Ha, nee, die was 't niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:21 schreef Twoflower het volgende:
Dat was zeker niet Steve Grand? Lekker ding is dat...
En ik jou op OKcupidquote:
Ik moest gister aan je denken, ALWEER! Het wordt een ding.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef Dirk. het volgende:
Anyway, goeiemorgen. Lief elkaar de hersens in slaan, graag. En ik meld me hopelijk laaaaateeeeeeeer wel weer als ik een hele videoclip in elkaar gedraaid heb..
.
Daar ga ik ook nog heen. 1 mei zijn ze in Amersfoort.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
O, Wonderer... de voorstelling was trouwens Tick Tick Boom
Because everything is Reeeeeeeeent! (and Etten-Leeeeurrr)
Ken ik niet eens (tenminste, ik heb ervan gehoord maar dat is het ook wel). Was het leuk?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
O, Wonderer... de voorstelling was trouwens Tick Tick Boom
Because everything is Reeeeeeeeent! (and Etten-Leeeeurrr)
Dat is de enige andere voorstelling die Jonathan Larson heeft gemaakt, voor Rent. (Want bij Rent stierf ie). Het is autobiografisch en gaat ook over het maken van Rent (hier Superbia genoemt). Je herkent best wel wat muzieklijnen en andere stukken die later Rent zijn geworden.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet eens (tenminste, ik heb ervan gehoord maar dat is het ook wel). Was het leuk?
Vond niet alles goed, maar t meeste welquote:Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog heen. 1 mei zijn ze in Amersfoort.
Renee van Wegberg. Heb ik helaas niet als Elphaba gezien. Maar wel in Jozef en Urinetown.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de enige andere voorstelling die Jonathan Larson heeft gemaakt, voor Rent. (Want bij Rent stierf ie). Het is autobiografisch en gaat ook over het maken van Rent (hier Superbia genoemt). Je herkent best wel wat muzieklijnen en andere stukken die later Rent zijn geworden.En dus voor mij erg leuk.
En ja, was leuk! En herkenbaar. De tikkende klok (tick tick BOOM!) voor iemand die bijna 30 wordt en nog niets berekt heeft volgens zichzelf. De vrouw was erg goed. Bleek achteraf de alternate/understudy van Willemijn te zijn voor Elphaba. Wist ik veul
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik was gisteren met een erg knappe jongeman () naar een musical toe en toen hadden we t over zijn nieuwe repetities. Ik vroeg hem waar de groep nu eigenlijk zat en hij zei: Etten-Leur.
Ik heb t m verder maar niet uitgelegdquote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Dirk. het volgende:
[..]. Hahahaha, oh my goodness!
Dat hele dorp tainted door dat verhaal.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef Dirk. het volgende:
Ai ai aiiiii, auwauwauwwww. Mijn straatje is nog veel te nauw.
Regenboog, zoveel kleur. Pot met goud in Etten-Leur.
Ai ai aiiiii, auwauwauwwww. Straks ben ik weer bont en blauw.
Regenboog, poppersgeur. Zedenpolitie voor de deur.
Want dit is Kaneelstokjesdag. Oewa oewa duw bonk pook.
Kaneelstokjesdag. Maar kaneelpijp dat mag ook..
Ik denk dat dat mannetje tot zijn 35e verjaardag niet meer naar buiten mag.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t m verder maar niet uitgelegdWie weet zit die moeder in de musicalvereniging
Of haar kind!
Dan moet je straks je OKcupid weer aanpassenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb daarstraks mijn huurcontract getekend, trouwens. FYI
Ja, na zes wekenquote:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb daarstraks mijn huurcontract getekend, trouwens. FYI
Nee, wel krassen op mijn kuiten en modderige voeten. En een keer spuugde ik een oor uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je opeens een enorme schaafwond op je hand of zoiets ontdekt, en dat je echt geen idee hebt hoe dat is gekomen?
Ja. En dat ie dan pas vanaf DAT moment ineens zeer gaat doenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je opeens een enorme schaafwond op je hand of zoiets ontdekt, en dat je echt geen idee hebt hoe dat is gekomen?
O dat had ik een keer met een leuter jaquote:Op woensdag 16 april 2014 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, wel krassen op mijn kuiten en modderige voeten. En een keer spuugde ik een oor uit.
Dat had ik vroeger altijd. Ligt aan mijn tanden. Daar waar mensen meestal tanden hebben die recht zijn van onder (kauwen en zo) heb ik allemaal tanden die zijn zoals de snijtanden: scherp en spits. Een beetje zoals die Jaws uit James Bondquote:
Jammer van de 3kwarts broekquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat was zeker niet Steve Grand? Lekker ding is dat... [ afbeelding ]
Amerikaanse heren modequote:Op woensdag 16 april 2014 17:07 schreef DSVM het volgende:
[..]
Jammer van de 3kwarts broekDat kan echt niet meer
Ah, ja, dit zijn de foto's die schreeuwen "ik wil SERIEUS genomen worden als muzikant!". O nee wacht, klemtoon verkeerd. "Ik wil serieus GENOMEN worden als muzikant".quote:
Ik zou hem wel serieus willen nemen als muzikant. Leg de klemtoon maar waar je hem gepast vindt.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, ja, dit zijn de foto's die schreeuwen "ik wil SERIEUS genomen worden als muzikant!". O nee wacht, klemtoon verkeerd. "Ik wil serieus GENOMEN worden als muzikant".
"Dat is ZO Etten-Leur!"quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef LeBeau het volgende:
Ik had net even een Disneyland banner in dit topic. Las erg grappig, met "Kinderen tot 11 jaar gratis" onder de foto van een naakte Steve Grand in de branding.
ETTEN-LEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUURRRRRRRR
Etten-Leur.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef Dirk. het volgende:
GROOT NIEUWS!
Wisten..... Jullie.... Dat..... *drumroll* Als je "Jonathan Groff naked" intypt op Google dat dat ook echt wérkt, zeg maar?.
Die modesty circle had ook best een modesty stipje kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:44 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ].
Ook verkrijgbaar zonder modesty circle.
Geeft niet, I'll have him anywaaaaay!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Die modesty circle had ook best een modesty stipje kunnen zijn.
Pff ach, wat zegt dat in die toestand?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die modesty circle had ook best een modesty stipje kunnen zijn.
Hahahaha!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Als ik met Google zoek op "etten-leur homo", dan staat deze reeks helemaal bovenaan.
Zijn ze ouder dan 12?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
En echt, in Etten-Leur wonen ook homo's!
Ik ken ze!
Ja, dat dan weer welquote:
Ja he?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Dirk. het volgende:
Jezus, jullie zeggen ook niks!
Interior. Leather Bar. staat gewoon op Netflix!!!!!!.
[ afbeelding ]
Wat een gave film. Ben enorm onder de indruk!
Ze spreken geheimtaal. Daarvoor moet je eerst geinitieerd zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
Waarom klinken brabantse bouwvakkers/werklui altijd als The Swedish Chef van de Muppetshow?
Huwhuwhuwhwuhwuhwuhwihwohwohahowahuwwuwuwuwjahouwdoehe.
Ja klopt, in het begin even, maar op dat punt vond ik 't eigenlijk nog niet zo lekker uit de verf komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Is t ook hierin dat ie t op een gegeven moment over t homohuwelijk heeft? Of is dat weer een andere docu met hem die ik gezien heb?Ik weet t niet meer, hij doet als hetero ook zoooooveel gay dingen
Volgens mij was t deze film. Vond ik een erg interessante visie.
quote:@LaVieJanRoos:YES! PEDOSEKSUALITEIT BESTAAT NIET MEER!!! UW KINDEREN ZIJN EINDELIJK VEILIG!!! NU NOG AIDS EN KANKER VERBIEDEN GRAAG!!!
Het lijkt em een geweldige vent. Die films die hij maakt (zelf) en doet. Hoe hij zich inzet voor acceptatie en lekker tegendraads is. En z'n leuke hoofdquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:47 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ja klopt, in het begin even, maar op dat punt vond ik 't eigenlijk nog niet zo lekker uit de verf komen.
Ik zat wel zo ongeveer juichend op de bank toen hij ergens in het midden een betoog hield over hoe heteronormatief Hollywood is, en hoe normaal het is om extreem geweld in films te laten te zien, maar wanneer er gay sex in beeld komt mensen zo ongeveer kotsend over de bank hangen. En dat hij het gaaf zou vinden om wat men als "extreme seks" ervaart te normaliseren, alleen maar omdat zijn ouders hem vroeger een ander beeld ingeprent hebben en hij zich daartegen wil afzetten..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh, en Stichting Martijn is verboden. Door moeders uit Etten-Leur waarschijnlijk.
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Kunnen we domheid dan ook verbieden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh, en Stichting Martijn is verboden. Door moeders uit Etten-Leur waarschijnlijk.
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Iemand met de best wel grappige twitter naam "La vie Jan Roos" is vast niet dom en heeft dit gewoonweg sarcastisch bedoeld. Dat hoop ik dan tenminste. Please God, restore my faith in humanity!quote:
Dit klinkt alsof je er niet achter staat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Nou, chapeau.
We zijn hier verwend met smileys. Als mensen die niet in een tweet gebruiken kan het wel eens verkeerd geïnterpreteerd worden... ;-)quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:43 schreef Dirk. het volgende:
Uiteraard is die tweet sarcasme (dat hier überhaupt twijfel over bestond?????) en ik sta inderdaad niet achter het verbieden van die stichting.
Nou, ik ging er wel vanuit dat ie niet serieus was, gezien de caps en de opmerkingen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We zijn hier verwend met smileys. Als mensen die niet in een tweet gebruiken kan het wel eens verkeerd geïnterpreteerd worden... ;-)
Niveau Henk&Ingrid zeg maar...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Cosmo. het volgende:
Je hebt mensen in alle soorten en maten, ook mensen die dat serieus zeggen.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:43 schreef Dirk. het volgende:
Uiteraard is die tweet sarcasme (dat hier überhaupt twijfel over bestond?????) en ik sta inderdaad niet achter het verbieden van die stichting.
Vrijheid van geloof en meningsuiting en zo?quote:
ETTEN-LEEEEEEUUURRRRR! Vast een kinderlijkje gevondenquote:En... ik vergeet weer uit te stappen. Waarom is er nou een omleiding bij station Etten-Leur???
quote:
Dat. En omdat ik het goed vind dat er een vereniging is voor mensen die rondlopen met een probleem waar zo'n groot taboe op rust. Ongeveer vergelijkbaar met dat er dankzij de hoeren minder verkrachtingen zijn. Ofzo. Daarbij is helemaal niet gezegd dat iedereen die bij die vereniging zit ook daadwerkelijk een kind aangeraakt heeft/aan zou raken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Vrijheid van geloof en meningsuiting en zo?
Beroepsdeformatie, je ZIET de jetsers niet eens meerquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Dirk. het volgende:
Anekdote: laatste shot uit de videoclip is de zanger die (aangekleed) in bed ligt met 2 naakte mannen terwijl ze zoenen wat naar elkaar happen, waarna het beeld op ruis gaat. Ik helemaal blij ermee, laat het aan Pieter zien die direct roept: "JEZUS, DIE ERECTIE!!!!!!!"
Waarop ik zeg: "Huh, je ziet echt helemaal niks hoor, van die jongens."
- "Nee, maar van die zanger wel!"
Blijkt dat die gast echt een KNALHARDE jetser in z'n broek heeft staan. Midden in beeld ook echt.
Had ik gewoon niet gezien..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik snap je vergelijking, maar helemaal gaat ie natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef Dirk. het volgende:
[..]
[..]
Dat. En omdat ik het goed vind dat er een vereniging is voor mensen die rondlopen met een probleem waar zo'n groot taboe op rust. Ongeveer vergelijkbaar met dat er dankzij de hoeren minder verkrachtingen zijn. Ofzo. Daarbij is helemaal niet gezegd dat iedereen die bij die vereniging zit ook daadwerkelijk een kind aangeraakt heeft/aan zou raken.
Het wordt met de dag meer Etten-Leur hier op deze manier..
Da's idd niet zo best van de vereniging (understatement). Maar....quote:De vereniging bagatelliseert en verheerlijkt de gevaren van seksueel contact tussen volwassenen en jonge kinderen, aldus de raad.
... hier krijg ik dan toch weer een beetje de Russische rillingen van eigenlijk. Want in andere landen is homoseksualiteit nl net zo zondig als pedoseksualiteit. Het is vaak zelfs illegaal ook. En wij vinden homo's normaal. Dus het verbieden van homo propaganda zoals in Rusland vinden we bij de beesten af. Maar we mogen wel deze propaganda verbieden?quote:Ook propageert zij haar opvattingen.
Pedoseksualiteit is een probleem. Soms kunnen mensen daar niks aan doen. Echter, dan heb je nog t verschil tussen pedofiel (aangetrokken voelen tot) en pedoseksualiteit (ook daadwerkelijk de actie ondernemen). Dat eerste is niet strafbaar, je mag denken wat je wil. Dat tweede wel. En pedoseksualiteit accepteren, daarbij kan ik me nog voorstellen dat je het fenomeen "accepteert" en er iets aan wil doen, bv onder de aandacht brengen en helpen. Maar pedoseksualiteit bevorderen is natuurlijk NOOIT goed.quote:Voor een vereniging die pedofilie acceptabel vindt en zelfs aanmoedigt, is in ons land geen plaats.
Ik heb een hekel aan Jan Roos, maar dit is een rake tweet. Iets verbieden betekent niet dat het probleem is verdwenen, vandaar dat hij zegt "ook aids en kanker verbieden".quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Ik wel. Ben benieuwd wat die zanger er van gaat zeggen.quote:
Ach, d'r komt zoveel geks langs. Nu bij mij: "Need hope? Here are 4 steps to God"quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:29 schreef Cosmo. het volgende:
Reclame op Grindr op moment hier:
DATE 3 MEIDEN PER DAG!
Verkeerde doelgroep uhhhh
verfilming van Frank Boeien's zwartwit?quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Dirk. het volgende:
Is het een musical trouwens? Die linkse is aan het zingen denk ik.
"YEEEEEEEEEEEEEEES, you must go in the trunk you must you must."
Geeft niks!quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja hoi, ik haat eieren dus skip pasen.
Als je de jusite techniek gebruikt is het niet zo moeilijk meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef Luigi het volgende:
Zo'n mindgame. Je moet blokjes met 2 of een veelvoud daarvan heen en weer schuiven en 2048 maken. Erg simpel maar ook weer zooooo moeilijk. En fucking verslavend.
Hallo, met wie?quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Ambiguiteit op 21-04-2014 00:02:56 ]
Ik had een vrolijk Pasenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Wel jammer dat je hier feitelijk dezelfde redenering gebruikt als homofobe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof en meningsuiting en zo?
Ik sta er zelf ook een beetje grijs tegenover. Net als bij Wilders.
Vind de mannen heel smerig en waar ze voor staan ook, maar als dat wat ze doen niet illegaal is... wie zijn wij omze dan met wetten de mond te snoeren en ze te verbieden?
Never mind, not even going therequote:Op maandag 21 april 2014 02:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Wel jammer dat je hier feitelijk dezelfde redenering gebruikt als homofobe.
Fuck Pasen.quote:Op maandag 21 april 2014 02:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never mind, not even going there
Het is Pasen.
Ja yeyquote:Op maandag 21 april 2014 07:06 schreef LeBeau het volgende:
Gelukkig betekent Tweede Paasdag heerlijk uitslapen! Pas om 7 uur op!
What has been seen....quote:Op maandag 21 april 2014 17:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
This is soooo disturbing.
Nee.quote:
Why?quote:Op maandag 21 april 2014 17:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
This is soooo disturbing.
Ja, dat. Het is raar, slecht getekend, bizar.quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Why?
(in die context dat ik me afvraag waarom je zoiets zou maken...)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |