn schoen op...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:31 schreef DeJori het volgende:
Lol!
Tevens hier een livestream van RT:
http://rt.com/on-air/ukraine-military-operation-donetsk/
Hij kan in ieder geval aardig met zo'n ding overwegquote:Op woensdag 16 april 2014 11:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoelde ik... Als die gast regular Ukrainian army is vreet ik mijn schoen op...
Ik bedoelde die gast met zijn petje en zijn ski-bril die de filmende journos in de gaten houdt op de voorgrond..quote:Op woensdag 16 april 2014 11:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval aardig met zo'n ding overweg
Volgens mij niet, hier dezelfde kerel:quote:Op woensdag 16 april 2014 11:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gast met zijn petje en zijn ski-bril die de filmende journos in de gaten houdt op de voorgrond..
Trouwens op die foto van DeJori, die gast die van die voertuigen af komt lopen, is dat baardmans? Die we ook al in georgië, op de Krim en in slaviansk zagen?
Yep dat is een andere...wel dat typische groen/bruine uniform...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hier dezelfde kerel:
[ afbeelding ]
bron: http://abcnews.go.com/Int(...)ported-move-23328774quote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij toch ook meer die vlag van de Russische 56th guards air assault.quote:One of the men who came in the vehicles, who identified himself only as Andrei, said the unit was part of Ukraine's 25th Brigade of Airborne Forces and that they have switched to the side of the pro-Russian forces.
8 maart...en volgens mij binnen 10 minuten debunked...was riot police...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)eployed-Donetsk.html
Aiii
Bron voor dat laatste?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
8 maart...en volgens mij binnen 10 minuten debunked...was riot police...
lolquote:Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
Aiii
Ik geloof dat overloopverhaal an sich wel...maar wellicht overgelopen op "verzoek" van de 56e Russische en niet uit eigen beweging of op verzoek van de protesters...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
bron: http://abcnews.go.com/Int(...)ported-move-23328774
[..]
Maar het lijkt mij toch ook meer die vlag van de Russische 56th guards air assault.
Jeetje, moet je even terug naar de topics van 1,5 maand geleden, daar kwam dat meteen langs... Ik heb niet zo'n beautiful mind muur waar ik alles bewaarquote:
Daar geloof ik eigenlijk niks van. Je hebt niet zomaar een vlag van een andere buitenlandse unit paraat liggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat overloopverhaal an sich wel...maar wellicht overgelopen op "verzoek" van de 56e Russische en niet uit eigen beweging of op verzoek van de protesters...
Uiteraard, Blackwater - wat al jaren niet meer zo heet - is overal waar oorlog is. Sinds het begin der tijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
wat heeft blackwater daar in vredesnaam te zoeken???
en 'notorious US mercenaries'???
trololol
Nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
Aiii
De VS is zich nu dus officieel aan het bemoeien.
Nee, er zitten elementen tussen van de 56e Russische... Kijk maar naar dat filmpje van 11minuten, kun je de verschillende uniformen zo tellen...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar geloof ik eigenlijk niks van. Je hebt niet zomaar een vlag van een andere buitenlandse unit paraat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |