Russen gevangen genomen en separatisten afgeknald?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:44 schreef remlof het volgende:
Het schijnt dat ze op dat vliegveld juist Russen gevangen hebben genomen. Dat tuig dat de ingang heeft gebarricadeerd zijn lokale seperatisten, al dan niet opgejut door een Rus.
dacht dat er geen waren?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Russen gevangen genomen en separatisten afgeknald?
Tenminste, elke nieuwsbron zegt minimaal 4 doden, dus vraag me af wie dan.
quote:
Aldus NOS. En zo zijn er wel meer.quote:President Toertsjinov van Oekrane zegt dat regeringstroepen het regionale vliegveld van de Oost-Oekraense stad Kramatorsk hebben veroverd op de pro-Russische bezetters. Daarbij zou geschoten zijn, maar de berichten daarover lopen uiteen.
Russische media spreken van vier doden en twee gewonden. Een journalist ter plaatse van de Britse krant The Guardian spreekt van twee doden. Een van hen heeft hij zelf gezien. Dat slachtoffer heeft een schotwond.
Rond het vliegveld lijkt het nu rustig. Pro-Russische burgers hebben een barricade van autobanden gebouwd voor de toegangspoort om te voorkomen dat de regeringstroepen het vliegveld verlaten.
Wat een leuke Rus.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:56 schreef arjan1112 het volgende:
er was een etnische rus op tv die zei dat hij ook een oekrainer was en dat het onzin is dat rusland een invasie plant
Wat wil je nu zeggen? Dat dit allemaal propaganda is?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:56 schreef meth1745 het volgende:
Dat zou de tweede keer zijn dat Gleb Garanich de Russen last berokkend. Eerder met z'n fotoreeks in Gori 2008:
[ afbeelding ]
Nee, kwam ik toevallig tegen. Er zijn trouwens meer fotos:quote:Op woensdag 16 april 2014 02:23 schreef DSVM het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Dat dit allemaal propaganda is?
"/Black Sheep Wall".quote:
Vond 'm wel toepasselijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:34 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oh shit, die cheats heb ik nooit gekend.![]()
of ik ben het al vergeten.. lang geleden starcraft
Zozo dat is bijzonderquote:Op woensdag 16 april 2014 01:56 schreef arjan1112 het volgende:
er was een etnische rus op tv die zei dat hij ook een oekrainer was en dat het onzin is dat rusland een invasie plant
De meer dan verdrievoudiging van de US-staatsschuld sinds 2001 zal er straks voor gaan zorgen, dat de USA de in 1867 van de Russen gekochte Alaska noodgedwongen weer moet gaan verkopen aan China.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Geld dat ook nog in het geval dat Oost-Oekrane mogelijk deel wordt van Rusland?
Dat filmpje is uit 2011 als ik de timestamp moet geloven.quote:Op woensdag 16 april 2014 07:37 schreef firefly3 het volgende:
Dit had ATan nog gepost op de frontpage, indrukwekkende beelden van beschietingen door pro russen:
Ok, bedankt voor de infoquote:Op woensdag 16 april 2014 08:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat filmpje is uit 2011 als ik de timestamp moet geloven.
Geen Russische soldaten, gewoon uitrusting die je bij de lokale dump kunt halen. Althans dat was in de Krim de uitleg van Poetin.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:06 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]
Nummerplaat van Luhansk, dat klopt dus redelijk.
Bizar, ik zou net van Russische soldaten verwachten dat ze er niet als Russische soldaten uitzien. Als ze tenminste plausible deniability willen. Dan wil dit zeggen dat Rusland wil dat het duidelijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |