En het zijn ook nog eens twee grote stronken broccoli. Ik zou een klacht indienen als ik jou was!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
JA KIJK DIT BEDOEL IK.
Dat was vandaag dus niet het geval. Terwijl er 'bonus' is.
gohquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:04 schreef Teslynd het volgende:
en je betaalt voor een kleintje ook minder dan voor twee kleintjes.
Kan ik een klacjt uiten over de Albert Heijn? Ik ben de afgelopen tijd meerdere AH filialen langsgegaan om een blikje Orangina. Die bleken ze niet te hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef Gezicht het volgende:
Broccoli wordt al vooraf gewogen, gaat aan de kassa per stuk. 2 Kleine of 1 grote maakt niet uit, gewicht is altijd hetzelfde.
Gr. gr. een AH-medewerker.
We geven het door aan Zaandam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kan ik een klacjt uiten over de Albert Heijn? Ik ben de afgelopen tijd meerdere AH filialen langsgegaan om een blikje Orangina. Die bleken ze niet te hebben.Ook is de Coca Cola veel te duur geworden.
Ik mocht 1 stronk gratis mee nemenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef Helsinki het volgende:
[..]
En het zijn ook nog eens twee grote stronken broccoli. Ik zou een klacht indienen als ik jou was!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |