abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 21:18:13 #1
42184 crew  DaMart
pi_138921947




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_138921979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:15 schreef Khaleesi het volgende:

Zoals ik in een eerder deel al zei, denk ik dat het balletje hier is beginnen rollen:

[ afbeelding ]

Dus ja ik denk dat Margaery er ook wel van geweten zal hebben.
Denk dat je gelijk hebt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_138921981
Laten we eerlijk zijn, het waren gewoon die dwergen.

^O^
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:19:05 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_138921987
Olenna heet RodeWyn van haar achternaam... hoeveel hints heb je nodig?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_138922051
Top TT, eindelijk iemand die oplet.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:20:54 #6
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_138922088
Zo, kolere, het gaat hier nog steeds over wie achter de moord zat. :').
Olenna, mensen. De Tyrells, dus. Dat blijkt gewoon uit de beelden en de vele toespelingen die Olenna maakt.

Olenna vindt die Joffrey bij nader inzien gewoon een te gevaarlijke gek en kan het niet over haar hart verkrijgen om Margaery met hem op te zadelen. Ze houdt nu eenmaal van haar kleindochter en ze vreest ( terecht ) voor haar leven.

Da's het motief. Klaar.

En zolang de Lannisters geen direct motief kunnen vinden mbt de Tyrells, blijft de alliantie gewoon bestaan, lijkt me.
Dus dan zal die Margaery uiteindelijk gewoon worden doorgeschoven naar die Tommen,
die wellicht wat minder gestoord en dus beter geschikt is.

En ws hebben ze die Margaery erbuiten gehouden voor haar eigen veiligheid.
Dus die wist van niks en was dus oprecht in shock toen ze het zag gebeuren.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_138922108
In een van de eerste afleveringen van seizoen 2 ging de maester van Stannis ook op zo'n manier dood nadat hij een klein dingetje (steentje?) in z'n wijn had gegooid.
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 21:23:12 #8
42184 crew  DaMart
pi_138922221
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef DO2 het volgende:
Zo, kolere, het gaat hier nog steeds over wie achter de moord zat. :').
Olenna, mensen. De Tyrells, dus. Dat blijkt gewoon uit de beelden en de vele toespelingen die Olenna maakt.
:Y.

War is war, but killing a man at a wedding. Horrid. (...) As if men need more reason to fear marriage.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:23:21 #9
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138922227
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef Gwywen het volgende:
In een van de eerste afleveringen van seizoen 2 ging de maester van Stannis ook op zo'n manier dood nadat hij een klein dingetje (steentje?) in z'n wijn had gegooid.
Waar Melissandre immuun voor bleek ja, als dat hetzelfde was dan werkt het wel snel
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:23:50 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_138922258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef Gwywen het volgende:
In een van de eerste afleveringen van seizoen 2 ging de maester van Stannis ook op zo'n manier dood nadat hij een klein dingetje (steentje?) in z'n wijn had gegooid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_138922262
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef Gwywen het volgende:
In een van de eerste afleveringen van seizoen 2 ging de maester van Stannis ook op zo'n manier dood nadat hij een klein dingetje (steentje?) in z'n wijn had gegooid.
Hij werd alleen niet paars. :P
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_138922269

Net voordat Sansa de beker aan Tryion geeft, hoor je ook zachtjes iets rinkelen, alsof zie iets in de beker doet (zie 2:13), maar toch weet ik dit niet zeker, omdat ze er dan rekening mee gehouden moet hebben dat ze de beker in handen zou krijgen, dus dat hangt iets te veel af van toevalligheden. Ik ben benieuwd of we volgende week hier opheldering over krijgen.
pi_138922273
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

:Y.

War is war, but killing a man at a wedding. Horrid. (...) As if men need more reason to fear marriage.
Mensen houden ervan om te speculeren. :7
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:25:25 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_138922338
Speculare Necesse Est

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_138922341
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef DO2 het volgende:
Zo, kolere, het gaat hier nog steeds over wie achter de moord zat. :').
Olenna, mensen. De Tyrells, dus. Dat blijkt gewoon uit de beelden en de vele toespelingen die Olenna maakt.

Olenna vindt die Joffrey bij nader inzien gewoon een te gevaarlijke gek en kan het niet over haar hart verkrijgen om Margaery met hem op te zadelen. Ze houdt nu eenmaal van haar kleindochter en ze vreest ( terecht ) voor haar leven.

Da's het motief. Klaar.
En heeft gewacht met het omleggen van Joffrey tot haar kleindochter koningin was. Klinkt aannemelijk. Maar waarom Sansa in gevaar brengen, er vanuit gaande dat het een steen van haar ketting is geweest die Joffrey doodde?
Olenna en Margaery zijn juist altijd zo vriendelijk voor haar geweest. Kan me geen reden bedenken waarom ze haar in gevaar willen brengen.

quote:
En zolang de Lannisters geen direct motief kunnen vinden mbt de Tyrells, blijft de alliantie gewoon bestaan, lijkt me.
Dus dan zal die Margaery uiteindelijk gewoon worden doorgeschoven naar die Tommen,
die wellicht wat minder gestoord en dus beter geschikt is.
Joffrey was gek (en gevaarlijk), maar was Tommen niet altijd een mamma's kindje?
Dat zou Cersei de macht wel eens terug kunnen gaan geven.

quote:
En ws hebben ze die Margaery erbuiten gehouden voor haar eigen veiligheid.
Dus die wist van niks en was dus oprecht in shock toen ze het zag gebeuren.
Maar ze is niet naar hem toegehold, dus de liefde zat vast niet diep.

Benieuwd naar de volgende aflevering!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_138922343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.
Nou heb ik meteen Golden Brown in m'n hoofd. :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:25:36 #17
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138922347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:

Net voordat Sansa de beker aan Tryion geeft, hoor je ook zachtjes iets rinkelen, alsof zie iets in de beker doet (zie 2:13), maar toch weet ik dit niet zeker, omdat ze er rekening mee gehouden moet hebben dat ze de beker in handen gekregen zou moeten hebben, dus dat hangt iets te veel af van toevalligheden. Ik ben benieuwd of we volgende week hier opheldering over krijgen.
Ik hoor niets anders dan het aanraken/vallen van de cup
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_138922497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik hoor niets anders dan het aanraken/vallen van de cup
Precies op 2:17 hoor je iets rinkelen, als je je geluid wat harder zet, maar zoals ik al zei, waarschijnlijk is het niets.
pi_138922545
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Nou heb ik meteen Golden Brown in m'n hoofd. :P
Er zijn ergere dingen. :P

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:30:30 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_138922655
Een huwelijk is pas helemaal voltrokken na een bedding dus margerae (of zo) is nog geen koningin volgens mij. Bij tyrion was het toch ook nog een issue of zo?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:31:10 #21
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_138922705
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

En heeft gewacht met het omleggen van Joffrey tot haar kleindochter koningin was. Klinkt aannemelijk. Maar waarom Sansa in gevaar brengen, er vanuit gaande dat het een steen van haar ketting is geweest die Joffrey doodde?
Olenna en Margaery zijn juist altijd zo vriendelijk voor haar geweest. Kan me geen reden bedenken waarom ze haar in gevaar willen brengen.

Ja, dat ze Sansa erbij hebben betrokken is 'n beetje vreemd.
Dat zou weleens richting Littlefinger kunnen wijzen, dus.

Die heeft er misschien ook iets mee te maken.
.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:31:41 #22
1234 HiZ
Istanbullu
pi_138922745
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

En heeft gewacht met het omleggen van Joffrey tot haar kleindochter koningin was. Klinkt aannemelijk. Maar waarom Sansa in gevaar brengen, er vanuit gaande dat het een steen van haar ketting is geweest die Joffrey doodde?
Olenna en Margaery zijn juist altijd zo vriendelijk voor haar geweest. Kan me geen reden bedenken waarom ze haar in gevaar willen brengen.

[..]

Joffrey was gek (en gevaarlijk), maar was Tommen niet altijd een mamma's kindje?
Dat zou Cersei de macht wel eens terug kunnen gaan geven.

[..]

Maar ze is niet naar hem toegehold, dus de liefde zat vast niet diep.

Benieuwd naar de volgende aflevering!
Sansa verdacht maken is natuurlijk wel zo handig; als er een geloofwaardige verdachte is, dan zijn de Tyrells per definitie niet verdacht. Sansa heeft 1001 redenen om Joffrey dood te willen hebben, als zij schuldig lijkt, dan gaat haar hoofd eraf.

Tommen mag een mama's kindje zijn, maar de vrouw waar hij mee getrouwd is blijft de vrouw waarmee hij getrouwd is, en háár macht zal in de loop der jaren alleen maar toenemen.

Hoe kom je op het rare idee dat er liefde in het spel was? Ze wilde koningin worden, zo zat het tussen haar en Renly en nu tussen haar en Joffrey. Joffrey's dood was schokkend genoeg voor een willekeurige toeschouwer, laat staan voor de vrouw die net zijn koningin was geworden.
pi_138922768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Precies op 2:17 hoor je iets rinkelen, als je je geluid wat harder zet, maar zoals ik al zei, waarschijnlijk is het niets.
Gewoon het geluid van die beker. Joffrey krijgt die lege beker ook direct aangereikt, waar een steentje wel in zou opvallen denk ik zo, dus ik zou dat niet verder gaan analyseren nee ;)
pi_138923170
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef jogy het volgende:
Een huwelijk is pas helemaal voltrokken na een bedding dus margerae (of zo) is nog geen koningin volgens mij. Bij tyrion was het toch ook nog een issue of zo?
Dan nog zou haar titel als koningin komen te vervallen omdat bij de dood van de koning, die geen nageslacht heeft, de jongere broer van de koning de troon bestijgt en zij helemaal geen relatie tot hem heeft. Cersei wordt dan automatisch queen regent tot de nieuwe koning oud genoeg is om zelf te regeren. Daarom snap ik niet zo goed waarom de Tyrells dit zouden doen, tenzij ze met enige zekerheid hopen Margaery aan Tommen te kunnen koppelen.
pi_138923567
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef jogy het volgende:
Een huwelijk is pas helemaal voltrokken na een bedding dus margerae (of zo) is nog geen koningin volgens mij. Bij tyrion was het toch ook nog een issue of zo?
Wat dat niet gewoon Tywin en zijn gewoonlijke dreigementen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:46:19 #26
1234 HiZ
Istanbullu
pi_138923568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dan nog zou haar titel als koningin komen te vervallen omdat bij de dood van de koning, die geen nageslacht heeft, de jongere broer van de koning de troon bestijgt en zij helemaal geen relatie tot hem heeft. Cersei wordt dan automatisch queen regent tot de nieuwe koning oud genoeg is om zelf te regeren. Daarom snap ik niet zo goed waarom de Tyrells dit zouden doen, tenzij ze met enige zekerheid hopen Margaery aan Tommen te kunnen koppelen.
Natuurlijk zijn ze daar zeker van; de Lanisters willen een band met de schatkist van de Tyrells en of die nu of Joffrey of over Tommen loopt is daarbij volledig irrelevant. Als het nodig was geweest zouden ze Tommen met Loras Tyrell hebben laten trouwen :D
pi_138923688
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef HiZ het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze daar zeker van; de Lanisters willen een band met de schatkist van de Tyrells en of die nu of Joffrey of over Tommen loopt is daarbij volledig irrelevant. Als het nodig was geweest zouden ze Tommen met Loras Tyrell hebben laten trouwen :D
Zou dat huwelijk tussen Cersei en Loras nog doorgaan?
De enige reden dat ze dat geregeld hadden was om te voorkomen dat Sansa met hem zou trouwen, dacht ik.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:48:59 #28
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138923721
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat dat niet gewoon Tywin en zijn gewoonlijke dreigementen?
Hij wil asap een zoon van Sansa zodat die het Noorden kan rustig houden dacht ik
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:50:09 #29
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138923782
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zou dat huwelijk tussen Cersei en Loras nog doorgaan?
De enige reden dat ze dat geregeld hadden was om te voorkomen dat Sansa met hem zou trouwen, dacht ik.
Nouja, en om Tyrell's geld/steun te verzekeren, en nu Joffrey+Marg niet meer is, zal het nog steeds belangrijk zijn.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_138923795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Baszh het volgende:

[..]

Hij wil asap een zoon van Sansa zodat die het Noorden kan rustig houden dacht ik
Ieder kind van Sansa zou een claim hebben. Think you're right.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_138923872
Geweldige TT trouwens, DaMart :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_138923880
Heeft Benjen Stark, als hij nog leeft, niet recht op het Noorden? Maar goed, Bran en Rickon zijn er natuurlijk ook nog.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:52:52 #33
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138923958
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft Benjen Stark, als hij nog leeft, niet recht op het Noorden?
Zit toch bij de Night's Watch, en dan mag je verder niets meer :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:53:29 #34
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138923998
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft Benjen Stark, als hij nog leeft, niet recht op het Noorden? Maar goed, Bran en Rickon zijn er natuurlijk ook nog.
Als Locke faalt wel ja
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_138924006
Wat een heerlijke aflevering, ik zat te juichen op de bank _O_ :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_138924029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Baszh het volgende:

[..]

Zit toch bij de Night's Watch, en dan mag je verder niets meer :P
Da's waar ook.
pi_138924073
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft Benjen Stark, als hij nog leeft, niet recht op het Noorden? Maar goed, Bran en Rickon zijn er natuurlijk ook nog.
Da's de broer van Ned, toch?
Ja, je zou zeggen van wel. Maar Ned heeft nog levende kinderen. Die hebben een sterkere claim.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 21:55:01 #38
42184 crew  DaMart
pi_138924094
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Natalie het volgende:
Geweldige TT trouwens, DaMart :D
Dank je. Sinds ik de aflevering keek, vond ik het al een TT-waardige quote O+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 21:55:32 #39
42184 crew  DaMart
pi_138924130
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Natalie het volgende:

[..]

Da's de broer van Ned, toch?
Ja, je zou zeggen van wel. Maar Ned heeft nog levende kinderen. Die hebben een sterkere claim.
Klopt. Volgens mij is Bran nu de eerste in de lijn, omdat zoons voorgaan op dochters.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_138924481
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dank je. Sinds ik de aflevering keek, vond ik het al een TT-waardige quote O+.
Alleen Tyrion kan zoiets zeggen.
'Mother of Madness' _O-
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_138925274
Wel grappig dat die Sigur Rós nog een kleine rol kreeg. Toffe eindcredits ook.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_138925434
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Silv het volgende:
Wel grappig dat die Sigur Rós nog een kleine rol kreeg. Toffe eindcredits ook.
Wie zijn dat eigenlijk? :@
pi_138925608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wie zijn dat eigenlijk? :@
Toch wel een vrij bekende IJslandse band. Maken wel toffe muziek.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:24:05 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138925739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wie zijn dat eigenlijk? :@
Sigur Rós niet kennen :') Wel saaie muziek verder.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:25:02 #45
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138925800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wie zijn dat eigenlijk? :@
Die deden het liedje bij de aftiteling ook
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_138926010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef Baszh het volgende:

[..]

Die deden het liedje bij de aftiteling ook
Oh nee, halverwege afgezet. Niets voor mij.

Ken ze verder ook niet hoor, maar die gasten op de bruiloft waren dus de bandleden?
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:28:58 #47
202546 Baszh
The Dude abides
pi_138926072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh nee, halverwege afgezet. Niets voor mij.

Ken ze verder ook niet hoor, maar die gasten op de bruiloft waren dus de bandleden?
Die zangers die Joffrey vrijwel direct bekogelde met goudstukken :P
(en Marg net heel geïnteresseerd begon te luisteren)
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_138926175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Baszh het volgende:

[..]

Die zangers die Joffrey vrijwel direct bekogelde met goudstukken :P
(en Marg net heel geïnteresseerd begon te luisteren)
Ja duidelijk :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:31:51 #49
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138926290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dank je. Sinds ik de aflevering keek, vond ik het al een TT-waardige quote O+.
My thoughts exactly! Ik zat er al een tijdje op te wachten :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:39:13 #50
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138926715
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef jogy het volgende:
Een huwelijk is pas helemaal voltrokken na een bedding dus margerae (of zo) is nog geen koningin volgens mij. Bij tyrion was het toch ook nog een issue of zo?
bij ned stark en zn vrouw en die bedding er toch ook niet geweest
(zegt katlyn stark tijdens de red wedding)
want ned wou de feest vreugde niet verstoren door omdat hij anders iemand zn kaak zou breken.
mee bekant vangde gin haas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')