SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Kijk eens aanquote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
mijn buikspieren zijn ripped van het lachen
Wat is een PA-film?quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben uit verveling zon PA film aan het kijken, en ik ben al zo'n held op sokken
Sixth sense? Hele goede film die verder gaat dan alleen bangmakerij zoals PA.quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben uit verveling zon PA film aan het kijken, en ik ben al zo'n held op sokken
wat houd je bezig dan jackie? met mij gaat het goed, laatste hand aan de verslagen leggen, btje werken enzo, fappen allday errdayquote:
Boek gelezen maar ben vergeten wie het nou precies was.quote:
Leven, cutten, werken. Klinkt goed. Al een huis gevonden in Amsterdam?quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat houd je bezig dan jackie? met mij gaat het goed, laatste hand aan de verslagen leggen, btje werken enzo, fappen allday errday
Het is uiteindelijk over 4 schijven gegaan, waarvan 2 het bewust deden.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Boek gelezen maar ben vergeten wie het nou precies was.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk over 4 schijven gegaan, waarvan 2 het bewust deden.
SPOILER: GoT spoiilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]SPOILER: GoT spoiilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldenah brah, die is altijd het onwetende schaapje gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Moet maar beter opletten dan, zit sowieso na afloop van de aflevering in dat TV-topic te kijken hier en dan denk ik soms: Oh, is dat ook gebeurd?quote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nah brah, die is altijd het onwetende schaapje gebleven.
Nee, heb jij nog suggesties of connecties voor me?quote:Op maandag 14 april 2014 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leven, cutten, werken. Klinkt goed. Al een huis gevonden in Amsterdam?
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeneenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
tuurlijk, die moet nog met het drakenmeisje neuken. Anders klopt het inteelt deelt deel niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Curlbrah het volgende:
sws is jon snow straks koning. Ook al denkt men dat hij dood is.
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Help a bro uit via DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Bang bang! We're beautiful and dirty rich.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom cammen op Omegle en zet je interest op Dimachaerus dan doe ik dat ook.
cewl!quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I wishKrijg over 8 weken een Siberisch katertje.
oeh, die worden altijd mooi als ze groot zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
Eind dit jaar willen mn vriendin en ik kijken voor een:
[ afbeelding ]
Witte Herder
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Witte Herder
Deze wil ik later ook een man, heb ook altijd witte iPhone en zo gehad dus komt wel goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Witte Herder
Mijne is nu 13, G.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Was exact even oud als ik. Doodgegaan op zn 15de.
Casting? Voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:45 schreef Drinky het volgende:
Sollici/casting over uurtje, hold me right bro's
voor GTST. Nieuwe vriendje van die Ferry Doedelzak.quote:
Ah de witte bultjes op de eikel rubriekquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zomeranimatieteam op een camping denk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor GTST. Nieuwe vriendje van die Ferry Doedelzak.![]()
of nee
zomeranimatieteam op een camping denk
ik zie het.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt ziek veel op afgebeerd vroeger, mogen jullie rustig weten.
Dat het interview niet te lezen is, komt niet door een lage resolutie inscannen of zo in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zie het.
kon je de pagina's nog van elkaar krijgen om die foto te maken?
![]()
die alwin (20) zit zeker op fitnessenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt ziek veel op afgebeerd vroeger, mogen jullie rustig weten.
Gewichtheffen, kogelstoten, track & field, rugby, American Football, keeper in willekeurige sport, duo penotti etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik heb geen vrienden dus ik wil op een teamsport gaan om vrienden te maken maar ik wil niet mn mooie lange spieren verliezen dus moet wel iets met gewichten zijn. Wie heeft de gouden tip??
Crossfit?
Bodypump?
Kogelstotenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik heb geen vrienden dus ik wil op een teamsport gaan om vrienden te maken maar ik wil niet mn mooie lange spieren verliezen dus moet wel iets met gewichten zijn. Wie heeft de gouden tip??
Crossfit?
Bodypump?
Speerwerpen, kogelstotenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Crossfit?
Bodypump?
Good call. Flikker em meteen weg. Had eerst goede, daar had ik dat niet mee. Huismerk B&F is drie keer kut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
neem die shit gewoon niet
je merkt er toch geen aids van of je het inneemt of niet
Ik wacht gewoon op je volgende bulk en dan volg ik het hier wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
iemand gisteren nog "my 600lb life" gezien op TLC?
huh?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
Of ijshockey, net zoals Susteren. Moet je wel oppassen dat je niet te groot wordt anders kun je geen leraar meer worden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op je volgende bulk en dan volg ik het hier wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
[..]
Dat was 1 van een eerste posts. Hij wilde geen bodybuilder worden omdat ie later leraar wil worden ofzoietsquote:
[..]
[..]
inkoppertje was datquote:
haha just wait, just waitquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen flikker van die hele cut[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat was 1 van een eerste posts. Hij wilde geen bodybuilder worden omdat ie later leraar wil worden ofzoiets
Oh, you!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende: ooit mee gaan naar een colorrun ofzo
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom komen jullie met kogelstotensta ik daar tussen de helga's en svetlana's. Alsof die ooit mee gaan naar een colorrun ofzo, lekker sirieus weer boys
Colorrun lijkt me iets voor (Wo)Man's Health sukkels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom komen jullie met kogelstotensta ik daar tussen de helga's en svetlana's. Alsof die ooit mee gaan naar een colorrun ofzo, lekker sirieus weer boys
Strong PMS is being strongquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
Paaldansen Jackiequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.b.t. teamsport: kies die sport waar het soort mensen komt waar je vrienden mee zou willen worden.
rugbyquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Crossfit?
Bodypump?
Dan moet hij een voorbeeld nemen aan zijn regio-genoot Alex Moonen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat was 1 van een eerste posts. Hij wilde geen bodybuilder worden omdat ie later leraar wil worden ofzoiets
Ja, en dan bij dat paaldansgebeuren waar die Tatjana van laatst ook bij zit. Focking lekker wijf was/is dat.quote:
Serieus: crossfit of paaldansen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
is geen karate ofzo :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja lekker je hele lichaam kapot laten schoppe
voor je 35ste in de ziekte wet
Of krikboksen, nog erger.quote:
Omdat je er niet (direct) iets van merkt wil nog niet zeggen dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
neem die shit gewoon niet
je merkt er toch geen aids van of je het inneemt of niet
Beter opletten hèquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef Drinky het volgende:
Vieze kut ns sta op Schiphol, 20 min gewacht op trein komt ie op ander perron aan en is net vertrokken. Vieze vieze
moet je is naar buite gaan daar is genoeg zonquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Omdat je er niet (direct) iets van merkt wil nog niet zeggen dat het niet werkt.
Anders zouden we ook geen vitamine D hoeven slikken.
Nee. Eindelijk iemand gevonden die je powned v.w.b. je McDonalds bestellingen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
iemand gisteren nog "my 600lb life" gezien op TLC?
En wij dan?????quote:
Nee. Zeker in de winter is dat niet genoeg (ook door de te laag staande zon).quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
moet je is naar buite gaan daar is genoeg zon
in je keldertje
staat spoor 1-2 hoe moet ik dan weten welk spoor :squote:
voor normale mense is dat genoeg maar jij bnet zeker son opgeblazen mannetje die hebbe altijd wat meer nodig van ales zoals ze zelf zegge (walgelijk denk is aan de natuur )quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Zeker in de winter is dat niet genoeg (ook door de te laag staande zon).
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Eindelijk iemand gevonden die je powned v.w.b. je McDonalds bestellingen?
Naar het perron lopen en dan kijken waar de trein komt, duhquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
staat spoor 1-2 hoe moet ik dan weten welk spoor :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ben benieuwd dus: ik wacht even met een kopje koffiequote:Op dinsdag 15 april 2014 08:45 schreef Drinky het volgende:
Sollici/casting over uurtje, hold me right bro's
Goeden vraag....quote:
... die je dus beter niet hier kunt stellen #1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... die je dus beter niet hier kunt stellen #2quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor GTST. Nieuwe vriendje van die Ferry Doedelzak.![]()
of nee
zomeranimatieteam op een camping denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... die je dus beter niet hier kunt stellen #3quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah de witte bultjes op de eikel rubriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... die je dus beter niet hier kunt stellen #4quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef Questular het volgende:
Volgens mij was het voor een Don & Ad film...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... die je dus beter niet hier kunt stellen #5quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt ziek veel op afgebeerd vroeger, mogen jullie rustig weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zie het.
kon je de pagina's nog van elkaar krijgen om die foto te maken?
![]()
![]()
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Een betere motivatie voor het voorstel in dit topic is er niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
voor normale mense is dat genoeg maar jij bnet zeker son opgeblazen mannetje die hebbe altijd wat meer nodig van ales zoals ze zelf zegge (walgelijk denk is aan de natuur )Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Samenvattend:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ze at helemaal niet veel zei ze.
had al een maagband gekregen (waar ze gewoon doorheen vrat) en nog een andere operatie. Allemaal faal.
bij de intake voor de 3e operatie (90% van dr maag verwijderen of zo iets) had die arts zo een houding van " Oke, i'm here but i don't care. I will tell you what to do but i don't care" " Will go home @ end of the day anyways"
lol
wat lul je stoer? ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een betere motivatie voor het voorstel in dit topic is er niet.![]()
Is een serieuze poging het aandeel poepreacties door de volgende generatie te verminderen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik ga even bouten, b.r.b.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is een serieuze poging het aandeel poepreacties door de volgende generatie te verminderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Model/gastheer. Moet mijn narcisme een beetje kunnen voeden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben benieuwd dus: ik wacht even met een kopje koffie
[..]
Goeden vraagI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
En dan in zo'n pinguïnpak een beetje beleefd doen tegen van die elitaire tyfushondenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Model/gastheer. Moet mijn narcisme een beetje kunnen voeden.
Jij liever dan ik.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
idd sommige zijn gwn kortzichtig en hypocriet jaquote:
voral die vieze opgeblaze mannetjes die denken dat ze wat zijn maar in werkelijk zijn ze gwn lucht![]()
brood moet op de plank komen en ik zie er niet verkeerd uit in een pak. Of je nou voor elitaire gasten of voor Corrie en Frans een toneelstukje moet opzetten maakt mij verder weinig uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan in zo'n pinguïnpak een beetje beleefd doen tegen van die elitaire tyfushonden
Jij liever dan ik.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Just kiddin' brah. Je moet toch vretenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
brood moet op de plank komen en ik zie er niet verkeerd uit in een pak. Of je nou voor elitaire gasten of voor Corrie en Frans een toneelstukje moet opzetten maakt mij verder weinig uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Goede instelling. Je moet gewoon een knop omzetten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
brood moet op de plank komen en ik zie er niet verkeerd uit in een pak. Of je nou voor elitaire gasten of voor Corrie en Frans een toneelstukje moet opzetten maakt mij verder weinig uit.
Vraag maar aan Ethan de ABNAMRO-beveiligingsmedewerker.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
idd, goede voeding is duur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Just kiddin' brah. Je moet toch vreten
Of ik moet terug naar mijn wraps met diepvriesvurgers of frikandellen. Die dingen at ik 2 jaar terug 4 maanden lang elke dag, zonder variatie
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Beetje letten op je woordgebruik vriend, weet niet wat Smegmanus hier van zou vinden.quote:Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Hoeveel kilo heb je gedrukt? Heb zelf 2,4 kilo weten te droppenquote:
Together We Will Live Forever
2,4 gtfo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoeveel kilo heb je gedrukt? Heb zelf 2,4 kilo weten te droppen
Mijn grootste was 2,2 en dat wil ik nooit meer meemaken
Drinky is een baas![]()
couric is eenheid voor gewicht van je bolus toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ray, op hoeveel couric's zit jij? Frequentie?![]()
![]()
geen idee
3x per dag minstens... srs![]()
voel je je wel lekker slankquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
toen ik voedselvergiftiging had heb ik op 1 dag 5 kg gedropt vriend![]()
Ik heb gewogen vriend (srs)quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
2,4 gtfo.
Mijn grootste was 2,2 en dat wil ik nooit meer meemakenTogether We Will Live Forever
eigenlijk moet ik gewoon zo net voor de zomer wat rauwe kip eten en dan lekker ripped de zomer inquote:
miss is dit een tip voor in de dieetclub![]()
dat passen ze daar al decennia toe vrient we kunne van ze lerequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik gewoon zo net voor de zomer wat rauwe kip eten en dan lekker ripped de zomer in
miss is dit een tip voor in de dieetclubDeathlift or Die.![]()
Maat ik drop zieke swagger ik onze faculteitI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
kip is wel gesondquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik gewoon zo net voor de zomer wat rauwe kip eten en dan lekker ripped de zomer in
miss is dit een tip voor in de dieetclubI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Vanmorgen in de gym zo'n dude aan het trainen in zo'n runningpants. Zeg maar wat een strakke yogapants voor dames is.
Dat bulge
Was zeker een fitboy ofzo.![]()
![]()
vriend van mij draagt die shit ook. Driekwarts yogabroek, gast van 120kg. Ziet er zo wazig uit maar wel massive legs.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Vanmorgen in de gym zo'n dude aan het trainen in zo'n runningpants. Zeg maar wat een strakke yogapants voor dames is.
Dat bulge
Was zeker een fitboy ofzo.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Fuck Jackie man, srs.quote:Compression pants? Die shit is baas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Dat bulge
Was zeker een fitboy ofzo.If not now, then when.![]()
Die bulge heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Dat bulge
Was zeker een fitboy ofzo.
JB is altijd boos daarom
Deathlift or Die.![]()
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck Jackie man, srs.
[..]
Compression pants? Die shit is baas.
die shit is compleet overrated en zelfs negatief voor je herstel...![]()
hoe is het met je cut ray, zit je al op single digits?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die shit is compleet overrated en zelfs negatief voor je herstel...I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ach, die paar uurtjes dat je hem aanhebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die shit is compleet overrated en zelfs negatief voor je herstel...
If not now, then when.![]()
nee ca 110kg nu geen idee wbt %quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoe is het met je cut ray, zit je al op single digits?![]()
komen je lange spieren al naar buiten?quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
komen je lange spieren al naar buiten?
1 lange spier komt heel erg naar buiten ja oh wacht is geen spier.....
ja kan wel al aardig resultaat zien ja.
Dikke tuinslang over bicep die door loopt over bovenkant voorarm tijdens curls trainen nu![]()
![]()
![]()
iellquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
1 lange spier komt heel erg naar buiten ja oh wacht is geen spier.....
ja kan wel al aardig resultaat zien ja.
Dikke tuinslang over bicep die door loopt over bovenkant voorarm tijdens curls trainen nu![]()
wat vind je meissie er van![]()
Oh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee man, niet eens. Gewoon zo'n cheap spandex broekje.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef RaymondK het volgende:
zal het straks ff vragen, ze is nu met de auto weg
[ afbeelding ]
gozer in m'n gym zit op 2200kcals cutting. Echt goed bezich verder dat jong. Sick cunt ripped aan het worden is i. Maar jezus man 2200....
Kan me er niks meer bij voorstellen geloof ik lol. Hoe kan dat nou 2200...
Dan zijn het of muizenhapjes, of 1 maaltijd en je bent klaar verder voor die dag![]()
![]()
oke hij is niet lang of huge, maar toch...![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:33 schreef RaymondK het volgende:
gozer in m'n gym zit op 2200kcals cutting. Echt goed bezich verder dat jong. Sick cunt ripped aan het worden is i. Maar jezus man 2200....
Dan zijn het of muize hapjes, of 1 maaltijd en je bent klaar verder voor die dag![]()
![]()
oke hij is niet lang of huge, maar toch...ik cut ook op 2200
Deathlift or Die.![]()
@Sapstengel, @Weissmanquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef RaymondK het volgende:
zal het straks ff vragen, ze is nu met de auto weg
[ afbeelding ]Together We Will Live Forever
Moeilijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
respect hoor verder....
lukt dat ook?
waar cut je op dan?
Hetzelfde als ik op cleanbulk, enkel minder.Deathlift or Die.![]()
bij zulke getallen is met 1 klein misrekeningetje je hele dieet ruinedquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moeilijk.
Hetzelfde als ik op cleanbulk.![]()
![]()
Valt reuze mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bij zulke getallen is met 1 klein misrekeningetje je hele dieet ruinedDeathlift or Die.![]()
Damn, die laatste post in S&G. Wat een fysiek heeft die man, straks verzuipt die nog in de FOK!sters.Together We Will Live Forever
Waarom heb ik gekeken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Klokov het volgende:
Damn, die laatste post in S&G. Wat een fysiek heeft die man, straks verzuipt die nog in de FOK!sters.Deathlift or Die.![]()
Mooie lange spieren heeft die jongen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Klokov het volgende:
Damn, die laatste post in S&G. Wat een fysiek heeft die man, straks verzuipt die nog in de FOK!sters.![]()
Ja en die zwoele blikquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mooie lange spieren heeft die jongen.
GggrrrDeathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Klokov het volgende:
Damn, die laatste post in S&G. Wat een fysiek heeft die man, straks verzuipt die nog in de FOK!sters.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
Wat de neukende fuck bezielt iemand om dit op het internet te werpen?![]()
Haha, fucking creepy inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Jahr00n het volgende:
Wat de neukende fuck bezielt iemand om dit op het internet te werpen?
Lekkere cumrag ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Jahr00n het volgende:
Wat de neukende fuck bezielt iemand om dit op het internet te werpen?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Is gewoon weer een troll van etha/jahroonIk post niet onder andere namen man.
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Is gewoon weer een troll van etha/jahroon
Deathlift or Die.![]()
Het was Olenna Tyrell die King Joffrey heeft vergiftigd he? Zodat Margeary alleen de koningin bazin is.quote:
Geef maar toe.
#truedetectiveGrom.![]()
Kom niet hier met die spoilers dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Het was Olenna Tyrell die King Joffrey heeft vergiftigd he? Zodat Margeary alleen de koningin bazin is.
Geef maar toe.
#truedetective![]()
gelukkig want ik zou egt gek worden als ik het zou wete nu alquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:26 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Slechts speculaasie. Ik heb de boeken niet gelezen.![]()
Love thisquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]Ik post niet onder andere namen man.
![]()
![]()
![]()
Dat hele topic
Zat er niks lekkers tussen Cor?quote:Together We Will Live Forever
Ik heb gepowerklient vandaag en de stang kwam tegen mijn lul aan.
Het deed geen pijn. Dit was zo omdat de stang tegen mijn schacht aankwam
en niet tegen mijn testik0ls.
Ik had veel geluk vandaag.Grom.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik had veel geluk vandaag.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Ik zit in een kantoortuin, dus heel uitgebreid heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Zal ik zkr doen ben niet bang voor jouw. Als we vnv op de bank zitte zeg ik het RECHT in je bekquote:![]()
Welken kloon is dit nou weer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik had veel geluk vandaag.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Etha doe normaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik had veel geluk vandaag.If not now, then when.![]()
dan stop ik wat anders in je mond ( als je begrijpt wat ik bedoel )quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zal ik zkr doen ben niet bang voor jouw. Als we vnv op de bank zitte zeg ik het RECHT in je bek![]()
Nee vond ik niet, die was iets te kort aan het eindequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat was er mis met de eerste gif die je postte?
Die was vet veel cooler namelijk.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Met je neppe .gif diss.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee vond ik niet, die was iets te kort aan het eindeGrom.![]()
Boys, welke appels eten jullie altijd?Together We Will Live Forever
JB is zo sterk die schroeft gewoon je pik eraf zonder dat je er iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dan stop ik wat anders in je mond ( als je begrijpt wat ik bedoel )
(geen ervaring mee, btw).Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
--> LIFquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Elstar of Jonagoldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Het was Olenna Tyrell die King Joffrey heeft vergiftigd he? Zodat Margeary alleen de koningin bazin is.
Geef maar toe.
#truedetectivezeg het dan goed
Deathlift or Die.![]()
Geef mijn props dan voor mijn truedetective.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
Geef maar toe.
#truedetectiveGrom.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Geef mijn props dan voor mijn truedetective.ik weet nu iig wel wiens kloon jij bent
Deathlift or Die.![]()
Is het JackieBrown?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ik weet nu iig wel wiens kloon jij bent
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, het is doorgaans best een goeie user.![]()
Ik ben geen kloon. Ik heb wel poos gelurkt hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
Jij hebt die GoT boeken toch gelezen? Of verzon je dat?Grom.![]()
Damn zojuist weer een heerlijke pasta of peace gemaakt, in minder dan 20 min incl afwassen![]()
Kookskill +1Ik heb ze gelezen ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:50 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik heb wel poos gelurkt hier.
Jij hebt die GoT boeken toch gelezen? Of verzon je dat?quote:![]()
grapjeee
Deathlift or Die.![]()
Je kan mij winnen op de kermis. In mijn vulling zit dan een anavar spuitje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan ook n teddybeertje zijn iddGrom.![]()
Huh, ben ik het?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het is doorgaans best een goeie user.
Post je recept dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
Damn zojuist weer een heerlijke pasta of peace gemaakt, in minder dan 20 min incl afwassen![]()
Kookskill +1
[..]
Ik heb ze gelezen ja.
[..]![]()
grapjeee
![]()
zaadvragende ogenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Jahr00n het volgende:
Wat de neukende fuck bezielt iemand om dit op het internet te werpen?![]()
Blij dat ik geen peter heet Roderickquote:Together We Will Live Forever
Sorry Rogierquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gwn spagetti gehakt ketsjup
[..]
hoezo post je mn tweede naamsukkel
Er is niets mis met die foto. Dat is gewoon een gezonde jonge man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Jahr00n het volgende:
Wat de neukende fuck bezielt iemand om dit op het internet te werpen?Grom.![]()
Jup.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roderick.Je hebt zeker ook een korpskapsel of niet.
Deathlift or Die.![]()
vind de ss opskeer momenteel erg mooi volgende week ga ik die laten zettenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat je SS-kapsel had.
wie weet goede trimsalon![]()
True, maar nu woon ik in Haarlem.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat je SS-kapsel had.Deathlift or Die.![]()
ik zit op 2100 man en het is idd struggles. 2500~2700 is veel makkelijker te doen, 2100 is het net nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:33 schreef RaymondK het volgende:
Dan zijn het of muizenhapjes, of 1 maaltijd en je bent klaar verder voor die dag![]()
![]()
oke hij is niet lang of huge, maar toch...
Drinky is een baas![]()
sick kuntquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:27 schreef Herqules het volgende:
boys ik zit nu in de 5e week van mijn cut gaat lekker zo
fucking shredded
[ afbeelding ]I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
kneusje beetje opscheppen met je lichaam terwijl je fucking anabolen loopt te knallequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:27 schreef Herqules het volgende:
boys ik zit nu in de 5e week van mijn cut gaat lekker zo
fucking shredded
[ afbeelding ]![]()
Je plaatje doet het niet, en je bent gewoon jelly.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh kan ik even wat complimentjes krijgen?"If not now, then when.![]()
vriend ben gewoon puur natuur, moet je niet jelly gaan lopen doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kneusje beetje opscheppen met je lichaam terwijl je fucking anabolen loopt te knalle![]()
kijk maar uit vriend ze is navy sealquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, en je bent gewoon jelly.![]()
ja, zo nat als een sealquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk maar uit vriend ze is navy seal![]()
ik ben reptillian, la ma kome danquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk maar uit vriend ze is navy sealIf not now, then when.![]()
wait for it.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, en je bent gewoon jelly.![]()
Ach ik quote wel gewoon..quote:Ik heb net 80 reps squats gedaan, ik heb echt geen conditie''.Not jelly ik kan dat ook, niet dat ik het wil.
![]()
Ik doe dat ook ja van dat plaatje. Mn kont word echt perfect squatkontje zo.
#squatchallenge #squatbooty #fitgirl #datass #gymforlife![]()
Ik doe 25 wil niet arnold wordeI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hahah echt niet. Alleen jahroon kan zoveel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
Squat challenge ik doe er 8000 per dag![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
rquote:
Studenten die konden frauderen door een bug in het computersysteem
Behulpzaam als een waterkraan.
Net als je dacht dat het niet gekker kon. The fuck..quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef stinkie het volgende:
Mag ik jullie uitnodigen:
LIF / Vollere billen.BEASTMODE![]()
Check username -> kloon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef stinkie het volgende:
LIF / Vollere billen.If not now, then when.![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door Montelly op 15-04-2014 21:34:20 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
boyka zeker weer he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Mensen die denken squats is automatisch grote ronde kontquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef stinkie het volgende:
LIF / Vollere billen.
Grootste deel is alsnog goede genetics.![]()
of varkensvet in je reet laten spuiten voor 2000 euroquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die denken squats is automatisch grote ronde kont
Grootste deel is alsnog goede genetics.![]()
Deze gast is echt zo baas.Idd, en dan die gast die zegt 5 minuten per dag skwatten lol.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grootste deel is alsnog goede genetics.
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze gast is echt zo baas.
[..]
Idd, en dan die gast die zegt 5 minuten per dag skwatten lol.
5 minuten per dag opdrukken geeft je ook zieke borstspieren.![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd
5 minuten per dag opdrukken geeft je ook zieke borstspieren.
Ik ga altijd Koppie Koppiequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind de ss opskeer momenteel erg mooi volgende week ga ik die laten zetten
wie weet goede trimsalonTogether We Will Live Forever
Dus ik squat voor niets?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grootste deel is alsnog goede genetics.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ik wil een squatcomissie oprichten. Wie heeft interesse?
Alleen die mensen mogen spreken over aesthetics-advice in de topics buiten deze reeks. Lifestyle/sport enzo.
Henk en cor als voorzitter en co?![]()
Ik heb alleen interesse indien je commissie correct kan schrijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
Ik wil een squatcomissie oprichten. Wie heeft interesse?
Alleen die mensen mogen spreken over aesthetics-advice in de topics buiten deze reeks. Lifestyle/sport enzo.
Henk en cor als voorzitter en co?Together We Will Live Forever
hueheuquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen interesse indien je commissie correct kan schrijven.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Genetics of niet, wel squatten is altijd beter dan niet squattenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je glutes groeien wel maar al die chicks die ineens als een bezetene squats gaan doen![]()
Ik meld mijzelf bij deze aan als voorzitter van de RVC.Together We Will Live Forever
ben ji dat ghehquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoef er ook niet inteveel moeite. beetje mensen serieus advies gaan geven lol
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Waar staat die 4 four?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoef er ook niet inteveel moeite. beetje mensen serieus advies gaan geven lol
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je bent een vrouw, jij komt sowieso nergens inquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef RustCohle het volgende:
Gestopt met Insanity al twee dagen i.v.m. tijdgebrek.. jeetje.. nu dus even geen sport..
Deathlift or Die.![]()
zelf ben je er bang voor, hequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nog een mooie hond voor jullie gevonden:
[ afbeelding ]![]()
mmh dacht dat Mw messy je beter had afgerichtquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, jij komt sowieso nergens in![]()
in het engels zou die zin badass klinkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beest komt rechtstreeks uit hel lol.
nu is het echt een beetje sukkelig
sorryDeathlift or Die.![]()
Vrouwen en leidinggevende functies gaan gew niet goed samen. (No racist, no sexist)quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mmh dacht dat Mw messy je beter had afgericht![]()
want?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen en leidinggevende functies gaan gew niet goed samen. (No racist, no sexist)![]()
iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in het engels zou die zin badass klinken
nu is het echt een beetje sukkelig
sorry![]()
heb slecht nieuws voor je, Yuri
thuisbezord.nl is dicht met Pasen, die mensen willen ook eens vrij hebben, he![]()
Duurt het niet 30 minuten ofzo?quote:
Ik heb werkelijk geen idee man.quote:Volgens mij was dat wel het idee van die methode, 'zwaar' en kort.
Deathlift or Die.![]()
Thuis trainen = no excusesquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee man.Volgens mij was dat wel het idee van die methode, 'zwaar' en kort.
Wat fijn dat je aan mij denkt Brosef.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef THEFXR het volgende:
heb slecht nieuws voor je, Yuri
thuisbezord.nl is dicht met Pasen, die mensen willen ook eens vrij hebben, heIf not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: