voor het zingen de kerk uit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef Max23 het volgende:
Die mogen wel een thuisconcert komen geven
Bij deze.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat ook een Belg? Dat wist ik helemaal niet.
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat ook een Belg? Dat wist ik helemaal niet.
Nou ja, dat wist Littlerabbit mij te vertellen. Kan me niet voorstellen dat hij hier over liegt.quote:
Op de fluit.quote:
Omdat Gramulanion een sukkeltje is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Gerdi Verbeet
• Humberto Tan
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Waarom staat Humberto Tan hier 3x in?
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Gerdi Verbeet
• Humberto Tan
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Hij kan zich wel vergissen natuurlijk, al is dat ook niet echt denkbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat wist Littlerabbit mij te vertellen. Kan me niet voorstellen dat hij hier over liegt.
en 0 keer pietertje in de OPquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Gerdi Verbeet
• Humberto Tan
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Meer Twarres 1.2quote:
Wat zit je nou te zeuren man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Gerdi Verbeet
• Humberto Tan
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Wel de Sjink, bovenaan rij 2quote:
je kreeg er een kater vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:39 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het wel lekkere katermuziek op Eurosonic.
Anders denken mensen aan discriminatie, omdat er dan maar 1 neger in staat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Gerdi Verbeet
• Humberto Tan
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Goeie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Anders denken mensen aan discriminatie, omdat er dan maar 1 neger in staat.
Hou je bek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Gramulanion een sukkeltje is.
Waarschijnlijk ben ik dan in Utreg ipv Groningen. Ik wilde niet het risico lopen dat ik Sjek in het echt zie.quote:
Die daar direct onder staat is ook wel leuk.quote:
Mooi aan de Martinitoren ja. Met Vandermeersch ernaastquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:40 schreef OProg het volgende:
Voor een stukje realiteit lijkt het me leuk als ze de chansonbelg in het echt kruisigen.
Beau en die Volendammer zijn wel katholiek. Van de Volendammer weet ik het niet zeker, maar dat moet je daar volgens mij zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
The Passion.
Wedden dat die mensen in feite helemaal niets met geloof hebben?
Helemaal niet. PSV Groningen 2-3.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen
johannes_vermeer is het hier mee eens.
Kun je hem wel uitschelden voor vies dikquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dan in Utreg ipv Groningen. Ik wilde niet het risico lopen dat ik Sjek in het echt zie.
Dan ben je er nog nooit geweest. Geen sluitingstijdquote:
Met Giel Beelen erbij graag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:40 schreef OProg het volgende:
Voor een stukje realiteit lijkt het me leuk als ze de chansonbelg in het echt kruisigen.
Dat zal hij zelf ook wel door hebben als hij in de spiegel kijkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je hem wel uitschelden voor vies dik
Nou ik weet het niet. Ik heb hem weleens in zijn voetbalbroekje gezien, had niet het idee dat hij door had hoe dik hij wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal hij zelf ook wel door hebben als hij in de spiegel kijkt.
Vrij parkeren.quote:
4 keer vonden we wat overdreven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Gerdi Verbeet
• Humberto Tan
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Laat die notoire Groningen haters maar kletsen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan ben je er nog nooit geweest. Geen sluitingstijd
Ik ga ook kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Max23 het volgende:
Ik kijk alleen naar The Passion voor Jack van Gelder en Glenn Helder
Werd er in de tijd van Jezus ook al drugs gebruikt dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Max23 het volgende:
Ik kijk alleen naar The Passion voor Jack van Gelder en Glenn Helder
Helemaal niet, hij staat er 4x in.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken.
Gezellig hè?
Reken maar van Jazzquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken.
Gezellig hè?
Waarom denk je dat al die mensen andere "Barabas vrij" riepen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd er in de tijd van Jezus ook al drugs gebruikt dan?
Goebbels.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Martinello het volgende:
Als Jezus opstaat zingt Jamai waarschijnlijk Step Right Up.
Wel terecht dat hij zijn vieze handen moet wassen in onschuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze Jack van Gelder weer in dat Mama Mia pak hijsen?
Jetro Willems.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Wie moet die in die rolstoel voorstellen?
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze Jack van Gelder weer in dat Mama Mia pak hijsen?
Tell Her - Jim leek me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Step Right Up was echt een geniaal liedje.
Koos Albertsquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Wie moet die in die rolstoel voorstellen?
Ik vond dat liedje van Dewi wel leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tell Her - Jim leek me wel wat voor jou.
Come on!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe moet de kerk anders zieltjes winnen zodat de schaapjes hun weer meer geld gevenquote:
Die gaat op repeat hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes is ook een veredeld sprookjesboek?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een veredeld sprookjesboek.
Net als johannes_vermeer
Noem je johannes nou een veredeld sprookjesboek?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als johannes_vermeer
VI quote dus hilarischquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als johannes_vermeer
Je bent zelf een veredeld sprookjesboek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem je johannes nou een veredeld sprookjesboek?
Matige fictie is wellicht een betere benaming.quote:
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef tralalala het volgende:
http://www.vismarkt-groningen.nl/
Wat een raar podium.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Johannes is ook een veredeld sprookjesboek?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem je johannes nou een veredeld sprookjesboek?
Meer Assepoester.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een veredeld sprookjesboek.
Is de hoogwerker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef tralalala het volgende:
Wat een raar podium.
Op die webcam kan je mij ook naar de supermarkt zien gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef tralalala het volgende:
Wat een raar podium.
Ojaquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Vorig jaar klapte Koos nog enthousiast mee.
In de adelaarshorst.quote:
weet je wie mijn favoriet was, of wil je een hind?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik wel een aardig popliedje.
Oh ja natuurlijk DIE Koosquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Vorig jaar klapte Koos nog enthousiast mee.
Ga jij daar altijd? Omg als ik er weer eens ben zal ik goed oplettenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op die webcam kan je mij ook naar de supermarkt zien gaan.
Als je op het juiste moment inschakelt.
Maar van die hele lichting zingt Jan Dulles wel het best!quote:
Hind vond ik in de show wel de beste, maar ik vind haar muziek daarna niet zo. Dewi heeft leuke powerpopsingletjes gemaakt naderhand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
weet je wie mijn favoriet was, of wil je een hind?
En ik mompel ook altijd VI quotes in mezelf dus ik ben gemakkelijk te herkennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ga jij daar altijd? Omg als ik er weer eens ben zal ik goed opletten
Zij was sowieso tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik wel een aardig popliedje.
Gedateerd bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als johannes_vermeer
Ja Hind was de betere zangeres maar ik vond haar altijd iets leuks hebben. Maar indertijd was ik fan van Avril Lavigne denk ikquote:
Dat is nou eenmaal hoe het liedje in elkaar zit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem nou niet zo geweldig zingen. Hij zegt het meer op.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Hind was de betere zangeres maar ik vond haar altijd iets leuks hebben. Maar indertijd was ik fan van Avril Lavigne denk ik
GGMM was daar in 2002 ook fan van!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Hind was de betere zangeres maar ik vond haar altijd iets leuks hebben. Maar indertijd was ik fan van Avril Lavigne denk ik
Dit was gewoon slechtquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem nou niet zo geweldig zingen. Hij zegt het meer op.
Nou ik vond het slecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal hoe het liedje in elkaar zit.
Het eerste singletje dat ik zelf kocht was Happy van Sita.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
dat moet je niet te vaak toegeven
Per seconde wijzer en de rijdende rechterquote:
PER SECONDE WIJZER natuurlijk.quote:
NCIS. Vervanger van Ziva is ook goed aan te gluren.quote:
half 9 Adam zoekt Eva kun je blote wijven zien. Of als je dat niks vindt, Opgelicht op Ned1quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval niet de Social Club.
GGMM, Ambrosius en ikzelf zijn het hier mee eens.
Ik ben het ook met je eens. Wat een aidsprogramma is dat zeg. Het komt in de buurt van programma's waarin Jörgen Raymann voorkomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval niet de Social Club.
GGMM, Ambrosius en ikzelf zijn het hier mee eens.
Blote wijven iieelllllquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
half 9 Adam zoekt Eva kun je blote wijven zien. Of als je dat niks vindt, Opgelicht op Ned1
omnomnom!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En blote kerels, is dat wat misschien
Nee, met een agent die Derksen heetquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Achtervolgingen met Paard en Wagen?
Uit de tijd dat er nog ruimte was voor kwaliteit, want verdomme, tegenwoordig is elke seconde ingepland en o wee als er iets een seconde uitloopt. Dat werd weer pijnlijk duidelijk gister met dat stukkie over Niki Terpstra.quote:
Ik hoop dat ze vanavond wel tussendoor de luier van Paul een keer verschonen.quote:Pauw & Witteman stopt
Vandaag werd bekend gemaakt dat na acht jaar Pauw & Witteman, het programma aan het eind van dit seizoen stopt. Jeroen Pauw en Paul Witteman gaan het komend televisieseizoen eigen programma’s presenteren. Jeroen Pauw gaat na de zomer voor de VARA een nieuwe dagelijkse late night talkshow presenteren en Paul Witteman gaat nieuwe programma’s presenteren over muziek, politiek en wetenschap. Vanavond zijn Pauw & Witteman bij ons te gast!
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Het is weer woensdag dus huisdichter Nico Dijkshoorn geeft poëtisch commentaar op de actualiteit én de gasten in de studio.
Muziek: Intergalactic Lovers
Na hun debuutalbum ‘Greetings & salutations’ uit 2011 zijn de Intergalactic Lovers terug met een nieuwe plaat: ‘Little Heavy Burdens’, die veel meer een verhaal met opbouw is, een meer samenhangende en meer doordachte plaat dan de voorganger. Ze klinken nog steeds als een combi van Feist, PJ Harvey en Yeah Yeah Yeahs. Luister maar naar ‘Islands’:
Tafelheer: Adriaan van Dis
quote:Peter R. over de grens
Bijna twee jaar na het stoppen van zijn programma ‘Peter R. de Vries, misdaadverslaggever’ komt Peter R. de Vries op vrijdag 18 april terug op televisie met ‘Peter R. over de grens’. In deze serie, die door de Tros wordt uitgezonden, stelt Peter internationale schendingen van de rechten van het kind aan de kaak.
Hij reist af naar verschillende landen zoals Malawi en Nepal om mistanden als kinderhandel en kinderslavernij bloot te leggen. Vaak doet hij dit met behulp van de verborgen camera, een middel dat hij ook bij zijn vorige programma gebruikte. In de eerste aflevering gaat Peter naar Oeganda waar hij ontdekt dat jonge kinderen ritueel geofferd worden. Regelmatig was hij erg aangedaan door de schokkende feiten waarmee tijdens het maken van de serie werd geconfronteerd. Aan tafel: Peter R. de Vries.
Kan bijna niet wachten.quote:Het is weer woensdag dus huisdichter Nico Dijkshoorn geeft poëtisch commentaar op de actualiteit én de gasten in de studio.
Stukje emoosie over PenW.quote:
Kris Berryquote:
De hersenen van Jan is trouwens ook niet veel meer van over.quote:
Flauwerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg lekker niet doorrrrrrrr
NOU ZEG JE HET TOCH XDquote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg lekker niet doorrrrrrrr
Op FOK! natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar was jij op 16 april 2014?
In de film loft is ze naakt te zien.quote:
Doe ik ook altijd natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op vrijdag avond lekker met je date VI kijken, niks mis mee.
Heb je een date ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op vrijdag avond lekker met je date VI kijken, niks mis mee.
Nee, ik ga naar de kerk.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt toch naar Groningen voor The Passion?
Heb je hem ooit zien praten?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:08 schreef schoolstudent het volgende:
Waar komt toch die Fok! afkeer van Peter R. vandaan?
dont tuts mie amigoquote:Op woensdag 16 april 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Ah hij wilde gewoon reizen natuurlijk. Had hij ook bij SBS kunnen doen bijvoorbeeld als hulpje van Rob Geus.
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn Jeep.quote:
The Cartoons waren datquote:Op woensdag 16 april 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
godver, heb ik nu ook nog eens 'witchdoctor ' van aqua in mijn hoofd
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat kind heeft ie vast aan Demmink geschonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |