SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Kijk eens aanquote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
mijn buikspieren zijn ripped van het lachen
Wat is een PA-film?quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben uit verveling zon PA film aan het kijken, en ik ben al zo'n held op sokken
Sixth sense? Hele goede film die verder gaat dan alleen bangmakerij zoals PA.quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben uit verveling zon PA film aan het kijken, en ik ben al zo'n held op sokken
wat houd je bezig dan jackie? met mij gaat het goed, laatste hand aan de verslagen leggen, btje werken enzo, fappen allday errdayquote:
Boek gelezen maar ben vergeten wie het nou precies was.quote:
Leven, cutten, werken. Klinkt goed. Al een huis gevonden in Amsterdam?quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat houd je bezig dan jackie? met mij gaat het goed, laatste hand aan de verslagen leggen, btje werken enzo, fappen allday errday
Het is uiteindelijk over 4 schijven gegaan, waarvan 2 het bewust deden.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Boek gelezen maar ben vergeten wie het nou precies was.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk over 4 schijven gegaan, waarvan 2 het bewust deden.
SPOILER: GoT spoiilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]SPOILER: GoT spoiilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldenah brah, die is altijd het onwetende schaapje gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Moet maar beter opletten dan, zit sowieso na afloop van de aflevering in dat TV-topic te kijken hier en dan denk ik soms: Oh, is dat ook gebeurd?quote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nah brah, die is altijd het onwetende schaapje gebleven.
Nee, heb jij nog suggesties of connecties voor me?quote:Op maandag 14 april 2014 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leven, cutten, werken. Klinkt goed. Al een huis gevonden in Amsterdam?
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeneenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
tuurlijk, die moet nog met het drakenmeisje neuken. Anders klopt het inteelt deelt deel niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Curlbrah het volgende:
sws is jon snow straks koning. Ook al denkt men dat hij dood is.
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Help a bro uit via DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Bang bang! We're beautiful and dirty rich.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom cammen op Omegle en zet je interest op Dimachaerus dan doe ik dat ook.
cewl!quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I wishKrijg over 8 weken een Siberisch katertje.
oeh, die worden altijd mooi als ze groot zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
Eind dit jaar willen mn vriendin en ik kijken voor een:
[ afbeelding ]
Witte Herder
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Witte Herder
Deze wil ik later ook een man, heb ook altijd witte iPhone en zo gehad dus komt wel goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Witte Herder
Mijne is nu 13, G.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Was exact even oud als ik. Doodgegaan op zn 15de.
Casting? Voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:45 schreef Drinky het volgende:
Sollici/casting over uurtje, hold me right bro's
voor GTST. Nieuwe vriendje van die Ferry Doedelzak.quote:
Ah de witte bultjes op de eikel rubriekquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zomeranimatieteam op een camping denk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor GTST. Nieuwe vriendje van die Ferry Doedelzak.![]()
of nee
zomeranimatieteam op een camping denk
ik zie het.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt ziek veel op afgebeerd vroeger, mogen jullie rustig weten.
Dat het interview niet te lezen is, komt niet door een lage resolutie inscannen of zo in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zie het.
kon je de pagina's nog van elkaar krijgen om die foto te maken?
![]()
die alwin (20) zit zeker op fitnessenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt ziek veel op afgebeerd vroeger, mogen jullie rustig weten.
Gewichtheffen, kogelstoten, track & field, rugby, American Football, keeper in willekeurige sport, duo penotti etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik heb geen vrienden dus ik wil op een teamsport gaan om vrienden te maken maar ik wil niet mn mooie lange spieren verliezen dus moet wel iets met gewichten zijn. Wie heeft de gouden tip??
Crossfit?
Bodypump?
Kogelstotenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik heb geen vrienden dus ik wil op een teamsport gaan om vrienden te maken maar ik wil niet mn mooie lange spieren verliezen dus moet wel iets met gewichten zijn. Wie heeft de gouden tip??
Crossfit?
Bodypump?
Speerwerpen, kogelstotenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Crossfit?
Bodypump?
Good call. Flikker em meteen weg. Had eerst goede, daar had ik dat niet mee. Huismerk B&F is drie keer kut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
neem die shit gewoon niet
je merkt er toch geen aids van of je het inneemt of niet
Ik wacht gewoon op je volgende bulk en dan volg ik het hier wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
iemand gisteren nog "my 600lb life" gezien op TLC?
huh?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
Of ijshockey, net zoals Susteren. Moet je wel oppassen dat je niet te groot wordt anders kun je geen leraar meer worden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op je volgende bulk en dan volg ik het hier wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
[..]
Dat was 1 van een eerste posts. Hij wilde geen bodybuilder worden omdat ie later leraar wil worden ofzoietsquote:
[..]
[..]
inkoppertje was datquote:
haha just wait, just waitquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen flikker van die hele cut[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat was 1 van een eerste posts. Hij wilde geen bodybuilder worden omdat ie later leraar wil worden ofzoiets
Oh, you!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende: ooit mee gaan naar een colorrun ofzo
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom komen jullie met kogelstotensta ik daar tussen de helga's en svetlana's. Alsof die ooit mee gaan naar een colorrun ofzo, lekker sirieus weer boys
Colorrun lijkt me iets voor (Wo)Man's Health sukkels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom komen jullie met kogelstotensta ik daar tussen de helga's en svetlana's. Alsof die ooit mee gaan naar een colorrun ofzo, lekker sirieus weer boys
Strong PMS is being strongquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
Paaldansen Jackiequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.b.t. teamsport: kies die sport waar het soort mensen komt waar je vrienden mee zou willen worden.
rugbyquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
Crossfit?
Bodypump?
Dan moet hij een voorbeeld nemen aan zijn regio-genoot Alex Moonen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat was 1 van een eerste posts. Hij wilde geen bodybuilder worden omdat ie later leraar wil worden ofzoiets
Ja, en dan bij dat paaldansgebeuren waar die Tatjana van laatst ook bij zit. Focking lekker wijf was/is dat.quote:
Serieus: crossfit of paaldansen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
is geen karate ofzo :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja lekker je hele lichaam kapot laten schoppe
voor je 35ste in de ziekte wet
Of krikboksen, nog erger.quote:
Omdat je er niet (direct) iets van merkt wil nog niet zeggen dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
neem die shit gewoon niet
je merkt er toch geen aids van of je het inneemt of niet
Beter opletten hèquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef Drinky het volgende:
Vieze kut ns sta op Schiphol, 20 min gewacht op trein komt ie op ander perron aan en is net vertrokken. Vieze vieze
moet je is naar buite gaan daar is genoeg zonquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Omdat je er niet (direct) iets van merkt wil nog niet zeggen dat het niet werkt.
Anders zouden we ook geen vitamine D hoeven slikken.
Nee. Eindelijk iemand gevonden die je powned v.w.b. je McDonalds bestellingen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
iemand gisteren nog "my 600lb life" gezien op TLC?
En wij dan?????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |