quote:
Oh ik zou mij maar schamen over naar een meeting gaan dan over mijn naam als ik Badr heettequote:
Knappe jongen.quote:
Wat?quote:
Ik mag je maar ik zit er niet op te wachten dat iemand ongevraagd mijn gegevens hier verspreid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welke naam?
Oh wacht je trekt je serieus iets aan van die gasten hier.
Done.
Te laat man, alleen je voornaam is genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik mag je maar ik zit er niet op te wachten dat iemand ongevraagd mijn gegevens hier verspreid.
Sure, snap ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik mag je maar ik zit er niet op te wachten dat iemand ongevraagd mijn gegevens hier verspreid.
Verander je eigen quote dan pannekoekquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wil je dit nooit meer doen alsjeblieft?
Pics van vergelijkbare?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijne. Krijg er altijd complimenten over.
Zuigen beter dan trekken tog quhahahaha ;p p; ppquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch best fijn als een vrouw een man trekt
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Modus het volgende:
Zijn tog lekkere snoepjes Haribo is toch niks ergs aan die naam haha aahaha.
/Veer.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat je alle hoeken van de kamer zien haha snap je.
Oh die soapquote:
hahahah ja ;P is het al uit met je vriend?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zuigen beter dan trekken tog quhahahaha ;p p; pp
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |