Haal de naam weg.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk, ons Chai is de moeilijkste niet
badr snitcht niet, die slaat meteenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Haal de naam weg.
Iedereen of ik gaa daadwerkelijk snitchen bij de mods.
Naturlich nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahah ja ;P is het al uit met je vriend?
Ik post alleen een foto van Badr Hari, ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Haal de naam weg.
Iedereen of ik gaa daadwerkelijk snitchen bij de mods.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naturlich nietHeb 'm ook nog niet weer gesproken though
![]()
En je quote m'n naam. Ik weet jouw naam ook daar niet van?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik post alleen een foto van Badr Hari, ik weet niet waar je het over hebt.
Hij wacht tot jij toegeeftquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naturlich nietHeb 'm ook nog niet weer gesproken though
![]()
Kan wel iets subtieler, mortaxxquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wacht tot jij toegeeftTerwijl het jouw fout helemaal niet was
Als je er zelf geen drama over maakt dan boeit het ook niemand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En je quote m'n naam. Ik weet jouw naam ook daar niet van?
quote:
Deze mannenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wacht tot jij toegeeftTerwijl het jouw fout helemaal niet was
Ho ho we hebben het over jou, bij mij past dat nietquote:
Misschien moeten we onze strategie even doorspreken? Zo gaat het opvallen en drijven we haar terug in zijn armen :Squote:Op dinsdag 15 april 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho we hebben het over jou, bij mij past dat niet
Dat moet zeker niet... vermijden ten aller tijden. Misschien kan jij wat neg van mij overnemen en ik wat van jouw tactiek...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moeten we onze strategie even doorspreken? Zo gaat het opvallen en drijven we haar terug in zijn armen :S
Snel te brekenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb het zelfs weggehaald. Lief he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |