quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
KLB / Ik ontvang alleen Nederlandse mannen.
Waarom?quote:
Wat was de aanname dan?quote:
Heeft me nooit getrokken. Weet niet wat ik daar te zoeken heb ook.quote:
Yooo Achmed.quote:
ib4 modus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft me nooit getrokken. Weet niet wat ik daar te zoeken heb ook.
Behalve dat super toffe tentje genaamd Vera ahhaahahahahahahahahh xD xD XDXD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ok.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zal wel gelijk hebben.
Wil je dit nooit meer doen alsjeblieft?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yooo .
Zijn er gisteren nog mensen naar die meet geweest of is er weer niks geweest?
Denk over de meetingquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ib4 modus.
Maar oke, dat kan...
Vera is pauperdie tent dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er mis met nooit getrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hou je smoel jij bullebak
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
En jij ook svp.quote:
Toch best fijn als een vrouw een man trektquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er mis met nooit getrokken?
En hou je smoel jij bullebak
quote:
Oh ik zou mij maar schamen over naar een meeting gaan dan over mijn naam als ik Badr heettequote:
Knappe jongen.quote:
Wat?quote:
Ik mag je maar ik zit er niet op te wachten dat iemand ongevraagd mijn gegevens hier verspreid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welke naam?
Oh wacht je trekt je serieus iets aan van die gasten hier.
Done.
Te laat man, alleen je voornaam is genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik mag je maar ik zit er niet op te wachten dat iemand ongevraagd mijn gegevens hier verspreid.
Sure, snap ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik mag je maar ik zit er niet op te wachten dat iemand ongevraagd mijn gegevens hier verspreid.
Verander je eigen quote dan pannekoekquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wil je dit nooit meer doen alsjeblieft?
Pics van vergelijkbare?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijne. Krijg er altijd complimenten over.
Zuigen beter dan trekken tog quhahahaha ;p p; ppquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch best fijn als een vrouw een man trekt
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Modus het volgende:
Zijn tog lekkere snoepjes Haribo is toch niks ergs aan die naam haha aahaha.
/Veer.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat je alle hoeken van de kamer zien haha snap je.
Oh die soapquote:
hahahah ja ;P is het al uit met je vriend?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zuigen beter dan trekken tog quhahahaha ;p p; pp
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |