Wel erg fotogeniek idd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:15 schreef meth1745 het volgende:
Lijkt me een verdacht goede foto om van vandaag te zijn.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:15 schreef meth1745 het volgende:
Lijkt me een verdacht goede foto om van vandaag te zijn.
su24?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef SureD1 het volgende:
[..]
SU-25 Frogfoots...de Sovjetvariant van de A-10, grondaanvalsvliegtuigen...
nee MiG23...ik heb geëdit... maar die heeft Ukraïne niet meer... dus ik denk een oude foto, van een oefening of zoquote:
Ik neem toch aan dat de NSA die communicatie ook wel kan onderscheppen. Beter steken ze daar hun energie in dan Merkel's mobieltje af te luisteren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:11 schreef SureD1 het volgende:
schijnbaar bewijs dat opstandelingen met Moskou communiceren:
http://www.kyivpost.com/c(...)h-moscow-343644.html
Webcrawlers kennen de foto niet. De foto is vandaag gepubliceerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
nee MiG23...ik heb geëdit... maar die heeft Ukraïne niet meer... dus ik denk een oude foto, van een oefenig of zo
Zijn nogal verschillende dingen niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef meth1745 het volgende:
ik geef aan dat je geen militair genie moet zijn om op enkele plaatsen binnen enkele uren iets te laten plaatsvinden. Hun optreden zelf wijst op militaire ervaring, maar om af te spreken dat je op dezelfde dag of hetzelfde uur in actie schiet, dat is peanuts.
(dat waren al de steden waar die dag betogingen voor euromaidan werden gehouden, de nummers zijn de bronvermelding van wikipedia)
Behalve deze website uit 2013...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:16 schreef ATan het volgende:
Wat zegt https://www.tineye.com/ ?
0 results. De foto is uniek en authentiek!
Okee goed werkquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Behalve deze website uit 2013...
http://translate.google.c(...)7nLTj7RPQdPYvMx2NWeM
Zoals in heel veel gevallen. Kan je geen conclusies aan verbinden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef ATan het volgende:
[..]
Okee goed werkTineye zit te slapen dus.
Weer Syrië... net als die heli... Syrië heeft wel nog MiG-23's idd... Had ook een Su-24 kunnen zijn, die krengen lijken allemaal op elkaar...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef ATan het volgende:
[..]
En dit artikel uit 2012:quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Behalve deze website uit 2013...
http://translate.google.c(...)7nLTj7RPQdPYvMx2NWeM
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef ATan het volgende:
[..]
Of juist niet, want ik was slaperig genoeg om de oorspronkelijke tweet te posten. Minnetje voor euromaidanPR dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef ATan het volgende:
[..]
Okee goed werkTineye zit te slapen dus. Welke reverse search gebruikte je? Of deed je een text-search?
same differencequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
nee MiG23...ik heb geëdit... maar die heeft Ukraïne niet meer... dus ik denk een oude foto, van een oefening of zo
kan je beter google gebruiken (eerst op fototoestel icoon klikken) die hebben de grootste databasequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef ATan het volgende:
[..]
Okee goed werkTineye zit te slapen dus. Welke reverse search gebruikte je? Of deed je een text-search?
vroeger kende ik ze allemaal... ben het een beetje kwijt hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
same difference
dat verschil zie ik niet hoor
Jullie zijn al verder dan ik. Zie net het verschil tussen een B-2 en een F-16quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
vroeger kende ik ze allemaal... ben het een beetje kwijt hahaha
het is net als met auto's.. maar MiG;s en Sukhoi's liggen dicht bij elkaar... (MiG 29 en Su-27 lijken heel veel op elkaar; Mig 29 is een stuk kleiner): Sukhoi's hebben een vrij typische lijn van de zijkant, dat komt in de meeste varianten terug...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jullie zijn al verder dan ik. Zie net het verschil tussen een B-2 en een F-16
Ja, heel erg een andere mening.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hoe blokkeer je hier eigenlijk members?Het interesseert me namelijk echt niets meer wat o.a. die SadPanda allemaal te melden heeft en het zou een heleboel scrollwerk schelen.
On a sidenote, ben je echt van '97?quote:
Het stoort me niet dat je een andere mening hebt maar dat je alles wat krom is recht probeert te lullen en bepaalde acties en bepaald gedrag hiermee goedpraat. En die plaat begint zo onderhand een beetje te vervelenquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
On a sidenote, ben je echt van '97?
Dat vind jij krom ik niet, ik vind dat jullie kromme acties recht lullen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat je een andere mening hebt maar dat je alles wat krom is recht probeert te lullen en bepaalde acties en bepaald gedrag hiermee goedpraat. En die plaat begint zo onderhand een beetje te vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |