Ah, ja, dit zijn de foto's die schreeuwen "ik wil SERIEUS genomen worden als muzikant!". O nee wacht, klemtoon verkeerd. "Ik wil serieus GENOMEN worden als muzikant".quote:
Ik zou hem wel serieus willen nemen als muzikant. Leg de klemtoon maar waar je hem gepast vindt.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, ja, dit zijn de foto's die schreeuwen "ik wil SERIEUS genomen worden als muzikant!". O nee wacht, klemtoon verkeerd. "Ik wil serieus GENOMEN worden als muzikant".
"Dat is ZO Etten-Leur!"quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef LeBeau het volgende:
Ik had net even een Disneyland banner in dit topic. Las erg grappig, met "Kinderen tot 11 jaar gratis" onder de foto van een naakte Steve Grand in de branding.
ETTEN-LEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUURRRRRRRR
Etten-Leur.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef Dirk. het volgende:
GROOT NIEUWS!
Wisten..... Jullie.... Dat..... *drumroll* Als je "Jonathan Groff naked" intypt op Google dat dat ook echt wérkt, zeg maar?.
Die modesty circle had ook best een modesty stipje kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:44 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ].
Ook verkrijgbaar zonder modesty circle.
Geeft niet, I'll have him anywaaaaay!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Die modesty circle had ook best een modesty stipje kunnen zijn.
Pff ach, wat zegt dat in die toestand?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die modesty circle had ook best een modesty stipje kunnen zijn.
Hahahaha!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Als ik met Google zoek op "etten-leur homo", dan staat deze reeks helemaal bovenaan.
Zijn ze ouder dan 12?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
En echt, in Etten-Leur wonen ook homo's!
Ik ken ze!
Ja, dat dan weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |