Nope, maar lijkt me wel een geinige platform game. Meer ook niet. Ik ga er geen 60euro voor betalen.quote:
Ik dacht dat dat juist een reden zou kunnen zijn om die game dan gratis aan te bieden, waarna nieuwkomers dan besluiten om geld uit te geven aan de DLC, en dan over ene paar maanden verkopen ze een 'GOTY' versie.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Batman Origins wellicht nog wat te vroeg aangezien er net nieuwe DLC uit is?
Maar wie weet binnenkort.
Zit idd. ook wel een bepaalde logica in.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist een reden zou kunnen zijn om die game dan gratis aan te bieden, waarna nieuwkomers dan besluiten om geld uit te geven aan de DLC, en dan over ene paar maanden verkopen ze een 'GOTY' versie.
Nog niet gespeeld, maar de game is toch niet echt geweldig ontvangen? Beetje zo'n '80' game. Payday 2 schijnt ook een beetje 'meh' te zijn. Misschien tof als co-op, maar ik speelde het eerste deel in me eentje, en dat was niet zoveel.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zit idd. ook wel een bepaalde logica in.
Wel zin in Puppeteer. Ik vond de demo echt leuk.
Een ''80'' game is prima hoor, weet niet hoe jij rekent?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, maar de game is toch niet echt geweldig ontvangen? Beetje zo'n '80' game. Payday 2 schijnt ook een beetje 'meh' te zijn. Misschien tof als co-op, maar ik speelde het eerste deel in me eentje, en dat was niet zoveel.
Mee eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
Alles onder een 9,5 is een kutgame natuurlijk
Ik vond het een prima game. Maar als jij een 8 al laag vindt, tja, dan houdt er heel veel al opquote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, maar de game is toch niet echt geweldig ontvangen? Beetje zo'n '80' game. Payday 2 schijnt ook een beetje 'meh' te zijn. Misschien tof als co-op, maar ik speelde het eerste deel in me eentje, en dat was niet zoveel.
Volgens mij waren veel recensenten teleurgesteld in het feit dat de hoofdjes niet voor extra krachten zorgden. En er wordt blijkbaar veel in geouwehoerd. (In de originele taal, no worries )quote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'80' game is prima, maar het is dus niet meteen een game waar iedereen laaiend enthousiast over is wanneer die aangekondigd wordt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een ''80'' game is prima hoor, weet niet hoe jij rekent?
Als co-op lijkt het me ook wel tof, alleen er was veel kritiek op de SP, net als bij deel 1, en aangezien ik meestal SP speel, want ik ben een vervelend bitter mannetje zonder vrienden, is dat dus iets wat ik meeneemquote:Op woensdag 23 april 2014 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij waren veel recensenten teleurgesteld in het feit dat de hoofdjes niet voor extra krachten zorgden. En er wordt blijkbaar veel in geouwehoerd. (In de originele taal, no worries )
Maar de demo was geweldig leukEn zeker in 3D een waar schouwspel
Ik had het over puppeteerquote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als co-op lijkt het me ook wel tof, alleen er was veel kritiek op de SP, net als bij deel 1, en aangezien ik meestal SP speel, want ik ben een vervelend bitter mannetje zonder vrienden, is dat dus iets wat ik meeneem
Everybody's Golf voor de Vita zal wel weer geweldig zijn, maar die had ik al aangeschaft voor 3 euro ofzo bij de Media Markt.
Dat heb ik bij 50-60 games, een 80 game is gewoon goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'80' game is prima, maar het is dus niet meteen een game waar iedereen laaiend enthousiast over is wanneer die aangekondigd wordt.
Een beetje een 'we gaan het gewoon lekker even proberen, en dan zien we het wel' game. Zo raar is dat toch niet?
Oh sorry, dacht dat je het over PayDay met die maskers hadquote:Op woensdag 23 april 2014 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had het over puppeteer
Payday zal ik ook niet snel doen denk ik..
Het is een nieuwe franchise, hoe vaak worden mensen laaiend enthousiastquote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'80' game is prima, maar het is dus niet meteen een game waar iedereen laaiend enthousiast over is wanneer die aangekondigd wordt.
Een beetje een 'we gaan het gewoon lekker even proberen, en dan zien we het wel' game. Zo raar is dat toch niet?
Die benne mooi gepoetst!quote:
Nou inderdaad!quote:
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Vind het er wel verrassend goed uit zien, was toch een kickstarter project dit?
Eentje om naar uit te kijken!quote:
Kweenie hoor, racegames met perfecte graphics en saaie gameplay..... kijk naar Grand Turismo, ziet er misschien mooi uit maar is verder rete saai.quote:
40 euro samen doe ik het voorquote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef rboy14 het volgende:
ik heb infamous en assasins creed te koop voor de liefhebbers40 eu per stuk of samen voor 75 (allebeide inclusief verzendkosten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |