Beroepsdeformatie, je ZIET de jetsers niet eens meerquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Dirk. het volgende:
Anekdote: laatste shot uit de videoclip is de zanger die (aangekleed) in bed ligt met 2 naakte mannen terwijl ze zoenen wat naar elkaar happen, waarna het beeld op ruis gaat. Ik helemaal blij ermee, laat het aan Pieter zien die direct roept: "JEZUS, DIE ERECTIE!!!!!!!"
Waarop ik zeg: "Huh, je ziet echt helemaal niks hoor, van die jongens."
- "Nee, maar van die zanger wel!"
Blijkt dat die gast echt een KNALHARDE jetser in z'n broek heeft staan. Midden in beeld ook echt.
Had ik gewoon niet gezien..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik snap je vergelijking, maar helemaal gaat ie natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef Dirk. het volgende:
[..]
[..]
Dat. En omdat ik het goed vind dat er een vereniging is voor mensen die rondlopen met een probleem waar zo'n groot taboe op rust. Ongeveer vergelijkbaar met dat er dankzij de hoeren minder verkrachtingen zijn. Ofzo. Daarbij is helemaal niet gezegd dat iedereen die bij die vereniging zit ook daadwerkelijk een kind aangeraakt heeft/aan zou raken.
Het wordt met de dag meer Etten-Leur hier op deze manier..
Da's idd niet zo best van de vereniging (understatement). Maar....quote:De vereniging bagatelliseert en verheerlijkt de gevaren van seksueel contact tussen volwassenen en jonge kinderen, aldus de raad.
... hier krijg ik dan toch weer een beetje de Russische rillingen van eigenlijk. Want in andere landen is homoseksualiteit nl net zo zondig als pedoseksualiteit. Het is vaak zelfs illegaal ook. En wij vinden homo's normaal. Dus het verbieden van homo propaganda zoals in Rusland vinden we bij de beesten af. Maar we mogen wel deze propaganda verbieden?quote:Ook propageert zij haar opvattingen.
Pedoseksualiteit is een probleem. Soms kunnen mensen daar niks aan doen. Echter, dan heb je nog t verschil tussen pedofiel (aangetrokken voelen tot) en pedoseksualiteit (ook daadwerkelijk de actie ondernemen). Dat eerste is niet strafbaar, je mag denken wat je wil. Dat tweede wel. En pedoseksualiteit accepteren, daarbij kan ik me nog voorstellen dat je het fenomeen "accepteert" en er iets aan wil doen, bv onder de aandacht brengen en helpen. Maar pedoseksualiteit bevorderen is natuurlijk NOOIT goed.quote:Voor een vereniging die pedofilie acceptabel vindt en zelfs aanmoedigt, is in ons land geen plaats.
Ik heb een hekel aan Jan Roos, maar dit is een rake tweet. Iets verbieden betekent niet dat het probleem is verdwenen, vandaar dat hij zegt "ook aids en kanker verbieden".quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh, en Stichting Martijn is verboden. Door moeders uit Etten-Leur waarschijnlijk.
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Ik wel. Ben benieuwd wat die zanger er van gaat zeggen.quote:
Ach, d'r komt zoveel geks langs. Nu bij mij: "Need hope? Here are 4 steps to God"quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:29 schreef Cosmo. het volgende:
Reclame op Grindr op moment hier:
DATE 3 MEIDEN PER DAG!
Verkeerde doelgroep uhhhh
verfilming van Frank Boeien's zwartwit?quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Dirk. het volgende:
Is het een musical trouwens? Die linkse is aan het zingen denk ik.
"YEEEEEEEEEEEEEEES, you must go in the trunk you must you must."
Geeft niks!quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja hoi, ik haat eieren dus skip pasen.
Als je de jusite techniek gebruikt is het niet zo moeilijk meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef Luigi het volgende:
Zo'n mindgame. Je moet blokjes met 2 of een veelvoud daarvan heen en weer schuiven en 2048 maken. Erg simpel maar ook weer zooooo moeilijk. En fucking verslavend.
Hallo, met wie?quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Ambiguiteit op 21-04-2014 00:02:56 ]
Ik had een vrolijk Pasenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh, en Stichting Martijn is verboden. Door moeders uit Etten-Leur waarschijnlijk.
Nou, chapeau.
Twitter:
[..]
Wel jammer dat je hier feitelijk dezelfde redenering gebruikt als homofobe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof en meningsuiting en zo?
Ik sta er zelf ook een beetje grijs tegenover. Net als bij Wilders.
Vind de mannen heel smerig en waar ze voor staan ook, maar als dat wat ze doen niet illegaal is... wie zijn wij omze dan met wetten de mond te snoeren en ze te verbieden?
Never mind, not even going therequote:Op maandag 21 april 2014 02:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Wel jammer dat je hier feitelijk dezelfde redenering gebruikt als homofobe.
Fuck Pasen.quote:Op maandag 21 april 2014 02:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never mind, not even going there
Het is Pasen.
Ja yeyquote:Op maandag 21 april 2014 07:06 schreef LeBeau het volgende:
Gelukkig betekent Tweede Paasdag heerlijk uitslapen! Pas om 7 uur op!
What has been seen....quote:Op maandag 21 april 2014 17:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
This is soooo disturbing.
Nee.quote:
Why?quote:Op maandag 21 april 2014 17:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
This is soooo disturbing.
Ja, dat. Het is raar, slecht getekend, bizar.quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Why?
(in die context dat ik me afvraag waarom je zoiets zou maken...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |