Als iemand anders er niet op doorgaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ok je begon er niet over, maar wil je er wel over ophouden dan? Pretty please?
Ok iedereen kappen dan over dat referendum?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als iemand anders er niet op doorgaat.
Rusland heeft nooit toegestemming gegeven voor ondersteuning van de rebellen. De resolutie van de no-fly zone was om de burgerbevolking te beschermen van (lucht)aanvallen. Het zou een gelimiteerde militaire actie worden enkel om de bevolking te beschermen. Rusland was een van de 5 landen die niet stemden, in plaats van tegen te stemmen. Echter bleek de resolutie uiteindelijk helemaal niet om het beschermen van burgers te gaan zoals beloofd werd, maar puur om regime-change; het platbombarderen van Ghadaffi's leger en het ondersteunen van aanvallen van de rebellen. (burgers beschermen wut?).quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, in tegenstelling tot Libië, geen toestemming krijgen van Rusland.
he jammer, ik wilde er net over beginnenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ok iedereen kappen dan over dat referendum?
Niet doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef TLC het volgende:
[..]
he jammer, ik wilde er net over beginnen
We kunnen natuurlijk ook een democratisch referendum houden of jij hier mag posten of niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is dus op de man spelen, maar hou er nu maar over op.
Ah, daar heb je 1 van de professionele propagandisten uit de Libië reeks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Rusland heeft nooit toegestemming gegeven voor ondersteuning van de rebellen. De resolutie van de no-fly zone was om de burgerbevolking te beschermen van (lucht)aanvallen.
Het is anders wel waar. Ik was hier een maand geleden. Toen schreef jij precies dezelfde dingen. Nog steeds die "Neo Nazi" parlement crap. Nog steeds die crap over "objectieve" observers in de Krim.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
twitter:JamesRon1980 twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 18:40:33#Ukraine ; press briefing by White House. Watch now: http://t.co/ABiYwbfbbN . While #UKR forces attack #Sloviansk and #Kramatorsk .... reageer retweet
Ik heb alleen gezegd dat er 3 neo-nazi minsters zijn en die objectieve waarnemers heb ik hierboven al bewezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is anders wel waar. Ik was hier een maand geleden. Toen schreef jij precies dezelfde dingen. Nog steeds die "Neo Nazi" parlement crap. Nog steeds die crap over "objectieve" observers in de Krim.
Het is zo ontzettend vermoeiend en irritant. Ik weet niet waar jij de tijd vandaan haalt maar ik heb geen tijd om dezelfde Russische propaganda crap van jou weer te ontkrachten.
Er zijn er genoeg die het geprobeerd hebben, mezelf incluis, en ik ben hard aan vakantie toe nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is anders wel waar. Ik was hier een maand geleden. Toen schreef jij precies dezelfde dingen. Nog steeds die "Neo Nazi" parlement crap. Nog steeds die crap over "objectieve" observers in de Krim.
Het is zo ontzettend vermoeiend en irritant. Ik weet niet waar jij de tijd vandaan haalt maar ik heb geen tijd om dezelfde Russische propaganda crap van jou weer te ontkrachten.
Is nog een stuk minder erg dan Svoboda.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
Hoho, de Oostenrijkse FPO trad op als waarnemer in de Krim.
Over nazi's gesproken...
Het is zijn beroep.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef Pharmacist het volgende:
. Ik weet niet waar jij de tijd vandaan haalt
Anders lees je even de discussie terug die wij een maand geleden hadden. Toen postte jij je wikipedia linkje van een bijeengeraapt zooitje Rusland-symphasizers die er waren. Weet je, zelfs Wit-Rusland wilde geen observers sturen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef SadPanda het volgende:
Ik heb alleen gezegd dat er 3 neo-nazi minsters zijn en die objectieve waarnemers heb ik hierboven al bewezen.
en dan met de keuzes: Nee, en Ja, maar niet in dit topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook een democratisch referendum houden of jij hier mag posten of niet.
Die lui bezetten slechts 36 van de 450 zetels in het parlement. Toegegeven, elke zetel is er een teveel, maar om nou te doen alsof er een soort van nazi-regering in Kiev zetelt...quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is nog een stuk minder erg dan Svoboda.
Wat een onzin, ik poste toen al dezelfde post als hier net van 3 onafhankelijke waarnemers. Dat Wit-Rusland niks wil sturen is omdat dat land een goede relatie heeft met de Baltische staten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Anders lees je even de discussie terug die wij een maand geleden hadden. Toen postte jij je wikipedia linkje van een bijeengeraapt zooitje Rusland-symphasizers die er waren. Weet je, zelfs Wit-Rusland wilde geen observers sturen.
Toen had ik de foto's van Russische tanks in de Krim lang voor de verkiezingen nog voor je opgezocht. Toen ging je zeuren over dat die "niet door de straten reden" zoals ik zei, en toen zocht ik nog foto's voor je op van Russische tanks die door Ukrainse straten reden. Erg vermoeiend en time consuming allemaal.
Wilders doet het beter in de peilingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die lui bezetten slechts 36 van de 450 zetels in het parlement. Toegegeven, elke zetel is er een teveel, maar om nou te doen alsof er een soort van nazi-regering in Kiev zetelt...
Dat heb ik nooit gezegd, ik zeg alleen dat er 3 (eerst 4) neo-nazi ministers in het regime zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die lui bezetten slechts 36 van de 450 zetels in het parlement. Toegegeven, elke zetel is er een teveel, maar om nou te doen alsof er een soort van nazi-regering in Kiev zetelt...
Niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Wilders doet het beter in de peilingen
En wat wil je daar precies mee zeggen? Wat is het doel van het herhalen van dat interessante wetenswaardigheidje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, ik zeg alleen dat er 3 (eerst 4) neo-nazi ministers in het regime zitten.
Eerder een argumentum ad populumquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |