Ja, heel erg een andere mening.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hoe blokkeer je hier eigenlijk members?Het interesseert me namelijk echt niets meer wat o.a. die SadPanda allemaal te melden heeft en het zou een heleboel scrollwerk schelen.
On a sidenote, ben je echt van '97?quote:
Het stoort me niet dat je een andere mening hebt maar dat je alles wat krom is recht probeert te lullen en bepaalde acties en bepaald gedrag hiermee goedpraat. En die plaat begint zo onderhand een beetje te vervelenquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
On a sidenote, ben je echt van '97?
Dat vind jij krom ik niet, ik vind dat jullie kromme acties recht lullen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat je een andere mening hebt maar dat je alles wat krom is recht probeert te lullen en bepaalde acties en bepaald gedrag hiermee goedpraat. En die plaat begint zo onderhand een beetje te vervelen
Verklaart een hoop.quote:
Je kunt ze maar in voorraad hebben, toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Gaat het nu uit de hand lopen? Kan ik al chips en popcorn inslaan?
Ik snap je punt, alleen in deze tijden waarin propoganda van beide zijdes hoogtij viert.. snap ik dat mensen niet weten waar ze het meest betrouwbaarste nieuws vandaan kunnen halen. Helemaal met een medium als twitter waarin elke droogmalloot zomaar iets neerkwakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef Perrin het volgende:
Mensen die vol voor de propaganda van één van beide zijdes gaan zijn sowieso
Niet doen. Kost je alleen maar geld en je kunt het niet declareren als het niet doorgaat. Ik heb ook nog een hele rits declaraties openstaan in Pyongyang.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Gaat het nu uit de hand lopen? Kan ik al chips en popcorn inslaan?
Het is nu avond en donker daar, met die crappy goedkope camera's van ze daar zie je overdag al amper wat er gebeurt, laat staan nu.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt ze maar in voorraad hebben, toch?
Anderen hebben dan weer de neiging om zaken te negeren. Ik denk dat niemand gereageerd heeft op wat de twee presidentskandidaten in Kiev overkwam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat je een andere mening hebt maar dat je alles wat krom is recht probeert te lullen en bepaalde acties en bepaald gedrag hiermee goedpraat. En die plaat begint zo onderhand een beetje te vervelen
Kiev heeft een heleboel op te lossen voordat ze een moderne Europese democratie worden... het staat daar allemaal in de kinderschoenen en er gebeuren daar een hoop dingen (inclusief mensen met nare ideeën en alles) die voor zeer veel verbetering vatbaar zijn. Zoiets kost tijd... begeleiding en tijd, dat is wat daar nodig is...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Anderen hebben dan weer de neiging om zaken te negeren. Ik denk dat niemand gereageerd heeft op wat de twee presidentskandidaten in Kiev overkwam.
twitter:WaterdrinkerP twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 21:49:33Duitse collega stapt binnen. Nog steeds veel bewegingen van helikopters rond Kramatorsk. Hier in het nabije Slovjansk de voorjaarsnacht in.. reageer retweet
Daarom is een eventuele splitsing ook onbespreekbaar voor het westen van Oekraïne. Nog los van het feit dat ze compleet afgesloten worden van de zee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Perrin het volgende:
In die tijd snoept Poetin alle economisch leuke delen van Oekraïne weg. Houden wij de schulden en het economisch onrendabele deel over![]()
Als een gier van een giraffekalf dat nog niet dood is... (sorry voor het melodrama hahaha)quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom is een eventuele splitsing ook onbespreekbaar voor het westen van Oekraïne. Nog los van het feit dat ze compleet afgesloten worden van de zee.
We staan op veertig dagen van de verkiezingen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Kiev heeft een heleboel op te lossen voordat ze een moderne Europese democratie worden... het staat daar allemaal in de kinderschoenen en er gebeuren daar een hoop dingen (inclusief mensen met nare ideeën en alles) die voor zeer veel verbetering vatbaar zijn. Zoiets kost tijd... begeleiding en tijd, dat is wat daar nodig is...
Ja maar ook deze verkiezingen gaan dit niet oplossen Meth...dat duurt daar nog minstens een decennium...je moet zo'n fragiel land beschermen en helpen, niet uit elkaar rukken...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
We staan op veertig dagen van de verkiezingen...
Met welvaart komt er een totaal andere bevolking uit. Kijk naar Nederland.. ik denk (zeg dus niet dat het zeker isquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Kiev heeft een heleboel op te lossen voordat ze een moderne Europese democratie worden... het staat daar allemaal in de kinderschoenen en er gebeuren daar een hoop dingen (inclusief mensen met nare ideeën en alles) die voor zeer veel verbetering vatbaar zijn. Zoiets kost tijd... begeleiding en tijd, dat is wat daar nodig is...
twitter:BBCWorld twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 22:06:29Amateur footage apparently shows moment pro-Russian activists in Lada confront Ukrainian tank http://t.co/OZ0PdvULCe http://t.co/XJglb14Trz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |