twitter:lalpert1 twitterde op woensdag 16-04-2014 om 11:13:13The supposed #Ukrainian army defectors in Slovyansk are suspiciously NOT wearing insignias on their uniforms. Unclear who they really are. reageer retweet
De kleurstelling is iets anders (witte parachute en geen gele opvulling in het midden), maar dit is duidelijk de eerste vlag.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afbeelding is die vlag beter te zien. Lijkt me geen vlag van de Russische paratrooper gezien die gele parachutes heeft:
[ afbeelding ]
Ik kan zo geen vlag vinden, maar de sleeve patch van de 25th airborne ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Wat ook weer niet compleet overeen lijkt te komen met die vlag.
Russische 56th guards air assault brigade voert een zilveren parachute tussen twee gouden vliegtuigen op een groen met blauwe achtergrond...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afbeelding is die vlag beter te zien. Lijkt me geen vlag van de Russische paratrooper gezien die gele parachutes heeft:
[ afbeelding ]
Ik kan zo geen vlag vinden, maar de sleeve patch van de 25th airborne ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Well there you have it...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Russische 56th guards air assault brigade voert een zilveren parachute tussen twee gouden vliegtuigen op een groen met blauwe achtergrond...
zou handig zijn als er gewoon [twitter][/twitter] mogelijkheid was he?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef SureD1 het volgende:
Sorry zit mobiel, kan geen youtube of twitterlinks plaatsen...
Alleen zijn het witte vliegtuigen op die vlag.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Well there you have it...
Defectors my ass!
Ja de soviet ster zal er wel afgehaald zijn. Voor de rest hebben die ook hun thuisbasis in de buurt van Oekraienequote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Russische 56th guards air assault brigade voert een zilveren parachute tussen twee gouden vliegtuigen op een groen met blauwe achtergrond...
zou handig zijn als er gewoon [twitter][/twitter] mogelijkheid was he?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef poemojn het volgende:
[..]
Sorry zit mobiel, kan geen youtube of twitterlinks plaatsen...
plaatje erbij van wiki http://en.wikipedia.org/wiki/56th_Guards_Air_Assault_Brigadequote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Volgens mij staan je kleuren niet goed.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen zijn het witte vliegtuigen op die vlag.
Beetje spektakel voor het saaie leven van de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef plesner het volgende:
Gotverdomme, wanneer gaat de grootschalige oorlog tussen Rusland en Oekraine nou eindelijk beginnen. Kan niet wachten hoe Rusland keihard gaat ownen
Eindelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje spektakel voor het saaie leven van de gemiddelde fokker.
Dat denk ik ook, de parachute is wit op de foto van DeJori, de vliegtuigen echt geel...quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij staan je kleuren niet goed.
Kneusquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef plesner het volgende:
Gotverdomme, wanneer gaat de grootschalige oorlog tussen Rusland en Oekraine nou eindelijk beginnen. Kan niet wachten hoe Rusland keihard gaat ownen
Ik zie toch echt gele vliegtuigen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen zijn het witte vliegtuigen op die vlag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef plesner het volgende:
Saai allerminst, zit nu lekker te bakken op Antalya. Wifi aan het strand 4tw.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje spektakel voor het saaie leven van de gemiddelde fokker.
Nee, dat zit je niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef plesner het volgende:
[..]
Saai allerminst, zit nu lekker te bakken op Antalya. Wifi aan het strand 4tw.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik zie toch echt gele vliegtuigen.
Ik bedoelde op die foto die ik eerder postte:quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij staan je kleuren niet goed.
Die lijken me toch wit. Niet dat dat iets uitsluit hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |