stop met me te exposenquote:
Is heulemaal niet verzonnen.quote:
Probeer het eens uit te leggen in het Nederlands dan, wellicht dat ik je klacht dan wel begrijpquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is heulemaal niet verzonnen.
Dit doen ze echt
Elk woord van de OP is verzonnen, drollenhapper.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is heulemaal niet verzonnen.
Dit doen ze echt
Oke nou bij de alberthein kan je dus brocolli in een plastig verpakking kopen voor 80/90 cent , weet het niet meer precies. Daar zaten er 2 van die broccoli trossen , stengels (hoe je het ook maar noemt) in. MAAR NU zit maar 1 in en moet je voor 2 trossen 2 x 59 cent betalen wat duurder is dan 1 x 80/90 cent betalen voor 2 trossenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen in het Nederlands dan, wellicht dat ik je klacht dan wel begrijp
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke nou bij de alberthein kan je dus brocolli in een plastig verpakking kopen voor 80/90 cent , weet het niet meer precies. Daar zaten er 2 van die broccoli trossen , stengels (hoe je het ook maar noemt) in. MAAR NU zit maar 1 in en moet je voor 2 trossen 2 x 59 cent betalen wat duurder is dan 1 x 80/90 cent betalen voor 2 trossen
SNAP JE HET NU?quote:
Helaas welquote:
Fijn.quote:
Daarom naar de Jumboquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Fijn.
Ze proberen ons dus te flashen
Ja voortaan wel jaquote:
quote:
quote:
Smeerlap.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Zaktabak het volgende:
Bij flashen moest ik aan iets anders denken
Het was niet dikker of had meer broccoli takjes. het was zelfs gewoon nog kleiner dan normaalquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:
Normale broccoli gaat per gewicht, he?
Een tros broccoli?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke nou bij de alberthein kan je dus brocolli in een plastig verpakking kopen voor 80/90 cent , weet het niet meer precies. Daar zaten er 2 van die broccoli trossen , stengels (hoe je het ook maar noemt) in. MAAR NU zit maar 1 in en moet je voor 2 trossen 2 x 59 cent betalen wat duurder is dan 1 x 80/90 cent betalen voor 2 trossen
Ja ik ook, maar dat is dus echt niksquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Zaktabak het volgende:
Bij flashen moest ik aan iets anders denken
fuck the systemquote:
Ja dus? Dan betaal je er dus minder voor een broccoli.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef anti-loper het volgende:
Het was niet dikker of had meer broccoli takjes. het was zelfs gewoon nog kleiner dan normaal
Alles nar de klotuh!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik betaal minder voor veel minder broccoli. Er is dus geen sprake van bonus , ben gewoon duurder uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja dus? Dan betaal je er dus minder voor een broccoli.
Wat snap je niet aan het feit dat broccoli per gewicht gaat en dat er aan de kassa gewogen wordt om te bepalen hoeveel je moet betalen. Het is xx cent per 500 gram, niet per verpakking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:52 schreef anti-loper het volgende:
Ik betaal minder voor veel minder broccoli. Er is dus geen sprake van bonus , ben gewoon duurder uit.
Wat snap jij niet aan het werd niet gewogen en het was minder zwaar en veel kleiner.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat broccoli per gewicht gaat en dat er aan de kassa gewogen wordt om te bepalen hoeveel je moet betalen. Het is xx cent per 500 gram, niet per verpakking.
kees closedquote:
maak je zin af aubquote:
Het wordt gewogen aan de kassa.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef anti-loper het volgende:
Wat snap jij niet aan het werd niet gewogen en het was minder zwaar en veel kleiner.
Nee het werd niet gewogenquote:
JA KIJK DIT BEDOEL IK.quote:
Niks veranderd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:05 schreef RipMcPants het volgende:
KLB / Ah begint een steeds grotere kutwinkel te worden #2
En het zijn ook nog eens twee grote stronken broccoli. Ik zou een klacht indienen als ik jou was!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
JA KIJK DIT BEDOEL IK.
Dat was vandaag dus niet het geval. Terwijl er 'bonus' is.
gohquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:04 schreef Teslynd het volgende:
en je betaalt voor een kleintje ook minder dan voor twee kleintjes.
Kan ik een klacjt uiten over de Albert Heijn? Ik ben de afgelopen tijd meerdere AH filialen langsgegaan om een blikje Orangina. Die bleken ze niet te hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef Gezicht het volgende:
Broccoli wordt al vooraf gewogen, gaat aan de kassa per stuk. 2 Kleine of 1 grote maakt niet uit, gewicht is altijd hetzelfde.
Gr. gr. een AH-medewerker.
We geven het door aan Zaandam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kan ik een klacjt uiten over de Albert Heijn? Ik ben de afgelopen tijd meerdere AH filialen langsgegaan om een blikje Orangina. Die bleken ze niet te hebben.Ook is de Coca Cola veel te duur geworden.
Ik mocht 1 stronk gratis mee nemenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef Helsinki het volgende:
[..]
En het zijn ook nog eens twee grote stronken broccoli. Ik zou een klacht indienen als ik jou was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |