Ja maar hij weet juist niet hoequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Tem het volgende:
Lekker belangrijk. Gewoon die tyfuszooi uitzetten.
Dat zei ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Tem het volgende:
Lekker belangrijk. Gewoon die tyfuszooi uitzetten.
Maar die jongens hebben geen FOK! account.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze een hele grote hebben he? Ik zit al te krassen vanwege die tetten in ieder geval.
Dat weet je niet he? Deze niet denk ik inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die jongens hebben geen FOK! account.
Die tieten vond ik de vorige keren wat tegenvallen. Beter klein dan zo'n gekke hangende vorm.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze een hele grote hebben he? Ik zit al te krassen vanwege die tetten in ieder geval.
Hij maakt zo haar vuurtje wel aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:43 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe, hij kan geen vuur maken. Gaaaayyyyyyyy!
Vorige keer niet gezien, toen was er voetballen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die tieten vond ik de vorige keren wat tegenvallen. Beter klein dan zo'n gekke hangende vorm.
Alles peervormig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die tieten vond ik de vorige keren wat tegenvallen. Beter klein dan zo'n gekke hangende vorm.
Even afspoelen in zee he? Amateur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
Die trek je toch de eerste avond helemaal uit elkaar?
Heeft ze misschien wat zand in de vagina maar goed.
In dat water zit ook zand.quote:
Hm misschien was het de keer daarvoor. Toen met dat ene mollige schattige meisje en die mooiboy, en toen kwam er opeens zo'n chick met een tattoo op haar rug en nog een kerel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer niet gezien, toen was er voetballen.
Schuurt wel een beetje, krijg je een schrale eikel van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
Die trek je toch de eerste avond helemaal uit elkaar?
Heeft ze misschien wat zand in de vagina maar goed.
Minder dan op het strand.quote:
Mmm weet ik niet meer. Ik weet alleen nog die gozer met die hele grote pikquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm misschien was het de keer daarvoor. Toen met dat ene mollige schattige meisje en die mooiboy, en toen kwam er opeens zo'n chick met een tattoo op haar rug en nog een kerel.
Ja die weet ik ook nog, met die ordinaire vrouw. En die keer met dat zweverige roodharige meisje en dat er zo'n blonde vrouw bij kwam met cup AA ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm weet ik niet meer. Ik weet alleen nog die gozer met die hele grote pik
Oh ja die laatste weet ik ook nog. Toen gingen de twee vrouwen er met elkaar vandoor en stond die jongen er voor lul bij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die weet ik ook nog, met die ordinaire vrouw. En die keer met dat zweverige roodharige meisje en dat er zo'n blonde vrouw bij kwam met cup AA ofzo.
Laat Voorschurft het maar niet lezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schuurt wel een beetje, krijg je een schrale eikel van.
'poesje'quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik kan wel vagina zeggen maar dat is hetzelfde he?
Die is ook erg jaquote:
Oh vast wel hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is ook erg jazou iemand dat zeggen in seksuele context?
Ook niet echt opwindend neequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vast wel hoor![]()
En wat vind je van 'geslacht' dat is toch ook erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |