Ik denk het niet.quote:
Context. En die is daar niet te zien joh!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Op maandag 17 maart 2014 17:38 schreef Karina het volgende:
Gaat een beeeetje krap worden hoor. Eentje erbij kan nog wel maar daar houdt het wel mee op.
zeker snel verwijderd met je gare modskills?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Context. En die is daar niet te zien joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Latert het volgende:
[..]
zeker snel verwijderd met je gare modskills?Eigenlijk weet ik de context zelf niet eens meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was in ieder geval niet wat het lijkt dat weet ik zeker.
Over iemand in huis nemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik de context zelf niet eens meerMaar het was in ieder geval niet wat het lijkt dat weet ik zeker.
Screenshot van de lekkerdjes graag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
Ik ga lekker het multiculti showtje Opsporing Verzocht kijken.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie hier geen andere context?
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |