In welke manier profiteer je daar van?quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben zeker van mijn zaakjes. Andere mensen blijkbaar niet, daar profiteer ik graag van.
Ja ik loop hier nog maar net rond.quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Laat maar gaan.. Gozer is een laatdunkend persoon, hij heeft altijd het laatste woord vermoed ik.. Kano heeft het ergste ook nog niet gezien denk ik
Watdanquote:
Oh, LMI mag de hele dag alles en iedereen afkraken en belachelijk maken maar niemand mag wat terugzeggen?quote:
Sarcasme? Snap wel dat je niet alles in elke sc bekijkt.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ik loop hier nog maar net rond.
Huilie huilie ja?quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, LMI mag de hele dag alles en iedereen afkraken en belachelijk maken maar niemand mag wat terugzeggen?
Duidelijk.
Loop je in het dagelijks leven ook zo achter iemand kontje aan? Houden vrouwen niet zo van, maar dat zul je zelf ook wel weten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, LMI mag de hele dag alles en iedereen afkraken en belachelijk maken maar niemand mag wat terugzeggen?
Duidelijk.
Maak er een TR over aan, maar zulke dingen zoals jij typt hoeven niet. Als je hier verder over wilt discuseren kan dat in het GC FB topic.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duidelijk.
Sarcasme van mijn kant?quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Sarcasme? Snap wel dat je niet alles in elke sc bekijkt.
Omdat je het bilmaatje van LMI bent probablyquote:
Ik zie dat je nog niets met mijn TR hebt gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Maak er een TR over aan, maar zulke dingen zoals jij typt hoeven niet. Als je hier verder over wilt discuseren kan dat in het GC FB topic.
Ja dat is het eigenlijk wel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, zo kan het wel weer. Niet zo happen allemaal.
LMI en ik zijn wel Grolschmaatjes jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je het bilmaatje van LMI bent probably
GROLSCHHHHHquote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
LMI en ik zijn wel Grolschmaatjes ja
ONZ is jouw sc toch? Inhoudsloos ventjequote:
Het is wat.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog niets met mijn TR hebt gedaan.
Ha, ik wist het wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
Zo, net thuis van Leiden. Eigenlijk stiekem best mooie stad.
Ja, wel vreemd als je voor een discussie over kanjer gelijk een ban krijgt.quote:
Troll harder, faggot.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Loop je in het dagelijks leven ook zo achter iemand kontje aan? Houden vrouwen niet zo van, maar dat zul je zelf ook wel weten.
DOEN.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Vrij simpel allemaal. Of normaal doen, of ik gooi deze SC dicht tot morgenochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |