Voor dat gaat gebeuren speelt PR Balrog niet meer met Balrog en verliest Chris G allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marvel? Dat zal wel even wachten. Laat ze maar met een nieuwe Darkstalkers komen...
Ik heb zo'n idee dat ik ook de komende Plus game niet zo spannend ga vinden. Helaasquote:Op woensdag 23 april 2014 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
De Plus game voor mei :
bron : Playstation Azië
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh
Vooralsnog blijft Plus geldklopperij op PS4.
Whut?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh
Vooralsnog blijft Plus geldklopperij op PS4.
50 ingelegd, 15 teruggekregen (Resogun). Dat is geen goede opbrengst.quote:
Dan moet je er meer gebruik van makenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 ingelegd, 15 teruggekregen (Resogun). Dat is geen goede opbrengst.
Kan zijn maar voor mij is offline gamen een no-go, speel alles online dus dan is het een must. Die "gratis" games zijn inderdaad bagger (vind ik).quote:Op woensdag 23 april 2014 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 ingelegd, 15 teruggekregen (Resogun). Dat is geen goede opbrengst.
Kom überhaupt eens meer online manquote:Op woensdag 23 april 2014 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan zijn maar voor mij is offline gamen een no-go, speel alles online dus dan is het een must. Die "gratis" games zijn inderdaad bagger (vind ik).
Prima game ja!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef Lastpost het volgende:
Voor de fighter fans even een vraagje, is dat Injustice een beetje tof? Zelf fan van MK, SF en DOA. Zie 'm voor 27 dollar staan in de store.
Heb hem op de PS3 gespeeld (collectors edition destijds gekregen, voel me wel nog steeds genaaid dat ik die versie niet kon upgraden voor een tientje) en met veel plezierquote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef Lastpost het volgende:
Voor de fighter fans even een vraagje, is dat Injustice een beetje tof? Zelf fan van MK, SF en DOA. Zie 'm voor 27 dollar staan in de store.
Terechte opmerking...quote:Op woensdag 23 april 2014 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom überhaupt eens meer online manZit steeds alleen te BF4'en want Bart is ook nooit online
Hoor je ook niks meer van he, terwijl het een launchtitel zou zijn oorspronkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:36 schreef RRuben het volgende:
Zit ook nog steeds te wachten op PlanetSide 2. Dat wordt echt master
Jammerquote:Sony heeft de maandelijkse update voor PlayStation Plus-abonnees bekendgemaakt. Vanaf 30 april zijn er voor de verschillende PlayStation-platformen gratis games te downloaden.
De games in kwestie zijn:
Stick it to the Man – PlayStation 4
Payday 2 – PlayStation 3
Puppeteer – PlayStation 3
Muramasa Rebirth – PlayStation Vita
Everybody’s Golf – PlayStation Vita
De gratis games van april zijn nog tot 30 april te downloaden. Dat zijn Mercenary Kings, Pro Evolution Soccer 2014, Sly Cooper Thieves in Time, Hotline Miami en MotoGP 13.
Playstation Plus
Jammer?quote:
Puppeteer demo was geweldig, zeker in 3D. Speelt primaquote:Op woensdag 23 april 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Puppeteer heb ik iig altijd nog eens willen proberen.
Heb je Knack gespeeld? Ik heb er voor de launch een poosje mee gespeeld maar vond dat echt teleurstellen. Sterker nog, ik twijfelde zelfs of ik m'n pre-order moest annuleren of nietquote:
Voor de VITA prima games, maar Everybody's Golf heb ik al. Geen idee of de Vita versie van Muramasa de originele taal heeft. Wii versie wel.quote:
Batman Origins wellicht nog wat te vroeg aangezien er net nieuwe DLC uit is?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor de VITA prima games, maar Everybody's Golf heb ik al. Geen idee of de Vita versie van Muramasa de originele taal heeft. Wii versie wel.
Voor de PS3 valt het me wat tegen. Had stiekum Batman Arkham origins verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |