Voor dat gaat gebeuren speelt PR Balrog niet meer met Balrog en verliest Chris G allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marvel? Dat zal wel even wachten. Laat ze maar met een nieuwe Darkstalkers komen...
Ik heb zo'n idee dat ik ook de komende Plus game niet zo spannend ga vinden. Helaasquote:Op woensdag 23 april 2014 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
De Plus game voor mei :
bron : Playstation Azië
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh
Vooralsnog blijft Plus geldklopperij op PS4.
Whut?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh
Vooralsnog blijft Plus geldklopperij op PS4.
50 ingelegd, 15 teruggekregen (Resogun). Dat is geen goede opbrengst.quote:
Dan moet je er meer gebruik van makenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 ingelegd, 15 teruggekregen (Resogun). Dat is geen goede opbrengst.
Kan zijn maar voor mij is offline gamen een no-go, speel alles online dus dan is het een must. Die "gratis" games zijn inderdaad bagger (vind ik).quote:Op woensdag 23 april 2014 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 ingelegd, 15 teruggekregen (Resogun). Dat is geen goede opbrengst.
Kom überhaupt eens meer online manquote:Op woensdag 23 april 2014 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan zijn maar voor mij is offline gamen een no-go, speel alles online dus dan is het een must. Die "gratis" games zijn inderdaad bagger (vind ik).
Prima game ja!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef Lastpost het volgende:
Voor de fighter fans even een vraagje, is dat Injustice een beetje tof? Zelf fan van MK, SF en DOA. Zie 'm voor 27 dollar staan in de store.
Heb hem op de PS3 gespeeld (collectors edition destijds gekregen, voel me wel nog steeds genaaid dat ik die versie niet kon upgraden voor een tientje) en met veel plezierquote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef Lastpost het volgende:
Voor de fighter fans even een vraagje, is dat Injustice een beetje tof? Zelf fan van MK, SF en DOA. Zie 'm voor 27 dollar staan in de store.
Terechte opmerking...quote:Op woensdag 23 april 2014 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom überhaupt eens meer online manZit steeds alleen te BF4'en want Bart is ook nooit online
Hoor je ook niks meer van he, terwijl het een launchtitel zou zijn oorspronkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:36 schreef RRuben het volgende:
Zit ook nog steeds te wachten op PlanetSide 2. Dat wordt echt master
Jammerquote:Sony heeft de maandelijkse update voor PlayStation Plus-abonnees bekendgemaakt. Vanaf 30 april zijn er voor de verschillende PlayStation-platformen gratis games te downloaden.
De games in kwestie zijn:
Stick it to the Man – PlayStation 4
Payday 2 – PlayStation 3
Puppeteer – PlayStation 3
Muramasa Rebirth – PlayStation Vita
Everybody’s Golf – PlayStation Vita
De gratis games van april zijn nog tot 30 april te downloaden. Dat zijn Mercenary Kings, Pro Evolution Soccer 2014, Sly Cooper Thieves in Time, Hotline Miami en MotoGP 13.
Playstation Plus
Jammer?quote:
Puppeteer demo was geweldig, zeker in 3D. Speelt primaquote:Op woensdag 23 april 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Puppeteer heb ik iig altijd nog eens willen proberen.
Heb je Knack gespeeld? Ik heb er voor de launch een poosje mee gespeeld maar vond dat echt teleurstellen. Sterker nog, ik twijfelde zelfs of ik m'n pre-order moest annuleren of nietquote:
Voor de VITA prima games, maar Everybody's Golf heb ik al. Geen idee of de Vita versie van Muramasa de originele taal heeft. Wii versie wel.quote:
Batman Origins wellicht nog wat te vroeg aangezien er net nieuwe DLC uit is?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor de VITA prima games, maar Everybody's Golf heb ik al. Geen idee of de Vita versie van Muramasa de originele taal heeft. Wii versie wel.
Voor de PS3 valt het me wat tegen. Had stiekum Batman Arkham origins verwacht.
Nope, maar lijkt me wel een geinige platform game. Meer ook niet. Ik ga er geen 60euro voor betalen.quote:
Ik dacht dat dat juist een reden zou kunnen zijn om die game dan gratis aan te bieden, waarna nieuwkomers dan besluiten om geld uit te geven aan de DLC, en dan over ene paar maanden verkopen ze een 'GOTY' versie.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Batman Origins wellicht nog wat te vroeg aangezien er net nieuwe DLC uit is?
Maar wie weet binnenkort.
Zit idd. ook wel een bepaalde logica in.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist een reden zou kunnen zijn om die game dan gratis aan te bieden, waarna nieuwkomers dan besluiten om geld uit te geven aan de DLC, en dan over ene paar maanden verkopen ze een 'GOTY' versie.
Nog niet gespeeld, maar de game is toch niet echt geweldig ontvangen? Beetje zo'n '80' game. Payday 2 schijnt ook een beetje 'meh' te zijn. Misschien tof als co-op, maar ik speelde het eerste deel in me eentje, en dat was niet zoveel.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zit idd. ook wel een bepaalde logica in.
Wel zin in Puppeteer. Ik vond de demo echt leuk.
Een ''80'' game is prima hoor, weet niet hoe jij rekent?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, maar de game is toch niet echt geweldig ontvangen? Beetje zo'n '80' game. Payday 2 schijnt ook een beetje 'meh' te zijn. Misschien tof als co-op, maar ik speelde het eerste deel in me eentje, en dat was niet zoveel.
Mee eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
Alles onder een 9,5 is een kutgame natuurlijk
Ik vond het een prima game. Maar als jij een 8 al laag vindt, tja, dan houdt er heel veel al opquote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, maar de game is toch niet echt geweldig ontvangen? Beetje zo'n '80' game. Payday 2 schijnt ook een beetje 'meh' te zijn. Misschien tof als co-op, maar ik speelde het eerste deel in me eentje, en dat was niet zoveel.
Volgens mij waren veel recensenten teleurgesteld in het feit dat de hoofdjes niet voor extra krachten zorgden. En er wordt blijkbaar veel in geouwehoerd. (In de originele taal, no worries )quote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'80' game is prima, maar het is dus niet meteen een game waar iedereen laaiend enthousiast over is wanneer die aangekondigd wordt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een ''80'' game is prima hoor, weet niet hoe jij rekent?
Als co-op lijkt het me ook wel tof, alleen er was veel kritiek op de SP, net als bij deel 1, en aangezien ik meestal SP speel, want ik ben een vervelend bitter mannetje zonder vrienden, is dat dus iets wat ik meeneemquote:Op woensdag 23 april 2014 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij waren veel recensenten teleurgesteld in het feit dat de hoofdjes niet voor extra krachten zorgden. En er wordt blijkbaar veel in geouwehoerd. (In de originele taal, no worries )
Maar de demo was geweldig leukEn zeker in 3D een waar schouwspel
Ik had het over puppeteerquote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als co-op lijkt het me ook wel tof, alleen er was veel kritiek op de SP, net als bij deel 1, en aangezien ik meestal SP speel, want ik ben een vervelend bitter mannetje zonder vrienden, is dat dus iets wat ik meeneem
Everybody's Golf voor de Vita zal wel weer geweldig zijn, maar die had ik al aangeschaft voor 3 euro ofzo bij de Media Markt.
Dat heb ik bij 50-60 games, een 80 game is gewoon goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'80' game is prima, maar het is dus niet meteen een game waar iedereen laaiend enthousiast over is wanneer die aangekondigd wordt.
Een beetje een 'we gaan het gewoon lekker even proberen, en dan zien we het wel' game. Zo raar is dat toch niet?
Oh sorry, dacht dat je het over PayDay met die maskers hadquote:Op woensdag 23 april 2014 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had het over puppeteer
Payday zal ik ook niet snel doen denk ik..
Het is een nieuwe franchise, hoe vaak worden mensen laaiend enthousiastquote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'80' game is prima, maar het is dus niet meteen een game waar iedereen laaiend enthousiast over is wanneer die aangekondigd wordt.
Een beetje een 'we gaan het gewoon lekker even proberen, en dan zien we het wel' game. Zo raar is dat toch niet?
Die benne mooi gepoetst!quote:
Nou inderdaad!quote:
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Vind het er wel verrassend goed uit zien, was toch een kickstarter project dit?
Eentje om naar uit te kijken!quote:
Kweenie hoor, racegames met perfecte graphics en saaie gameplay..... kijk naar Grand Turismo, ziet er misschien mooi uit maar is verder rete saai.quote:
40 euro samen doe ik het voorquote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef rboy14 het volgende:
ik heb infamous en assasins creed te koop voor de liefhebbers40 eu per stuk of samen voor 75 (allebeide inclusief verzendkosten)
Haha, duidelijkquote:
haha, ik zal hem in het achterhoofd houdenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, duidelijk![]()
Mocht je ze niet kwijtraken hoor ik het wel
je weet dat dat de nieuwprijzen zijn inmiddels neem ik aan ?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef rboy14 het volgende:
ik heb infamous en assasins creed te koop voor de liefhebbers40 eu per stuk of samen voor 75 (allebeide inclusief verzendkosten)
misschien in de aanbieding, maar normaal nietquote:Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je weet dat dat de nieuwprijzen zijn inmiddels neem ik aan ?
In de winkel waren ze beide 48 bij release (mediamarkt)quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef rboy14 het volgende:
[..]
misschien in de aanbieding, maar normaal niet![]()
http://www.budgetgaming.n(...)+second+son_PS4.html
http://www.budgetgaming.n(...)+black+flag_PS4.html
Dan hanteert jouw mediamarkt andere prijzen als die bij mij. Daar kosten ze op dit moment nog steeds 55-60 euro. Bij game mania heb je dan waarschijnlijk een 2e hands spel gehad want ook bij de game mania kosten ze nog rond de 55 euro.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In de winkel waren ze beide 48 bij release (mediamarkt)
Was toevallig vandaag nog in de mediamarkt en nog zn shop (gamemania / nedgame, zo iets)
Daar lagen ze voor 45eu ps.
enige wat ik ermee wil aangeven is dat je vraagprijs te hoog ligt, je spel is gebruikt, en maar 5 eur goedkoper dan de nieuwprijs.
Twee seconden op marktplaats laat al zien dat ze een stuk goedkoper te koop zijn (en vaak nog in de buurt ook.)
We blijven tenslotte allemaal budget-gamers
Ik kijk zo hard uit naar een nieuwe GT voor op de PS4.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Kweenie hoor, racegames met perfecte graphics en saaie gameplay..... kijk naar Grand Turismo, ziet er misschien mooi uit maar is verder rete saai.
Wat een onzin. Die man heeft gewoon een marktconforme prijs, waarbij Infamous op marktplaats nog iets waardevoller is.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was toevallig vandaag nog in de mediamarkt en nog zn shop (gamemania / nedgame, zo iets)
enige wat ik ermee wil aangeven is dat je vraagprijs te hoog ligt, je spel is gebruikt, en maar 5 eur goedkoper dan de nieuwprijs.
Twee seconden op marktplaats laat al zien dat ze een stuk goedkoper te koop zijn (en vaak nog in de buurt ook.)
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
Nopequote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Een hands-on van Watch_Dogs met Janus Meijrosius!
http://www.pu.nl/artikelen/preview/watch-dogs-hands-on/
Jan "Ik geef één van de saaiste en meest repetitieve games ooit een dikke 10" Meijroosquote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Een hands-on van Watch_Dogs met Janus Meijrosius!
http://www.pu.nl/artikelen/preview/watch-dogs-hands-on/
Jan "Ik heb Jade Raymond mogen motorboaten en geef daarom alle Ubisoft titels een 10 of hoger" Meijroosquote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jan "Ik geef één van de saaiste en meest repetitieve games ooit een dikke 10" Meijroos
Blijft ie nogsteeds veel te duur voor vergelijkbare producten (tweedehands dan)quote:Op donderdag 24 april 2014 09:16 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die man heeft gewoon een marktconforme prijs, waarbij Infamous op marktplaats nog iets waardevoller is.
bitch please, als jij kan kiezen voor een CE van 100 , en precies dezelfde voor 150 zou je ook voor die van 100 gaanquote:Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Collector Editions
Tweedehands meukquote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, als jij kan kiezen voor een CE van 100 , en precies dezelfde voor 150 zou je ook voor die van 100 gaan
ik heb het hier over gewoon retailquote:
Dat zeg ik, 40 voor beidequote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijft ie nogsteeds veel te duur voor vergelijkbare producten (tweedehands dan)
[ afbeelding ]
Al 61 verkopers die goedkoper zijn, zie er al +-10 voor 20-25 eur max.
Mijn conclusie, 40eur is veel te prijzig
kijk, jij snapt emquote:
Je vergelijkt nieuwprijzen met tweedehands, dus geen idee. Voor de rest boeit het me geen reet, ik koop eigenlijk alles nieuw.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb het hier over gewoon retail
loop toch niet zo te mierenneuken man, we weten beide dat er niemand hier is die voor t duurdere exemplaar zou gaan
Ik koop best wel eens wat 2ehands maar nooit via aan winkel. Belachelijk wat voor woekermarges die winkels erop zetten.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergelijkt nieuwprijzen met tweedehands, dus geen idee. Voor de rest boeit het me geen reet, ik koop eigenlijk alles nieuw.
Ik zag Gamemania ook weer 'stunten'in een folder: PS4-game inleveren en dan een tientje of wat korting krijgen op een andere game. Lekker boeiend. Aan dat soort praktijken doe ik gewoon niet mee.
Zeker voor een crossgen titel!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Dat ziet er toch echt wel héél erg goed uit hoor op de PS4
Idd bizar. En dan vinden ze het gek dat er nog weet niet hoeveel er in dat rek staatquote:Op donderdag 24 april 2014 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik koop best wel eens wat 2ehands maar nooit via aan winkel. Belachelijk wat voor woekermarges die winkels erop zetten.
Mensen die niet inzien wat een eindbaas Jan Meijroos isquote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jan "Ik geef één van de saaiste en meest repetitieve games ooit een dikke 10" Meijroos
Jij weet zelf dat het vaak lokprijzen zijn, wat als snel overboden wordt. Laat staan het gros van advertenties waarbij je überhaupt geen reacties terug krijgt van de verkoperquote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijft ie nogsteeds veel te duur voor vergelijkbare producten (tweedehands dan)
[ afbeelding ]
Al 61 verkopers die goedkoper zijn, zie er al +-10 voor 20-25 eur max.
Mijn conclusie, 40eur is veel te prijzig
Maar toch Rossdale toen die uitkwam was het ook wel heel erg vet en als je hem dan gaat spelen dan ga je mee in die hype en achteraf denk je van mehh het ging eigenlijk wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het geld waard dus? Leek me wat duur op het eerste gezicht.quote:
75 incl, dat is dus 35 per stuk (ex verzn)quote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef Exorbitantes het volgende:
k vervolgens dit topic (zie laatste reactie). V&A / [tk] infamous second son en ac4 black flag voor ps4
Ik ook niet. Ik zal er zelf ook geen 35 voor geven, 30 max. Er is ook genoeg aanbod.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
75 incl, dat is dus 35 per stuk (ex verzn)
Dan mag ie in zn handjes knijpen
en ja, veel van marktplaats is idd ook een vraagprijs, maar ik heb op dit moment nog voor geen enkele tweedehands ps4 game meer dan 25eur betaald. Dat zijn tenminste aantrekkelijke prijzen
Bij de MM zijn ze bij releases vaak zelfs onder de 50 te vinden. Had destijds GTAV (ok, lastgen, dat wel) op de releasedag voor 48 euro.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:32 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zal er zelf ook geen 35 voor geven, 30 max. Er is ook genoeg aanbod.
Het ging mij er om dat je zei dat hij de nieuwprijs vroeg. Dat is ook wat overdreven natuurlijk. Games zijn nieuw niet goedkoper dan 60 euro
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:32 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zal er zelf ook geen 35 voor geven, 30 max. Er is ook genoeg aanbod.
Het ging mij er om dat je zei dat hij de nieuwprijs vroeg. Dat is ook wat overdreven natuurlijk. Games zijn nieuw niet goedkoper dan 60 euro
ditquote:Op donderdag 24 april 2014 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij de MM zijn ze bij releases vaak zelfs onder de 50 te vinden. Had destijds GTAV (ok, lastgen, dat wel) op de releasedag voor 48 euro.
Eerder 48quote:
9 euro 99 toch, maar elke cent waard, kort maar erg leuk, beetje slapstick humor, zeker als je in coop speelt, dan controleert elke speler een eigen helft van octodadquote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar toch Rossdale toen die uitkwam was het ook wel heel erg vet en als je hem dan gaat spelen dan ga je mee in die hype en achteraf denk je van mehh het ging eigenlijk wel.
[..]
Het geld waard dus? Leek me wat duur op het eerste gezicht.
Oh, doen hoef ik em nietquote:
Het is zijn werk om zich niet te laten beïnvloeden door hypes, maar een goed oordeel te vellen over een game. Hij probeert een beetje popi jopi te doen voor de 12 jarige kids en waait met alle winden mee. Dan ben je gewoon een knurft die niet serieus genomen dient te worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar toch Rossdale toen die uitkwam was het ook wel heel erg vet en als je hem dan gaat spelen dan ga je mee in die hype en achteraf denk je van mehh het ging eigenlijk wel.
Viel mij tegen voor iemand edit omdat hij dacht dat hij er 2 euro naast zatquote:
Ik denk meld het hier ook even, ik heb zojuist 75 euro binnengekregen voor de 2 spellenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |