Haal de naam weg.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk, ons Chai is de moeilijkste niet
badr snitcht niet, die slaat meteenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Haal de naam weg.
Iedereen of ik gaa daadwerkelijk snitchen bij de mods.
Naturlich nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahah ja ;P is het al uit met je vriend?
Ik post alleen een foto van Badr Hari, ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Haal de naam weg.
Iedereen of ik gaa daadwerkelijk snitchen bij de mods.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naturlich nietHeb 'm ook nog niet weer gesproken though
![]()
En je quote m'n naam. Ik weet jouw naam ook daar niet van?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik post alleen een foto van Badr Hari, ik weet niet waar je het over hebt.
Hij wacht tot jij toegeeftquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naturlich nietHeb 'm ook nog niet weer gesproken though
![]()
Kan wel iets subtieler, mortaxxquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wacht tot jij toegeeftTerwijl het jouw fout helemaal niet was
Als je er zelf geen drama over maakt dan boeit het ook niemand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En je quote m'n naam. Ik weet jouw naam ook daar niet van?
quote:
Deze mannenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wacht tot jij toegeeftTerwijl het jouw fout helemaal niet was
Ho ho we hebben het over jou, bij mij past dat nietquote:
Misschien moeten we onze strategie even doorspreken? Zo gaat het opvallen en drijven we haar terug in zijn armen :Squote:Op dinsdag 15 april 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho we hebben het over jou, bij mij past dat niet
Dat moet zeker niet... vermijden ten aller tijden. Misschien kan jij wat neg van mij overnemen en ik wat van jouw tactiek...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moeten we onze strategie even doorspreken? Zo gaat het opvallen en drijven we haar terug in zijn armen :S
Snel te brekenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb het zelfs weggehaald. Lief he.
Je bent gewoon bang dat hij jouw naam post hequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb het zelfs weggehaald. Lief he.
Snowbells heet Liekequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat hij jouw naam post he
Dat had gekunt. Wel opmerkelijk dat je het gelijk veranderde toen je je er bewust van was dat ik jouw naam had.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je er zelf geen drama over maakt dan boeit het ook niemand.
Btjequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat hij jouw naam post he
DE oplossing toch om iets niet duidelijk te maken? gewoon blijven quoten en over doorschreeuwenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja dat hij zelf zijn eigen naam nog eens quote.
Hmm misschien is dit toch niet zo'n goed idee. Veer is mijn beste e-vriendin en wil onze vriendschap niet op het spel zetten. Dus ik laat het aan jou verderquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet zeker niet... vermijden ten aller tijden. Misschien kan jij wat neg van mij overnemen en ik wat van jouw tactiek...
Gulden middenweg is de key mortaxx!!!!
Wil mijn naam niet all over fok hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DE oplossing toch om iets niet duidelijk te maken? gewoon blijven quoten en over doorschreeuwen
Ok Liekequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil mijn naam niet all over fok hebben.
Godverdomme man bro's before ho's. Maar ik snap je wel, zou zo'n vriendschap ook niet op het spel willen zetten. en wat is kan altijd nog komen he hahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm misschien is dit toch niet zo'n goed idee. Veer is mijn beste e-vriendin en wil onze vriendschap niet op het spel zetten. Dus ik laat het aan jou verderMag ze bij mij uithuilen als het over is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mortaxx is hier, die edit gewoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil mijn naam niet all over fok hebben.
nana thee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:08 schreef tetouaribo het volgende:
No spang. Ik kan weer lekker verder met m'n kopje nana thee en straks naar de kapper. #ochtend struggles op fok
Geen dankquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is nu toch wel duidelijk dat ik Lieke heet.
mogen we je toch gewoon nog snowy noemen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is nu toch wel duidelijk dat ik Lieke heet.
Je bent Snowbells kwijtgeraakt aan een andere curveboy hè. nanananaquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil niets meer met die ijskoude tante te maken hebben
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil niets meer met die ijskoude tante te maken hebben
Wauw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een misstap en je naam unclusief foto staat in kpd
Nja wel jammer natuurlijk, maar ik gun het Ro van harte. Ook een veel betere matchquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent Snowbells kwijtgeraakt aan een andere curveboy hè. nananana
Roderick?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nja wel jammer natuurlijk, maar ik gun het Ro van harte. Ook een veel betere match
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |