Volgens mij had yvonne daar al een topic geleden een antwoord op gegeven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeeel vreemd idd.
Maaruh, wat gaan we nou aan die ban van hmf doen ja ?
Ik wou hier een goede grap plaatsen over het selecteren van de fans,maar dan met een andere ziekte.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax selecteert op spelers met hartproblemen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had yvonne daar al een topic geleden een antwoord op gegeven.
Oh ja wat stom van mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]Denken, of enig sinds insinueren dat ik lees
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja wat stom van mij![]()
En ik wilde ook nog wat zeggen maar dat laat ik maar
Stakenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeeel vreemd idd.
Maaruh, wat gaan we nou aan die ban van hmf doen ja ?
Typisch heeft helemaal geen ban.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Scorpie het volgende:
Vond het al zo rustig in het Ajax topic, maar die kakkerlak heeft dus weer een ban te pakken. Typisch.
Je bent zelf typisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Scorpie het volgende:
Vond het al zo rustig in het Ajax topic, maar die kakkerlak heeft dus weer een ban te pakken. Typisch.
Geen user zo comfortabel met de clubtopichoer uithangen als jij, plofgezicht. Hou maar gewoon je bakkes over dit onderwerp.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Scorpie het volgende:
Oh die kan wel terug.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vecht al langer voor DAM. De waarheid achter Ajax was nog nooit zo helder.
Kijk nou, nog zo`n vieze kakkerlak die de frustraties over het mislopen van het kampioenschap even moet uiten. Ik dacht dat jullie ondertussen wel druk bezig waren met de Coolsingel optuigen voor wederom de tweede plek, maar blijkbaar hebben jullie nog genoeg tijd over om hier onzin te komen uitkramen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen user zo comfortabel met de clubtopichoer uithangen als jij, plofgezicht. Hou maar gewoon je bakkes over dit onderwerp.
Typerend dat je mij als Feyenoorder ziet. Voortaan als je weer gaat huppelkutten in topics beter lezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk nou, nog zo`n vieze kakkerlak die de frustraties over het mislopen van het kampioenschap even moet uiten. Ik dacht dat jullie ondertussen wel druk bezig waren met de Coolsingel optuigen voor wederom de tweede plek, maar blijkbaar hebben jullie nog genoeg tijd over om hier onzin te komen uitkramen.
Ik zie je als een fantastische debiel die onzin praat. Zoveel verschil met de gemiddelde Feyenoord supporter is er niet. Misschien moet je zelf even kijken naar mijn PoHi in VBL voordat je jezelf wederom onsterfelijk belachelijk maakt met een of andere loze uitspraak die als een tang op een varken slaat. Oh wacht, te laatquote:Op woensdag 16 april 2014 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Typerend dat je mij als Feyenoorder ziet. Voortaan als je weer gaat huppelkutten in topics beter lezen.
Dus degene met wie je praat moet je erop wijzen om dingen te lezen om tot een snedige opmerking te kunnen komen?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
of moet ik zeggen terug naar je plaggenhut in Eindhovuh?
Je hebt gelijk, om je even een wederdienst te bewijzen, hier mijn PoHi in VBL:quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus degene met wie je praat moet je erop wijzen om dingen te lezen om tot een snedige opmerking te kunnen komen?Droefenis ende ellende
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, om je even een wederdienst te bewijzen, hier mijn PoHi in VBL:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Droevig en ellende indeed. Met je clubtopichoer gelulkrijg toch een stevige griep, dramatische idioot met het IQ van een amoebe dat je er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |