Netjes hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dat wat sturen. Zo vind ik het bij mijn nichtje en neefje (18 en 16) vreselijk om te horen. Maar ligt er denk ik ook aan waar je opgroeit.
Ze kan al wel tot 15 tellenDat heeft ze dan wel weer van haar iPad
Men heeft ooit bij een Afrikaanse stam in zo'n klein durpke en zo een aantal laptops neergelegd. Binnen twee maanden hadden die stamleden ingelogd en dingen werkbaar gemaakt als de webcam en verbinding gemaakt met het internet en alles. Terwijl die mensen nog nooit een computer gezien hadden en de taal niet spraken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:42 schreef Tally het volgende:
De jongste kan trouwens de telefoon of tablet al van de schermbeveiliging afhalenVoor de rest wil ze er alleen op rammen. Maar dat mag natuurlijk niet hé
quote:
Yup. MisterO ook, en nog iemand die ik weer vergeten benquote:
Oh oke...quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. MisterO ook, en nog iemand die ik weer vergeten ben
Er zijn wel meer dingen voor verbetering vatbaar in die app. Maar het idee is leukl.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh oke...
Ik vind het altijd zo typisch dat er staat dat iemand heul dichtbij is (qua km), maar in werkelijkheid in Amsterdam of zo zit..
Ja wel hoor. Misschien wel meer dan er voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij geniet nu niet meer van seks?
Daar zijn we nu mee bezig. Een 1 en 3 herkent ze sinds zondag. Er hingen een grote 1 en 3 aan de deurquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Herkent ze de getallen ook al? Dat je haar een 7 laat zien dat ze dan weet hoe dat heet en "hoeveel" dat is?
Ideale leerling voor de kleuterklas straksquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zijn we nu mee bezig. Een 1 en 3 herkent ze sinds zondag. Er hingen een grote 1 en 3 aan de deurDie heeft ze onthouden.
Ik hoop het. Ze doet goed haar best en vind het leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ideale leerling voor de kleuterklas straks
Tis ook wel belangrijk om het nu nog leuk en speels te houden inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ze doet goed haar best en vind het leuk
Dat was zeker niet Steve Grand? Lekker ding is dat...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Dirk. het volgende:
In september heb ik een videoclip opgenomen voor een zanger uit New York. En die trok net aan de bel dat het nu toch wel zo zachtjes aan tijd begint te worden om dat ding op te leveren.. Morgen even knaaaaalhard aan de bak dan maar. #Oops
Je doet je best maar...quote:
hunker je naar eigen kinderen ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je doet je best maar...
Heb je er problemen mee dat je niet mee kunt praten? Of heul bijdehand kunt zijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |