SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
GRTD was toch jouw SC?quote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
Oook maar eens in deze enge SC komen kijken dan maar
Ach, ik hou wel van een beetje provocerenquote:
Je bent zelf niet gewaardeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ is niet GRTD, kapers worden hier niet gewaardeerd.
gr gr
quote:
Ik heb het gemerkt jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik hou wel van een beetje provoceren
Oh die heb ik van mezelf al hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt ja
Daar krijgt iedereen in GRTD wel een harde plasbuis van volgen mij
Niemand verpest hem toch?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
nu nog wachten tot hij zijn eigen UI in de OP zet
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
nu nog wachten tot hij zijn eigen UI in de OP zet
Nee, LR niet weg gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Naja succes allemaal. Verder leren heeft ineens zo zijn charme.
Narcisme ja?quote:
Nee oke, dat was toen je weg wasquote:
Sarcasmequote:
Wat is er?quote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Naja succes allemaal. Verder leren heeft ineens zo zijn charme.
Dat kan ookquote:
GCCquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
Hey porkbeans
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/pi8YD
Ik kan mensen uit Emmen moeilijk in de steek laten hequote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mensen uit Emmen moeilijk in de steek laten he
AHAHAHHAAquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vraag me af wat stuart denkt over de sluiting van GRTD.
Dat zou nooit gebeuren verzekerde die ons
Vegetariër?quote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
Dat vlees ziet er zo vies uit
niet normaal
Helemaal nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
niet normaal
je ziet er zelf zo vies uitquote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel vlees krijg je de k-ziekte vanquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
je ziet er zelf zo vies uit
hAHAAHAAA XDjij dan met je lelijke orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Uhuquote:
Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jij dan met je lelijke orenvind je dat echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
110% anti kliekjesquote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
Beteje triest dat de meeste users die hier normaal komen gelijk weer weggaan, terwijl we gewoon normaal doen maar oke
Surequote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
terwijl we gewoon normaal doen maar oke
Wat hebben we tot nu toe gezegd wat niet kan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Maar goed, ik ga maar eens pitten, morgen weer shinen als een baas enzo![]()
Trusten lui![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jij dan met je lelijke orenwat block jij mij op wappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dagquote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens pitten, morgen weer shinen als een baas enzo![]()
Trusten lui
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Normaal is hier anders dan in GRTD.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
terwijl we gewoon normaal doen maar oke![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
hoe is het normaal in deze sc dan
een post per twee minuten over vlees?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Zeg dan gewoon wat we verkeerd hebben gezegd in deze SC ipv herhalen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Normaal is hier anders dan in GRTD.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is niet voor iedereen makkelijk te begrijpen. BL.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Normaal is hier anders dan in GRTD.![]()
![]()
ik ga zo de racisme kaart trekkenquote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat we verkeerd hebben gezegd in deze SC ipv herhalen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dus ik doe nu op dit moment niet normaal hier?quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen makkelijk te begrijpen. BL.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ze kunnen ons niveau niet hendelenquote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
een post per twee minuten over vlees?![]()
Behalve David alleen kwaliteitquote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
een post per twee minuten over vlees?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Behalve David alleen kwaliteit![]()
grtd is dan ook een ijzersterke clubquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
wobbwquote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
grtd is dan ook een ijzersterke clubAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Alleen sof ja[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Da's een week te langquote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Trots zijn op zo'n soort kliekjequote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
grtd is dan ook een ijzersterke club![]()
![]()
![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
buitenstaanders gelijk gehaat lijkt net nederland hier zeg ;sAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Heb ik ooit wat gemeens gezegd?quote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We.Pls. Rot op naar grtd. Oh wacht
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jammer Flips dat je me negeert.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
TERUG NAAR JOEKELLAND GRTDquote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
buitenstaanders gelijk gehaat lijkt net nederland hier zeg ;s![]()
PALINGBOERUUUUHOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Kano, waarom doe je dit?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Beweer ik ergens dat jij hier niet normaal doet?quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus ik doe nu op dit moment niet normaal hier?Neuh maar dat "we"quote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ooit wat gemeens gezegd?Ik was even wat doen.quote:![]()
![]()
kano y u do disquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
lobi.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Behalve David alleen kwaliteit![]()
Dat moet werkelijk schitterend geweest zijn maatje.quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Net Derksen in Volendam. Schitterende televisie.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nee, maar je doet net alsof wij jullie hele SC verpesten terwijl we gewoon normaal mee postenquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beweer ik ergens dat jij hier niet normaal doet?
[..]
Neuh maar dat "we"
[..]
Ik was even wat doen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
HAHAHA watquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Boeit me niks maar als jullie gaan baggerenquote:
En dan huilen als we eens veel posten in jullie sc![]()
![]()
ja klasse man och och wat kunnen die zingen hequote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet werkelijk schitterend geweest zijn maatje.![]()
Nou, dan niet hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beweer ik ergens dat jij hier niet normaal doet?
[..]
Neuh maar dat "we"
[..]
Ik was even wat doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We baggeren niet?quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Snowbells het volgende:
Boeit me niks maar als jullie gaan baggerenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wie baggert er hier dan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Boeit me niks maar als jullie gaan baggeren
En dan huilen als we eens veel posten in jullie sc“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
badschaap
Dat bedoelde ik dus met verpesten.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 22:46:46 ]![]()
houd je mond over badschaapquote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
badschaap
Dat bedoelde ik dus met verpesten.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Wij kunnen hem ook niet uitstaan hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
badschaap
Dat bedoelde ik dus met verpesten.
Dat is echt geen GRTD :")“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Formidabel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja klasse man och och wat kunnen die zingen heAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:
Het feit dat jij ons negeert is niet minder verrassend.quote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een verrassing, sof die badschaap verdedigd
Wanneer is jullie date???“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Waar negeer ik?quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat jij ons negeert is niet minder verrassend.![]()
Mijn reactie en Inso`s reactie.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
jij bent een sletje, dus dat compenseert weerquote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een verrassing, sof die badschaap verdedigd
Wanneer is jullie date???![]()
snowbells alleen haten 0,0 bewijs voor baggeren
wat een fa2Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Doe even normaal gast.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij bent een sletje, dus dat compenseert weer
Rot lekker op als je het hier alleen komt verpesten.![]()
Wij= Jij.quote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij kunnen hem ook niet uitstaan hoor
Dat is echt geen GRTD :")
spreek alsjeblieft niet in de wij vorm, dat kan jou autisme strakjes niet meer aan.![]()
Want?quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij bent een sletje, dus dat compenseert weer![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe even normaal gast.
Rot lekker op als je het hier alleen komt verpesten.![]()
![]()
![]()
De shitload aan jullie posts, en het vooral naar elkaar posten is natuurlijk niet erg bevorderlijk. Al psoten hier nu weinig ONZ SC'ers meequote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je doet net alsof wij jullie hele SC verpesten terwijl we gewoon normaal mee posten![]()
Topshow“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ja fucked up manquote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
Als Stylo er nog was had hij er wat aan gedaan.
Rip Stylo
soms is ie er nog, denk aan de turkse grens heeft ie wel internet in syrie had ik gehoord
hey joh doe es normaalquote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij bent een sletje, dus dat compenseert weer![]()
Houd je bek joh idiootquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij pijpt voor gerro's in fietsenrek![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn eerste note, geniet er van
[..]
Als Stylo er nog was had hij er wat aan gedaan.
Rip Stylo
janceesproductions
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 22:50:42 ]![]()
En dat is dan meteen heel GRTDquote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Foto's van vrouwen met een hek die door hun kont steekt zet ik onder baggerDie gast is een complete bosmongool. Daar scharen we ons niet onder hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gast...quote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij pijpt voor gerro's in fietsenrek![]()
badschaap heeft nog niet eens paar 100 posts dit jaar die kunnen we niet serieus nemenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
heb ik niet gedaanquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Rodawa het volgende:
Gvd deze TT, en ik dacht dat Inso en Sof vrienden waren.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
wtf
Het was: Legiaquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Rodawa het volgende:
Gvd deze TT, en ik dacht dat Inso en Sof vrienden waren.![]()
Dacht dat hij bij jullie hoorde, ook op tc soms.quote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is dan meteen heel GRTDDie gast is een complete bosmongool. Daar scharen we ons niet onder hoor
![]()
Wie heeft die TT gedaan![]()
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op maandag 14 april 2014 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dacht dat hij bij jullie hoorde, ook op tc soms.
Typisch, goeie mod“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
jij hebt hier wajong, ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is dan meteen heel GRTDDie gast is een complete bosmongool. Daar scharen we ons niet onder hoor
![]()
wij krijgen nooit ruziequote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
het is iemand die een ruzie wil forceren tussen ons sofOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
En ik niet? Ik deed aardig tegen jou laatste tijd Roroquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mensen van GRTD mogen vertrekken, blijf dan gewoon bij je eigen kliekje. Stoken wordt hier niet gewaardeerd.∞![]()
nee, nooitquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
neequote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
Nu RTL7 Inso
Of kan je dat niet ontvangen
neeAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hoi Rodawaquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Rodawa het volgende:
Mensen van GRTD mogen vertrekken, blijf dan gewoon bij je eigen kliekje. Stoken wordt hier niet gewaardeerd.
ik vind je grappig![]()
Hou toch je mond dicht.quote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Rodawa het volgende:
Mensen van GRTD mogen vertrekken, blijf dan gewoon bij je eigen kliekje. Stoken wordt hier niet gewaardeerd.Baby darling doll face honey![]()
we zijn politieke vluchtelingenquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Rodawa het volgende:
Mensen van GRTD mogen vertrekken, blijf dan gewoon bij je eigen kliekje. Stoken wordt hier niet gewaardeerd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja dat klopt jij ook is goedquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik niet? Ik deed aardig tegen jou laatste tijd Roro![]()
Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.quote:![]()
Laat 1 post zien die stookt?quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik zie dat GRTD boos is. Met kliekje doelde ik uiteraard op het selecte groepje mensen dat een kliekje vormt binnen GRTD. Ik zal wel even een quote zoeken, wacht wacht∞![]()
Ik heb me keurig gedragen, je zelfs nog een goeie raad gegeven.quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Eens.quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.Baby darling doll face honey![]()
Niks tegen jou.quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb me keurig gedragen, je zelfs nog een goeie raad gegeven.![]()
![]()
Topiquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblr[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
welkequote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblr![]()
positief of negatiefquote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblrAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je had er toch 1 die bijna tegen de 10k reikte?quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblr
mijne 30kquote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblr![]()
Badschaap hoort niet bij GRTD kliekje.quote:
En janken om een kaap,
BROWNIEquote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblr
Your beauty never ever scared me.![]()
Doe jij ook heel vaak.. wij laten jou ook gewoon je ding doen ja toch niet danquote:
Baby darling doll face honey![]()
ik zal nooit iemand onterecht betichten van kwalijke zaken als stoken en baggerenquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe jij ook heel vaak.. wij laten jou ook gewoon je ding doen ja toch niet dan
quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
En nu komen ze stoken!!!!!!!1111111!Jij stookt nu zelf ook
[..]
[..]
En nu komen ze stoken!!!!!!!1111111!![]()
![]()
![]()
Wel heel toevallig dat die hier niet tot amper komt, en wel opeens als GRTD dicht zit.quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Badschaap hoort niet bij GRTD kliekje.
En janken om een kaap,![]()
nee onze sc is dicht en toen gingen we hier postenquote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
En nu komen ze stoken!!!!!!!1111111!
dat we nu hier met zijn allen zijn betekent niet dat we stokenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
En nu komen ze stoken!!!!!!!1111111!
hee ik ben hier soms in de nachtelijke uren!quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat die hier niet tot amper komt, en wel opeens als GRTD dicht zit.![]()
Ja kunnen wij niks aan doen? Ik ken hem nauwelijks van grtdquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat die hier niet tot amper komt, en wel opeens als GRTD dicht zit.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
oquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nee onze sc is dicht en toen gingen we hier posten
dat we nu hier met zijn allen zijn betekent niet dat we stoken
waarom dicht∞![]()
Badschaap hoort nergens bij.. Beetje zwevenquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat die hier niet tot amper komt, en wel opeens als GRTD dicht zit.Baby darling doll face honey![]()
Hij loopt in GRTD ook te baggeren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat die hier niet tot amper komt, en wel opeens als GRTD dicht zit.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zoek dan lekker een andere scquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nee onze sc is dicht en toen gingen we hier posten
dat we nu hier met zijn allen zijn betekent niet dat we stoken![]()
door let me inquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Neequote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had er toch 1 die bijna tegen de 10k reikte?maar het is dezelfde foto
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja de ONZ SC lijkt me leuk. Jammer dat LB hier niet door slotjes meer kan postenquote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zelfde reden waarom LMI nog geen ban heeft.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
wow langquote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef d4v1d het volgende:
maar ik ga slapenBen al sins 6 uur 's ochtends wakker
slaap lekker david
quote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja de ONZ SC lijkt me leuk. Jammer dat LB hier niet door slotjes meer kan posten![]()
was wel lachen altijd, heb ook paar keer door slotje gepost als normale userquote:
Jow jowquote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet.Samenvatting?
![]()
Trustenquote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef d4v1d het volgende:
maar ik ga slapenBen al sins 6 uur 's ochtends wakker
Your beauty never ever scared me.![]()
Crewbashquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
wow #swagg nu krijg je weer een sticker van je begeleider !quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel lachen altijd, heb ook paar keer door slotje gepost als normale user![]()
bedanktquote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
wow #swagg nu krijg je weer een sticker van je begeleider !Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ik ben wat notes afgegaan van VBL'ers en daarna van wat andere random usersquote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te weinig kanjer gezegd ben ik bang.
opvallend verschil qua kanjers en andere scheldpartijen![]()
Hij bleef maar mensen beledigen en toen kwam kano en die deed huilie dat hij moe was van wielrennen en toen dacht hij: FUCK ALLES ik gooi deze sc een week dicht.quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet.Samenvatting?
Inso`s notes zijn wel echt heel ergquote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben wat notes afgegaan van VBL'ers en daarna van wat andere random users
quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
wow #swagg nu krijg je weer een sticker van je begeleider !![]()
![]()
kijk mijn laatste ban was kinderachtige hequote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
opvallend verschil qua kanjers en andere scheldpartijenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Die van mij zijn 80% kanjer gok ikquote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oude hooligan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk mijn laatste ban was kinderachtige he![]()
mongoolquote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
wow #swagg nu krijg je weer een sticker van je begeleider !![]()
![]()
lol watquote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Inso, nog een voorbeeld hebben van stoken?
hier.
[..]Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
op wat voor manier is dit gestook?quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Inso, nog een voorbeeld hebben van stoken?
hier.
[..]Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je bent echt schijnheilig als de pest.quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij bleef maar mensen beledigen en toen kwam kano en die deed huilie dat hij moe was van wielrennen en toen dacht hij: FUCK ALLES ik gooi deze sc een week dicht.![]()
Jawelquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zou ik ook als eerste doen als mod, notes doorlezen jaa heerlijk ik verheug me er nu al op
yvonne
#jancees4mod![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent echt schijnheilig als de pest.
en jij zei dat je me zeven stappen voor wasOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent echt schijnheilig als de pest.
/GGMMAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
LMI weer uitlokken, komt er een discussie en shit welles nietus.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op wat voor manier is dit gestook?![]()
Supersof vind dit leukquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Precies, nu acht stappen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
en jij zei dat je me zeven stappen voor was![]()
quote:
AMARANTHAquote:
Rodawa vraagt gewoon wat er gebeurd isquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
LMI weer uitlokken, komt er een discussie en shit welles nietus.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ja, dat is wel een extreme uitlokking ja.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
LMI weer uitlokken, komt er een discussie en shit welles nietus.
Beetje uitdelen en incasseren.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij bleef maar mensen beledigen en toen kwam kano en die deed huilie dat hij moe was van wielrennen en toen dacht hij: FUCK ALLES ik gooi deze sc een week dicht.∞![]()
fuck iedereen fuck alles fuck interpunctie fuck grammaticaquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
De sfeer wordt er nou ook weer niet veel beter op.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een extreme uitlokking ja.
Beetje uitdelen en incasseren.![]()
Steek je vinger er eens dieper in wil je.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Rodawa vraagt gewoon wat er gebeurd is![]()
Nee, te weinig kanjer gezegd. Dat is een belangrijk criterium voor kano om bans te gevenquote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Post doorgestuurd naar BL.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
fuck iedereen fuck alles fuck interpunctie fuck grammatica
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 23:02:08 ]![]()
Wat vooraf ging in Goeie Slowchats, SLechte Slowchats“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik wacht nog af op die selfie met je petquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
wie speelt Ludoquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Wat vooraf ging in Goeie Slowchats, SLechte Slowchats![]()
Iedereen daar is evengoed schuldig.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.![]()
Bl approvesquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik speel die dikke papzak achter de bar.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee jij wilde geen fotoquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wacht nog af op die selfie met je pet![]()
![]()
Je weet niet wat je zegt joh achterlijke idiootquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ga maar weer je wajong ophalen, anders kan je je pilletjes wéér niet betalen.![]()
Niet haten op Jefquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speel die dikke papzak achter de bar.![]()
Jahoor en daar?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja, ga der vooral in meequote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt joh achterlijke idiootBaby darling doll face honey![]()
Ik heb er ook 5 gezet.quote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vooral, ik zette namelijk de TR![]()
Was geen selfiequote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
het kan ook hier aan liggenquote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Vrij simpel allemaal. Of normaal doen, of ik gooi deze SC dicht tot morgenochtend.quote:quote:quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKENquote:quote:quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
hasj coke en pillen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: