Ja he?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Dirk. het volgende:
Jezus, jullie zeggen ook niks!
Interior. Leather Bar. staat gewoon op Netflix!!!!!!.
[ afbeelding ]
Wat een gave film. Ben enorm onder de indruk!
Ze spreken geheimtaal. Daarvoor moet je eerst geinitieerd zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
Waarom klinken brabantse bouwvakkers/werklui altijd als The Swedish Chef van de Muppetshow?
Huwhuwhuwhwuhwuhwuhwihwohwohahowahuwwuwuwuwjahouwdoehe.
Ja klopt, in het begin even, maar op dat punt vond ik 't eigenlijk nog niet zo lekker uit de verf komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Is t ook hierin dat ie t op een gegeven moment over t homohuwelijk heeft? Of is dat weer een andere docu met hem die ik gezien heb?Ik weet t niet meer, hij doet als hetero ook zoooooveel gay dingen
Volgens mij was t deze film. Vond ik een erg interessante visie.
quote:@LaVieJanRoos:YES! PEDOSEKSUALITEIT BESTAAT NIET MEER!!! UW KINDEREN ZIJN EINDELIJK VEILIG!!! NU NOG AIDS EN KANKER VERBIEDEN GRAAG!!!
Het lijkt em een geweldige vent. Die films die hij maakt (zelf) en doet. Hoe hij zich inzet voor acceptatie en lekker tegendraads is. En z'n leuke hoofdquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:47 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ja klopt, in het begin even, maar op dat punt vond ik 't eigenlijk nog niet zo lekker uit de verf komen.
Ik zat wel zo ongeveer juichend op de bank toen hij ergens in het midden een betoog hield over hoe heteronormatief Hollywood is, en hoe normaal het is om extreem geweld in films te laten te zien, maar wanneer er gay sex in beeld komt mensen zo ongeveer kotsend over de bank hangen. En dat hij het gaaf zou vinden om wat men als "extreme seks" ervaart te normaliseren, alleen maar omdat zijn ouders hem vroeger een ander beeld ingeprent hebben en hij zich daartegen wil afzetten..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh, en Stichting Martijn is verboden. Door moeders uit Etten-Leur waarschijnlijk.
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Kunnen we domheid dan ook verbieden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh, en Stichting Martijn is verboden. Door moeders uit Etten-Leur waarschijnlijk.
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Iemand met de best wel grappige twitter naam "La vie Jan Roos" is vast niet dom en heeft dit gewoonweg sarcastisch bedoeld. Dat hoop ik dan tenminste. Please God, restore my faith in humanity!quote:
Dit klinkt alsof je er niet achter staat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Nou, chapeau.
We zijn hier verwend met smileys. Als mensen die niet in een tweet gebruiken kan het wel eens verkeerd geïnterpreteerd worden... ;-)quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:43 schreef Dirk. het volgende:
Uiteraard is die tweet sarcasme (dat hier überhaupt twijfel over bestond?????) en ik sta inderdaad niet achter het verbieden van die stichting.
Nou, ik ging er wel vanuit dat ie niet serieus was, gezien de caps en de opmerkingen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We zijn hier verwend met smileys. Als mensen die niet in een tweet gebruiken kan het wel eens verkeerd geïnterpreteerd worden... ;-)
Niveau Henk&Ingrid zeg maar...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Cosmo. het volgende:
Je hebt mensen in alle soorten en maten, ook mensen die dat serieus zeggen.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:43 schreef Dirk. het volgende:
Uiteraard is die tweet sarcasme (dat hier überhaupt twijfel over bestond?????) en ik sta inderdaad niet achter het verbieden van die stichting.
Vrijheid van geloof en meningsuiting en zo?quote:
ETTEN-LEEEEEEUUURRRRR! Vast een kinderlijkje gevondenquote:En... ik vergeet weer uit te stappen. Waarom is er nou een omleiding bij station Etten-Leur???
quote:
Dat. En omdat ik het goed vind dat er een vereniging is voor mensen die rondlopen met een probleem waar zo'n groot taboe op rust. Ongeveer vergelijkbaar met dat er dankzij de hoeren minder verkrachtingen zijn. Ofzo. Daarbij is helemaal niet gezegd dat iedereen die bij die vereniging zit ook daadwerkelijk een kind aangeraakt heeft/aan zou raken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Vrijheid van geloof en meningsuiting en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |